#1
beginnen met een halfje, en een uur na inname het andere halfje erbij ![:)]()


Jackthetripper zei:Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan!![]()
Windhoos zei:Jackthetripper zei:Lesje dus wel geleerd....natuurlijk geen verkeer in met een pil in je mik....en al helemaal niet denken dat je weet wanneer een pil gaat inslaan!![]()
Ik ken het gevoel, stomme actie trouwens maar goed. Samen met vrienden uitgaan en ik destijds (als enige die een rijbewijs had) rijden. De heenweg lukte wel, maar de terugweg....
Reed toen trouwens ook 40, want ik zag de weg niet meer. Kan er achteraf wel om lachen, maar echt verschrrrikkkkelijkkkk dom en levensssgevaarlijk natuurlijk. Kan het ook niemand aan bevelen. Eénmaal op een B weg had iemand zonder pillen en zonder rijbewijs maar wel met de nodige rij ervaring (ook daadverkeerd, kan het nog steeds niet goed praten maar goed) de stuur over genomen
Maar goed ben nu 6 jaar verder en een stuk verstandiger geworden gelukkig en daar ben ik ook verschrikkelijk blij mee

Worstenjongen zei:gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P
PuppiiiEyes zei:Worstenjongen zei:gister had ik geslikt
en toen gingen we naar een jongen, op de fiets
En onder het fietsen sloeg hij in ^^, Heerlijk Kvroeg meteen om een knuffel midden op de weg :P
Hehe het noemd de HUG-drug voor iet é![]()

Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Miss J zei:Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee![]()

dat is zeker weten waar...als je je wil laten gaan en je hebt de mogelijkheid danmoet je dat altijd doen.Ensenata zei:Miss J zei:Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee![]()
En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."