Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tekno is relaxt op feestjes en anders psychedelische muziek zoals infected mushrooms is ook fijn"
"Ik heb me eerste lsd trip gehad op easttek 2005 en het was echt een geweldige super ervaring. Ik denk er soms nu nog steeds overna. Het is ook veel sterker dan paddo's. Tenminste dat vind ik. Ik heb sindsdien ook niet meer gepaddo'ed maar ik hoop niet dat ik dat nu saai ga vinden. Lsd is zeker een aanrader als je stevig in je schoenen staat en het op een plek doet waar je je goed voelt. Bij paddo's heb ik toch meer behoefte aan rust en vind ik ook niet zo geschikt op feestjes. Bij lsd was het zo ik had 2 uur gedanst en was helemaal kapot en ik deed echt 2 minuten me ogen dicht zag vanalles en toen was ik weer compleet uitgerust en ging ik weer verder dansen. Tis een trip waar ik nu nog steeds soms aan terug denk. Geweldige ervaring in me leven vond ik het."
"Hallo mensen, Ik moet voor school onderzoeken (maar vind het zelf ook interessant) waarom paddo's een psychose bij sommige mensen kunnen veroorzaken. Ik snap dat je kan blijven hangen in het trippen en dat dat niet goed is. Maar er moet vast wel meer aan de hand zijn. Ik heb het internet al afgezocht en heb geen informatie kunnen vinden hoe paddo's een psychose kunnen veroorzaken. Ik kwam langs dit forum en dacht van misschien kunnen jullie me helpen. alvast bedankt voor jullie reacties"
"Ja maar overal waarschuwen ze je er voor dat het gevaarlijk is en dat je een psychose kan krijgen. Ik snap zelf ook wel dat je er flink verkeerd door kan gaan. Heb zelf ook enige ervaringen. Maar er moet toch wel een oorzaak aan te wijzen zijn waarom iedereen je er voor waarschuwt. Buiten het feit dat mensen er waarschijnlijk ook zelf ervaring mee gehad hebben. Wat gebeurt er op zo'n moment in de hersenen."
"ok dus als ik het goed begrijp kan je niet in een psychose terecht komen door paddo's. Wel kan je een bad trip krijgen en flashbacks. Ik neem aan dat je dus ook flash backs van een bad trip kan krijgen? Maar dit zal nog steeds niet in de buurt van een psychose komen. Trouwens even een vraagje erbij. Wat verstaan jullie precies onder een psychose? Het is een brede term voor veel dingen, maar awt verstaan jullie onder een psychose?"