Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Muziek op E is zeker chill maar dan wel MIJN MUZIEK op MIJN VOLUME.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
infected mushroom is zeker wel trippy maar www.philosomatika.com doet het ook altijd goed check it :grin:
Klik om te vergroten...

Hey man, bedankt voor de link !
IK ben echt verzot op deze soort tripmuziek. Je hebt ervoor gezorgd dak nog wat meer verschillende liedjes heb voor m'n trip-flip collectie.
Kga ze alvast gaan bestellen bij free record shop, die geraken aan alles :)

--> heb alle infected mushrooms origineel :sunglasses:
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey infected mushroom ken ik wel ja, al een tijdje. Mijn broer heeft toevallig met een van die lui samen in het vliegtuig gezeten naar Canada... en het me aangeraden daarna.

I love it, heb het alleen nog nooit beluisterd na een pil, moet ik toch maar eens proberen want zonder drugs ga ik er al goed op :hearteyes:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeker doen, een aanrader...
door al die geluiden en biepjes en opkomende muziek, geraak je in een echte trance die je wegvoert naar een diepe extace... :sunglasses:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
infected mushroom

infected mushroom is zo de shit.... probeer het eens met iets echt psychedelisch zoals shrooms of acid, brrrrrr...... :grin:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pink Floyd zonder twijfel..... "somewhere over the rainbow" wat een plaat...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pink Floyd is zeker goed, eigenlijk geschikt voor alle drugs. Maae ''Somewhere over the rainbow''? Was dat dan?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
pilletjes vreten en dan muziek luisteren ik
hardcore nog maar 1 x gedaabn
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik word paranoia van dat soort muziek als ik aant spacen ben.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
gebruik alleen maar xtc in verband met muziek :)
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik x op heb en er is muziek bij dan moet het toch hardcore zijn... dan ga ik hard
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
DRUM 'N' BASS !!!!!!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
zolang er maar muziek is vind ik het al snel goed .. zolang het niet muziek is die ik normaal ook niet leuk vind .. dus niet bubbling sjit en britney spears etc :wink:

kan naar nirvana luisteren (unplugged is dan zooo vet) maar ook hiphop shit en hardstyle etc .. :)
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardstyle jumpstyle, ik vind dat niet echt genieten van muziek dat is gewoon middel om je extra energie te laten stromen en als een malle te gaan stoempen, muziek uit jaren '70, Im talking Jimi Hendrix, The Doors, The electric prunes, The Byrds, daar kan je echt geweldig van genieten echt, zo helder en mooi vind ik dat
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
rauwe hiphop :hearteyes:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardstyle Jumpstyle .. :) lekker uit je plaat gaan en stampen/jumpen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: infected mushroom

-ToXiC- zei:
infected mushroom is zo de shit.... probeer het eens met iets echt psychedelisch zoals shrooms of acid, brrrrrr...... :grin:
Klik om te vergroten...
en niet alleen infected mushroom hoor.. ze hebben wel een unieke stijl binne de goascene maar als je van zo muziek hoort moet je eens Electric Universe, Khetzal, Pleiadians, Artifakt enz.. checken.. kheb eigenlijk ozdanig vele goeie goa dat ik het hier niet allemaal kan opnoemen :)
r
roetljeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tekno is relaxt op feestjes en anders psychedelische muziek zoals infected mushrooms is ook fijn
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#19
Techno, drum and bass, breakcore, acid!!!!!
En als chil muziek, dingen zoals doards of canada, nina simone, tracy chapman, billie holiday of echte oude reggea plaatjes.

Lekkerste van al is nog gewoon zelf staan plaatjes draaien.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Techno,Schranz,Industrial Hardcore,maar wat ook wel lekker is is Enigma!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."