Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen. gr. Ktja"
"kiekert zei: tomz0r zei: kiekert zei: Je wist zeker dat het erin zat, en toch nam je er 4? Laat ik maar niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik weer een forumwaarschuwing. Klik om te vergroten... Jij ook al? Klik om te vergroten... Ik heb er al 5 ofzo, in 2 weken Klik om te vergroten... En terecht! Wees er maar trots op"
"Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen. Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad."
"Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen."
"Dit topic ging over waarom mensen heroine zijn gaan gebruiken, niet om je persoonlijke mening over herione te geven"
"Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV: Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid - Preventief fouilleren invoeren in heel nederland - Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!!"
"Ik zou het nog wel even versnijden, 89,3 % kan je niet lekker snuiven. je krijgt dan geheid een dikke bloedneus en hart krijgt een optater van jewelste. Ik zou er 20% versnijding bij doen. (als je echt die 89,3% hebt). Als je gewoon een brok via een dealer gehaald heb heb je hoogstens 70%. 89,3% is alleen voor de grotere jongens te koop. daar verkoopt een dealer echt geen brokjes van. Maargoed veel plezier ermee!"
"Ik geloof eerlijk ook niet dat jij die 89,3% hebt, maargoed het kan natuurlijk zo zijn. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat er 89,3% op straat komt omdat het bij de grote jongens die per tientallen kilo's inkopen al versneden wordt. Dus jij hebt het nog van iemand die aan de grote jongens levert (een importeur?)"
"De kans dat de dealer zijn 70% aangekochte coke weer tot 89,3 % gaat schonen is 0%. Niemand heeft behoefte aan snuifcoke boven de 70% omdat die al supersterk is. En ik kan je vertellen dat er niemand is die op eigen houtje 100-200 gram vanuit colombia naar nederland gaat smokkelen, dat is gewoon onzin."
"ha ha ha"