#1
Ik zag een keer rook in mijn kamer, maar het bleek gewoon een stand-by lampje te zijn, maar t was net of er rook vanaf kwam.
Jordgubb zei:Die ene keer dat ik ooit ecstasy gebruikt had was ik erg bezig met mijn Duits. Iedereen hoorde ik dan ook Duits praten en probeerde geconcentreerd andermans gesprekken te volgen. Ook wanneer ze tegen mij spraken in het Nederlands, verstond ik in alles Duits. Zelf kreeg ik geen Nederlands meer over mijn lippen, en probeerde in mijn beste Duits terug te praten. De busdriver keek in ieder geval erg raar op toen ik tegen hem Duits praatte, en mijn vriend greep snel in. Ik vroeg me af of hij iets in de gaten had, want hij heeft ons de hele reis in de gaten gehouden.

Angramar Temenos zei:Vaak genoeg gehad dat er vreemde entiteiten rondslopen in m'n kamer toen ik ging slapen, met of zonder xtc.. Gewoon negeren en gaan slapen![]()
Angramar Temenos zei:Vaak genoeg gehad dat er vreemde entiteiten rondslopen in m'n kamer toen ik ging slapen, met of zonder xtc.. Gewoon negeren en gaan slapen![]()
Elfquest zei:Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.

VitamineX zei:Elfquest zei:Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.
Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan!![]()
Rabbithole zei:VitamineX zei:Elfquest zei:Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.
Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan!![]()
Vergeet de brilletjes niet!![]()
VitamineX zei:Rabbithole zei:VitamineX zei:Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan!![]()
Vergeet de brilletjes niet!![]()
Ohja die hebben we ook nog. En als je dichtbij iemand komt en eens goed kijkt is de bril ineens ook weg!![]()
![]()
Rabbithole zei:Iddah, ik krijg van dat gepraat zo'n zin in mdma! Hallucineren de gekstee!

Je brein wil dan gewoon in iets dat je niet herkend iets herkenbaars maken. Laat maar eens op in hoeveel dingen je gezichtjes kan zienMarcell` zei:Ik moet er overigens wel bij vermelden dat ook heb als ik op een nuchtere nacht wakker word!
Dan zie ik soms weleens bv een persoon zitten op mijn stoel. Als ik er even op focus en een minuutje naar kijk, blijken het kleren te zijn ofzo..![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."