#1
Jackthetripper zei:Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan!![]()
Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen
Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee


