#1
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man.CHIASME zei:Drientje zei:In alle XTC pillen zit amfetamine.onelifeliveit zei:He, hallo kan er heel simpel over zijn, in die pil zit helemaal geen M in. Alleen afetamine, hebben ze geprobeerd zondag, op zich een redelijke pil maar dan zonder M!!! Wel de hele week er total loss van geweest. Is inmiddels getest die pil!!!
Is dit sarcastisch?![]()
