Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe "je laten gaan" als hij inslaat

Hoe "je laten gaan" als hij inslaat

91 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
de pil slaat bij mij altijd heel raar in ben ik met iemand aan het praten nergens last van en dan in 1 keer boem en dan word ik de muziek in getrokken
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#3
gekkehenkie zei:
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
Klik om te vergroten...

jaaaa
helemaal licht worden alsof de zwaartekracht met 50% verminderd is...
daarme dat je zo enthousiast begint te dansen
die lichtheid voelt lekker
mmmmmm
een lekker pilletje zal der binnekort toch nog wel eens ingaan
had de laatste tijd meer op speed uitgegaan
en das toch maar een vuil goedje uiteindelijk :confused:

lang leve de goeie xtc!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat je niet moet wachten op het effect..gewoon doorchillen zoals je altijd doet en hij slaat vanzelf wel in, bij mij altijd vrij langzaam (niet in 1x een klap), tsjah dan gewoon lekker spacen op muziek, of sigaretje wat in 1x 100 keer zo lekker is :P
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#5
halfje nemen na kwartiertje sigartje roken
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#6
krijg altijd lamme benen als ie inslaat, ff in chillmode ergens zitten met iemand, goed gesprek, drankje, peukje, nog een beetje xtc erbij voor de volle rush en gaan!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
lukte het? :P
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon 1 neme, drank hale, danse, zale met de goeie muziek opzoeke, rush laten opkomen dansen drinken, nog 1 nemen, dansen dansen dansen dansen dansen nog een halfje, dansen dansen,etc.

ps: ook ff duizend keer je kop natmaken met koud water en ff veel water zuipe, anders hou je t niet uit man
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeer het dan heel geleidelijk in te namen (kwartjes of minder), dan is die inslag niet zo sterk, in plaats daarvan komt het gevoel langzamer op.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miss J zei:
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
Klik om te vergroten...

En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan. :mrgreen:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
het ligt er bij mij maar net aan. als ik me ergens prettig voel, en dat is meestal het geval, dan vind ik die inslag juist lekker. maar soms kan de sfeer in no time omslaan, en dan zoek ik ook wel even een rust punt bij mezelf en neem even een drankje..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ensenata zei:
Miss J zei:
Ensenata zei:
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
Klik om te vergroten...

Precies, als je er niet teveel bij nadenkt en gewoon iets anders gaat doen valt het wel mee :)
Klik om te vergroten...

En vind ik veel leuker want dan voelt het natuurlijker aan. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dat is zeker weten waar...als je je wil laten gaan en je hebt de mogelijkheid danmoet je dat altijd doen. :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het inslaan juist geweldig.. Dat warme kriebeltje in je buik. 'he zeg wat voel ik daar!' en dan BOEM door je hele lichaam heen. :hearteyes: Als je je niet kan laten gaan kan het helpen om je onderbroek over je hoofd heen te trekken!
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja die kriebels door je lijf; warm, koud, warm, koud... een btje ziek en verdwaasd om je heen kijken... na 10 minuutjes voel je je heerlijk :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#17
troebadoer zei:
Ik heb zelf ook enige moeite met 'het inslaan'. Ik vind dat niet zo chill en ik moet dan ook even appart gaan zitte 5 minuutjes, tot hij er helemaal in zit en dan kan ik me laten gaan en is het goed.

Het is dan gewoon te druk om me heen voor een paar minuten.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook last van, en dan alleen bij een feestje. Als hij inslaat wordt het wat wazig en veel input, beetje last van de maag, maar dan ga ik even naar buiten (als het al niet buiten is) en een minuutje of 5/10 later kun je inderdaad weer gaan! :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan dat niet snappen he :P Ik zit vaak wat. ff wat te drinken rustig. en dan voel ik die warme kriebel door me heengaan. En dan denk ik hej het komt zo. En dan opeens BAM slaat het er in. Voel ik me helemaal geweldig. Sta ik op en ga k dansen in mijn eigen wereld en voel ik de muziek helemaal door me heen gaan. Het love gevoel op the rythm vn de music :hearteyes:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
wat bij mij sltijd wel helpt om gewoon al die energie die je krijgt lekker eruit te gooien

Hoe: mijn vafo = :hearteyes: rondjesloopen :hearteyes:

wat je ook een keer moet proberen is als hij inslaat op je hooft te kriebelen :grin: krijg je van die lekkere kriebels over je lichaam.
d
duval75Lid
01-01-2024, 00:00
#20
misschien een beetje spuit elf,

maar na 17 jaar met periodes met flink drugsgebruik achter de rug, kan ik dit zeggen:

LESS IS MORE!!!!!


Dus gewoon lekker een halve nemen evt. na een uurtje nog een halve erbij...

rest van de nacht warme thee zonder suiker.....
Komt ie lekker van terug...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."