#1
de pil slaat bij mij altijd heel raar in ben ik met iemand aan het praten nergens last van en dan in 1 keer boem en dan word ik de muziek in getrokken
gekkehenkie zei:Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop![]()
Heerlijk.
Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Miss J zei:Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee![]()

dat is zeker weten waar...als je je wil laten gaan en je hebt de mogelijkheid danmoet je dat altijd doen.Ensenata zei:Miss J zei:Ensenata zei:Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee![]()
En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan.![]()
Heb ik ook last van, en dan alleen bij een feestje. Als hij inslaat wordt het wat wazig en veel input, beetje last van de maag, maar dan ga ik even naar buiten (als het al niet buiten is) en een minuutje of 5/10 later kun je inderdaad weer gaan!troebadoer zei:Ik heb zelf ook enige moeite met 'het inslaan'. Ik vind dat niet zo chill en ik moet dan ook even appart gaan zitte 5 minuutjes, tot hij er helemaal in zit en dan kan ik me laten gaan en is het goed.
Het is dan gewoon te druk om me heen voor een paar minuten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."