Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mac... zei: Explosive car tuning 8 CD 2 Vooral de eerste helft is zo waanzinnig lekker en apart. Klik om te vergroten... VA-Explosive_Car_Tuning_9-2CD-2005-DDS pakken beter"
"roaren* zei: Obsessed zei: Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama Klik om te vergroten... the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man Klik om te vergroten... wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice"
"Obsessed zei: wurmpy zei: roaren* zei: Obsessed zei: Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama Klik om te vergroten... the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man Klik om te vergroten... wat is dat toch met die techno nerds tov van andere muziek stylen nuja ik ga veel naar the-lambo de grote broer van the-site ook tegen de grens van nl, cherrymoon is ook nice Klik om te vergroten... Gabber discotheek ? jah , en dan ? Zitten ook snobjes en zo hoor. Wurmpy wat bedoel je precies , snap die post vn je ni bepaald tot aan Klik om te vergroten... wel hier in brugge is er een serieuse jaloezie van techno dudes tov andere muziek stijlen, wil hier mee zeggen dat al die man die naar techno luisteren andere muziek stijlen niet kunnen uitstaan, en alleen maar afbreken, in dit geval op grond van foto's... vind ik belachelijk ieder zijn style @flash kieke idd lambo licht dicht bij nl maaldegem 5 min van nl lambo zit ook vol van de hollanders"
"op french tek begin ik volledig te flippen shranz/techno is ook deftige muziek om in je eigen wereldje te komen :P"
"Bal0n zei: Obsessed zei: Ik ben nu niet zeker dat dit van x is , maar sinds het begin dat ik gebruik , merk ik van deze witte stippen op mijn borstkas , die verschillen van grote. IK wou gewoon eens vragen heeft iemand dit ook , of is dit een of andere allergische aanval van iets ? Heb geen zin voor naar dokter te stappen... Klik om te vergroten... Heel verstandig! Als je denkt dat je iets heb, wat slecht voor je lichaam is, vooral geen arts informeren! Klik om te vergroten... unk ik zou juist wel een arts informeren, je weet nooit wat het is, wrm geen arts informeren? die man hebben zwijgplicht hoor, tenzei je minderjarig bent dan kunnen ze je ouders inlichten, dan hebde pech :P"
"haha ik nam dit forum iets te serieus denk ik"
"Mr. XTC zei: dj promo - up yours Klik om te vergroten... vette schijf"
"Fat Freddy's cat zei: hahaha, wat een gek zeg, volgens mij heeft hij dit allemaal verzonnen! Klik om te vergroten... en zo'n lange tekst schrijven zeker"