#1
Extisi zei:J86 zei:Extisi zei:Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
En dan hebben jullie iets tegen Meth? Dat vind ik écht hypocriet.
Meth is wel ff wat verslavender en intenser als een joint, alcohol of pillen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat.
Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.
Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij![]()
Oh, dat vind ik wel apart. Ik heb al heel lang geen X gebruikt, ik rook niet meer en ik blow ook niet elke dag. Ik drink bijna geen alcohol en ik trip nooit meer op Lsd.
Wat een drugs gebruik he? Jemig, ik word er zelf stil van als ik zie hoeveel ik elke dag gebruik!![]()


Natuurlijk weet je dit zelf ook wel.