#1
lazybones zei:Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super.![]()
Dat klinkt heel logisch
lazybones zei:Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super.![]()
lazybones zei:Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super.![]()
GewoonVOL zei:Play_bunny zei:GewoonVOL zei:lazybones zei:Nou, kut muziek. Dat valt toch wel mee? Maar 't gekke is dat dus die muziek voorkeur blijvend is. Ook nadat de xtc allang weer is uitgewerkt.
Dat geeft te denken.![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk. Ik hield vroeger helemaal niet van hardcore en dat soort muziek. Mij zou je nooit op zo een feestje zien. Tegenwoordig wel. Zowel op feestjes, als thuis luister ik het ook.
Er zit wel logica in wat je zegt lazybones. Het heeft denk ik niet met je eerste ervaring specifiek te maken nu ik dat zo lees, maar gewoon met de ervaring ansich. Als ik dan kijk naar mijn eigen ervaringen kijk![]()
Weetje hoe populair hardcore , hardstyle en jumpstyle nu zijn?![]()
Play_bunny zei:lazybones zei:Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super.![]()
Dat klinkt heel logisch![]()
lazybones zei:Play_bunny zei:lazybones zei:Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super.![]()
Dat klinkt heel logisch![]()
ff nog als voorbeeld. Het sinterklaasfeest is voor de meeste van ons geen bijzonderheid meer. Maar altijd, als de datum 5 December op de kalender verschijnt, krijgen veel mensen toch zo iets van ''he, ja , sinterklaas.''. Dat komt omdat je die datum associeert met de gezelligheid en de spanning uit je vroege kinderjaren. Een soort inprent is dat.

lazybones zei:Klopt. Was 'n test of je bij de les bent.![]()
GewoonVOL zei:Ik heb het over Nederland en belgie.
qinn zei:GewoonVOL zei:Ik heb het over Nederland en belgie.
ja en of dat wat uitmaakt?
Rock Owned hardcore zo erg!
Rock Rock's![]()
![]()

hahahGewoonVOL zei:lazybones zei:Klopt. Was 'n test of je bij de les bent.![]()
Ah joh..
Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo'![]()
GewoonVOL zei:Blowen 12de, harddrugs op mn 14de.![]()
lazybones zei:GewoonVOL zei:Blowen 12de, harddrugs op mn 14de.![]()
Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."