Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi zeg ik weet niet of iemand van jullie weet wie The Cure zijn? Ik had laatst eens een keer thuis lekker met men meisie een paarpilletjes genomen en toe wou ik ff een muziekje opzetten kwam ik een cd van the cure tegen was echt toppie Groetjes Ed"
"Hebben jullie dat ook dat als je xtc hebt genomen, dat alles lekkerder ruikt heb ik heel vaak dan loop ik dan door de disco en als er dan een meisie voorbij komt dan kan ik dat veel beter ruiken. Of ben ik dan gewoon geil kan ook natuurlijk"