Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik een beetje meer of jou maar zoiets heb ik nog nooit gehad maar chapeau dat je gestopt bent"
"dat is gewoon als je eraan denkt dat je slecht gaat ga je ook gewoon slecht"
"nog nooit slecht gegaan wel al een keer te hard gegaan maar dat was van die v2 pillen"
"hard techno - schranz - hardcore maar vooral schranz is echt om door op te bokken"