#1
Ik ook weer wat geleerd ![:)]()
martin van nu zei:Nou nou, die gast zou zich moeten schamen zeg, op deze manier geeft hij drugdealers een slechte naam.

Omdat je er kennelijk in wilt trappen...Kees Klapkaak zei:Waarom trap ik nog in dit soort grappen![]()
Sarori zei:Omdat je er kennelijk in wilt trappen...Kees Klapkaak zei:Waarom trap ik nog in dit soort grappen![]()
De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.
Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee
Welkom in de wondere wereld van de economie! :P
kiekert zei:Je wist zeker dat het erin zat, en toch nam je er 4?
Laat ik maar niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik weer een forumwaarschuwing.
nicolai zei:ga je van mccp hallucineren dan? lijkt me heel stug.
nicolai zei:ga je van mccp hallucineren dan? lijkt me heel stug.
Ik heb er al 5 ofzo, in 2 wekentomz0r zei:kiekert zei:Je wist zeker dat het erin zat, en toch nam je er 4?
Laat ik maar niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik weer een forumwaarschuwing.
Jij ook al?
kiekert zei:Ik heb er al 5 ofzo, in 2 wekentomz0r zei:kiekert zei:Je wist zeker dat het erin zat, en toch nam je er 4?
Laat ik maar niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik weer een forumwaarschuwing.
Jij ook al?

Je hebt er 3. Verspreid over 7 maanden. 3 keer voor het uitschelden van andere leden. Volkomen terecht dus.kiekert zei:Ik heb er al 5 ofzo, in 2 weken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."