Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
lazybones zei:
Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel logisch :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
lazybones zei:
Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat kan.. :rolleyes:


Ik weet nog tijdens mijn eerste keer XTC, vond ik robbie williams helemaal geweldig..


de dag daarna vond ik het weer hopeloze troep. :)
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan je vergissen ja. :) Nou ja , hoe dan ook. Iedereen z'n eigen ervaringen en voorkeuren. Dat is maar goed ook. Maar vergeet niet dat mdma in feite uit de psychiatrie afkomstig is. Het kan zijn dat het je gedrag en je prioriteiten veranderd. Mijn maatjes beweren dat ik enorm veranderd ben sindsdien. Zij kunnen het weten. :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het over Nederland en belgie.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
GewoonVOL zei:
Play_bunny zei:
GewoonVOL zei:
lazybones zei:
Nou, kut muziek. Dat valt toch wel mee? Maar 't gekke is dat dus die muziek voorkeur blijvend is. Ook nadat de xtc allang weer is uitgewerkt.
Dat geeft te denken. :openmouth:
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk. Ik hield vroeger helemaal niet van hardcore en dat soort muziek. Mij zou je nooit op zo een feestje zien. Tegenwoordig wel. Zowel op feestjes, als thuis luister ik het ook.
Er zit wel logica in wat je zegt lazybones. Het heeft denk ik niet met je eerste ervaring specifiek te maken nu ik dat zo lees, maar gewoon met de ervaring ansich. Als ik dan kijk naar mijn eigen ervaringen kijk :)
Klik om te vergroten...

Weetje hoe populair hardcore , hardstyle en jumpstyle nu zijn? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Niet bekender dan rock :grin:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ook niet. Ik vind ze zelfs puur shit. Maar t ging om 't voorbeeld Hagenees. Snap ie? :grin:

Zit nou trouwens naar Minimum Maximum van Kraftwerk te luisteren. Ook 'n aanrader wat mij betreft
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
lazybones zei:
Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel logisch :)
Klik om te vergroten...

ff nog als voorbeeld. Het sinterklaasfeest is voor de meeste van ons geen bijzonderheid meer. Maar altijd, als de datum 5 December op de kalender verschijnt, krijgen veel mensen toch zo iets van ''he, ja , sinterklaas.''. Dat komt omdat je die datum associeert met de gezelligheid en de spanning uit je vroege kinderjaren. Een soort inprent is dat.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
lazybones zei:
Play_bunny zei:
lazybones zei:
Ik denk dat t komt omdat je, wanneer je die muziek weer hoort,. in je onderbewustzijn steeds weer terug gaat naar die vorige ervaring. En die was dus super. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel logisch :)
Klik om te vergroten...

ff nog als voorbeeld. Het sinterklaasfeest is voor de meeste van ons geen bijzonderheid meer. Maar altijd, als de datum 5 December op de kalender verschijnt, krijgen veel mensen toch zo iets van ''he, ja , sinterklaas.''. Dat komt omdat je die datum associeert met de gezelligheid en de spanning uit je vroege kinderjaren. Een soort inprent is dat.
Klik om te vergroten...

Ik d8 dat sinterklaas 9 december was.. :confused: :openmouth:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt. Was 'n test of je bij de les bent. :stoned:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
lazybones zei:
Klopt. Was 'n test of je bij de les bent. :stoned:
Klik om te vergroten...


Ah joh..


Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo' :confused:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
Ik heb het over Nederland en belgie.
Klik om te vergroten...


ja en of dat wat uitmaakt?

Rock Owned hardcore zo erg! :grin:

Rock Rock's :sunglasses: :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik heb het over Nederland en belgie.
Klik om te vergroten...


ja en of dat wat uitmaakt?

Rock Owned hardcore zo erg! :grin:

Rock Rock's :sunglasses: :grin:
Klik om te vergroten...

Hier in NL/BE kun je rock niet eens vergelijken met al dat elktronische muziek van tegenwoordig. :rolleyes:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#13
GewoonVOL zei:
lazybones zei:
Klopt. Was 'n test of je bij de les bent. :stoned:
Klik om te vergroten...


Ah joh..


Ik wist niet eens waneer het prinsjes dag was, heel den haag in omleiding, en ik maar denken ' er is een ongeluk gebeurd ofzo' :confused:
Klik om te vergroten...
hahah :grin: Hoe oud was jij dan toen je je eerste drugs gebruikte? Moet wel op zeer jonge leeftijd zijn geweest.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
Klik om te vergroten...

Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
lazybones zei:
GewoonVOL zei:
Blowen 12de, harddrugs op mn 14de. :flushed:
Klik om te vergroten...

Als ik 't niet dacht. Herken dat onmiddellijk. Maar je leeft toch nog hoop ik?.
Klik om te vergroten...

Ja, maar ik vind feestdagen gewoon niet boeiend.

:rolleyes:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn favorieten: Air, The Cure (Bloodflowers), Kraftwerk..
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#18
:hearteyes: Extrawelt :hearteyes:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#19
:hearteyes: lange frans & baasie :hearteyes: B zalig
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik luister veel naar psychedelische rock uit de jaren zestig en zeventig en freak folk. Of gewoon Joy Division. Of jazz zoals Coltrane en Davis. Of heel oude muziek uit de regenwouden van Zuid Amerika.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."