Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom in vredesnaam?

Waarom in vredesnaam?

53 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook weer wat geleerd :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom vervuilen die trailerpark pillendrukkers in godsnaam de XTC markt met hun mCCP?

Is het goedkoper?
Is het makkelijker aan te komen?
Zijn sommige pillendrukkers sadisten?

De laatste 5 pillen die ik hier in mijn omgeving heb gehad bevatten allemaal mCCP. Nou word dit soort troep ook altijd verkocht door van die hiphop straat schoffie mongooltjes waarvan ik me echt afvraag hoe traag die andere sperma cellen wel niet zijn geweest bij de bevruchting. Als je ze vraagt naar de hoeveelheid MDMA in de pillen, bleren ze altijd astronomische hoeveelheden als 180mg en beweren ze dat hun pillen uit "100% pure MDMA" bestaat.

Damn ik heb het echt gehad met dit soort laag bij de grondse pisvlekken die hun bestaan niet waardig zijn. Ik heb vannacht alle kroegen bij langs geweest om deze mongool proberen te vinden, m'n geld terug te eisen en hem een flinke bitchslap te geven voor mij dit vergif proberen te verkopen. Hij was foetsie natuurlijk en z'n telefoon nam die niet meer op.

Met z'n superknaller gespikkelde rode mitsubitsi's :kots:

Waarom trap ik nog in dit soort grappen :kots:

Maar waarom mCCP, kan iemand mij dat duidelijk maken?
Ik heb vandaag al de hele dag koppijn van die troep! :angry:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou nou, die gast zou zich moeten schamen zeg, op deze manier geeft hij drugdealers een slechte naam.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
1 woord:

GELD

Nog vragen?



Sja tis erg op dit moment.
Ik kon gelukkig via vrienden wat vinden en heb nu geen enkel probleem meer, dus het bestaat nog steeds in ieder geval. Maarja ik heb ook 2 maanden lopen zoeken.

Vertrouw niemand als je er geen goede reden voor hebt
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
martin van nu zei:
Nou nou, die gast zou zich moeten schamen zeg, op deze manier geeft hij drugdealers een slechte naam.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, die drugsdealers verdienen dit niet. Het zijn natuurlijk beste mensen die niks verkeerd doen. Belachelijk dat ze een slechte naam krijgen.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja.. ik kan nog bij 2 mensen mdma pillen halen. Geen zooi dus..
Maar ik hoor wel van veel mensen dat ze troep krijgen.. Helaas maar ben toch geen pillen fan doe mij maar een :stoned:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
Waarom trap ik nog in dit soort grappen :kots:
Klik om te vergroten...
Omdat je er kennelijk in wilt trappen...

De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.

Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee :)

Welkom in de wondere wereld van de economie! :P
R
RSD-NLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar waarom dan die MDMA schaarste. Er doen allerlei theorieën de ronde, maar twijfel aan de geloofwaardigheid ervan.
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sarori zei:
Kees Klapkaak zei:
Waarom trap ik nog in dit soort grappen :kots:
Klik om te vergroten...
Omdat je er kennelijk in wilt trappen...

De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.

Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee :)

Welkom in de wondere wereld van de economie! :P
Klik om te vergroten...

Maar waarom verkopen ze dan niet gewoon pillen die uit alleen bindmiddel bestaan in plaats van er mCPP doorheen te pleuren..?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sarz zei:
Sarori zei:
Kees Klapkaak zei:
Waarom trap ik nog in dit soort grappen :kots:
Klik om te vergroten...
Omdat je er kennelijk in wilt trappen...

De schoorsteen van de dealer moet blijven roken. Bij gebrek aan MDMA doen ze er wat anders in. En zolang er nog mensen zijn die zich willen laten bedonderen rinkelt de kassa vrolijk door.

Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....als JIJ het gelooft lacht de verkoper vriendelijk met je mee :)

Welkom in de wondere wereld van de economie! :P
Klik om te vergroten...

Maar waarom verkopen ze dan niet gewoon pillen die uit alleen bindmiddel bestaan in plaats van er mCPP doorheen te pleuren..?
Klik om te vergroten...

Omdat mCPP wel werkzaam is en de gebruiker in de veronderstelling kan zijn dat hij een MDMA-pil slikt die verkeerd valt. Als een pil niet werkzaam is kan je de dealer er sowieso op aanspreken dat het kutpillen zijn, bij mCPP hoor je de dealer vaak zeggen dat hij nooit zulk soort klachten heeft gehad en dat iedereen er enthousiast over is.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jou woorden?????? :angry:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sarori zei:
......Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....
Klik om te vergroten...
Werken die niet dan? :openmouth:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#13
meeste mensen die xtc gebruiken weten niet eens dat MDMA de werkende stof in de pil is en dat er veel verschil is in allerlei soorten pillen.
Je hoort overal van die gasten; "Ja, ik heb gister 4 blauwe mitshubisis genomen, dope shit of niet!!!" en dat soort dingen, je krijgt natuurlijk wel een ander gevoel van mcPP dus de meeste mensen denken dat het dan werkt (placebo-effect) en vinden het "goeie shit."
De verdieping in drugs is zeer laag in nederland, Als ik tegen mensen zeg dat ik in het weekend me joint rook dan krijg ik gelijk al zo'n naambordje op m'n hoofd van 'ow, die jongen blowt, wat een junk, terwijl ze zelf met hun mooie verhalen komen van ; "ik was vrijdag lam, dit en dat. Zaterdagavond kotste ik de hele straat onder, vet stoer. En zondagmorgen een biertje opentrekken."
Dan denkt ik van DUDE, get a life
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Antigone zei:
Sarori zei:
......Net als dat er nog steeds mensen magnetische armbanden kopen voor een zogenaamde betere gezondheid....
Klik om te vergroten...
Werken die niet dan? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha alsof die armbanden niet zouden werken! Straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas niet echt bestaat!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."