#1
Haha, wtf zolang jullie maar vaag zijn en vaag doen is alles vaag 


Wat is dat dan voor Bassie en Adriaan logica.. Met het maken van mn eigen waarheid bedoelde ik natuurlijk niet dat ik het uit mn duim zuig, maar deze baseer op feiten en eventueel eigen ervaring. Maar goed, als we dan op die tour gaan, de lethal dose van zwavelzuur ligt op 2140 mg per kilogram lichaamsgewicht. Dat wil zeggen dat een heel klein beetje accuzuur (verdunt zwavelzuur) relatief "veilig" zou zijn.. wat denk je? Zou dat voor meth net zo gelden?martin van nu zei:Niks aan de hand, zolang het maar duidelijk is, dat de reden dat jij het probleem van meth niet ziet, is dat je er niks vanaf weet en dus je eigen waarheid verzint.
Ik durf te wedden dat al die mensen die lopen te beweren dat accuzuur drinken giftig is, het ook nooit hebben geproeft.
Maak daar ook je eigen waarheid maar bij.

tomz0r zei:Het is gewoon iets wat niet als XTC verkocht hoort te worden.
paulXTC zei:dat gedoe over meth wat jullie op tv zien is dikke bullshit.
ik ken ook mensen die meth doen en er is niks mis met ze.
ik persoonlijk zou het niet nemen, maar die HAAT van mensen is wel erg overdreven

CHIASME zei:Drientje zei:In alle XTC pillen zit amfetamine.onelifeliveit zei:He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!
Is dit sarcastisch?![]()
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man.CHIASME zei:Drientje zei:In alle XTC pillen zit amfetamine.onelifeliveit zei:He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!
Is dit sarcastisch?![]()
ktja zei:Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen.
Mr.Vanderkart zei:Is natuurlijk mooi kut als je pille haalt met meth erin, maar om ze nou gelijk door de wc te spoelen?!? vind ik toch wel een beetje zonde eigenlijk.
Kan natuurlijk aan mij liggen want ik heb nog nooit meth gehad.
Maar als je nou 3 meth pillen klapt, heb je dan beetje meth gevoel?
En is het ook "lekker"(effect)?
Angramar Temenos zei:ktja zei:Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen.
Uhm, nee. Als ik een pilletje slik wil ik 3,4 Methylenedioxymethamfetamine. Dat eerste stuk moet er wel bij zitten.
Snap je dat nou echt niet of ben je echt een kenker dwaas?ktja zei:Wat bedoel je daarmee? Dat je gewone MDMA wil in plaats van methamfetamine? waarom dan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."