Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe "je laten gaan" als hij inslaat

Hoe "je laten gaan" als hij inslaat

91 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jackthetripper zei:
Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen

Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Windhoos zei:
Jackthetripper zei:
Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen

Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee
Klik om te vergroten...

Haha...ik ben dus gelukkig niet de enigste :wink:
Toen wij in die auto zaten wilden we zo graag naar huis...daar hadden we de rest van onze lekkernijen (pillen+ghb) dus daar "pepten" we elkaar mee op: "Kom op joh...nog ff volhouden...dan zijn we zo thuis...dan kan en mag je los". Nou geloof maar dat je dan naar huis wil! :stoned:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Worstenjongen zei:
gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P
Klik om te vergroten...

Hehe het noemd de HUG-drug voor iet é :hearteyes:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch vreemd, de eerste keer dat ik slikte, sloeg de 1e niet in, dus nog een halfje genomen, toen sloeg ie ineens in, en dat vond ik helemaal niet chill, hoopte dat dit niet een paar uur zo zou blijven, omdat ik dan zeker misselijk zou worden..

Daarna een tijdje niet gebruikt, en denk ik een soort van "angst" ervoor opgebouwd, t lukt nu niet meer, maar ik probeer t van t weekend gewoon weer, maar dan als ik in mn eentje ben, dat ik niet blijf hangen in dat gevoel van t inslaan, dat ik wil dat t over gaat..
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
PuppiiiEyes zei:
Worstenjongen zei:
gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P
Klik om te vergroten...

Hehe het noemd de HUG-drug voor iet é :hearteyes:
Klik om te vergroten...

zo horen we het graag en zo hoort het ook te zijn :wave:
x
x-luvvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap echt niet dat sommige genieten van de inslag, ik vind het echt vre-se-lijk en ik ben altijd blij als het over is :P
Ik laat me dus ook niet gaan maar ik wacht rustig tot ie goed ingeslagen is...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer het dan heel geleidelijk in te namen (kwartjes of minder), dan is die inslag niet zo sterk, in plaats daarvan komt het gevoel langzamer op.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miss J zei:
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
Klik om te vergroten...

En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan. :mrgreen:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
het ligt er bij mij maar net aan. als ik me ergens prettig voel, en dat is meestal het geval, dan vind ik die inslag juist lekker. maar soms kan de sfeer in no time omslaan, en dan zoek ik ook wel even een rust punt bij mezelf en neem even een drankje..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ensenata zei:
Miss J zei:
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
Klik om te vergroten...

En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dat is zeker weten waar...als je je wil laten gaan en je hebt de mogelijkheid danmoet je dat altijd doen. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."