Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet zwarte wezen bij je bed

Het zwarte wezen bij je bed

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zag een keer rook in mijn kamer, maar het bleek gewoon een stand-by lampje te zijn, maar t was net of er rook vanaf kwam.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zat een jaar geleden of zo met een vriend van mij op een bankje om 4 uur snachts of zo, rete strak, toen dachten we dat we politie zagen staan, toen we weg liepen bleek het een lantarenpaal te zijn die op een struik scheen, toen ik er een paar dagen later langs fietste bleek er helemaal geen bosje te staan, en toen ik dat aan mijn maat vertelde zei hij dat we daar nog nooit gezeten hebben...
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wow, echt heel herkenbaar allemaal.
Wel regelmatig visuals gehad tijdens een xtc "trip".
En dan had ik echt nog niet over de 200 mg gehad, ben er gewoon heel gevoelig voor.
Heb eens een half uur op de grond gelegen en naar het plafond gestaard en me erover verbaasd wat voor mooie draaiende patronen ik zag. Met m'n oogjes dicht had ik heel vaak allerlei gekleurde tunnels die draaiden waar je als het ware ingezogen werd. Heel tof.

En de week erna ben ik altijd bang in het donker :grin: , en als ik dan buiten in het donker loop of fiets zie ik vaak op een afstandje zwarte schimmen achter iets wegduiken, net mensen die achter bosjes wegduiken ofzo. Of schimmen die door de lucht vliegen. Eerste keer dat ik dat had was best kut. Inmiddels ben ik eraan gewend en accepteer ik maar dat de week na X gebruik een beetje raar is. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jordgubb zei:
Die ene keer dat ik ooit ecstasy gebruikt had was ik erg bezig met mijn Duits. Iedereen hoorde ik dan ook Duits praten en probeerde geconcentreerd andermans gesprekken te volgen. Ook wanneer ze tegen mij spraken in het Nederlands, verstond ik in alles Duits. Zelf kreeg ik geen Nederlands meer over mijn lippen, en probeerde in mijn beste Duits terug te praten. De busdriver keek in ieder geval erg raar op toen ik tegen hem Duits praatte, en mijn vriend greep snel in. Ik vroeg me af of hij iets in de gaten had, want hij heeft ons de hele reis in de gaten gehouden.
Klik om te vergroten...

Geniaal! :tearsofjoy:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel vaak dat ik in me bed lig en hele msn gesprekken voer met mensen.
Of ook wel eens gehad dat ik dacht kut waarom staat mijn bed nu op Amsterdam centraal ik moet naar huis, en dat ik me ging aankleden en toen pas bedacht he dit is me kamer.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaak genoeg gehad dat er vreemde entiteiten rondslopen in m'n kamer toen ik ging slapen, met of zonder xtc.. Gewoon negeren en gaan slapen :wave:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Vaak genoeg gehad dat er vreemde entiteiten rondslopen in m'n kamer toen ik ging slapen, met of zonder xtc.. Gewoon negeren en gaan slapen :wave:
Klik om te vergroten...

Ja duh logisch dat als als jij daar aan het slapen bent er een vreemde entiteit op je bed ligt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Vaak genoeg gehad dat er vreemde entiteiten rondslopen in m'n kamer toen ik ging slapen, met of zonder xtc.. Gewoon negeren en gaan slapen :wave:
Klik om te vergroten...

tegen de tijd dat je zo hard gaat dat de visuals door je slaapkamer heen slenteren is negeren en gaan slapen denk ik out of the question :tearsofjoy:
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elfquest zei:
Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan! :hearteyes:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik er terug aan denk.. krijg ik gewoon vreemde rillingen de dingen die ik heb meegemaakt onder invloed van xtc.

Ik zag altijd iets vreemd aan mijn hand. Bv ik veeg met mijn hand over het bed en er bleven zwarte strepen net of mijn hand hong vol chinese inkt. Mijn kussens als ik ernaar keek begonnen ze te ademen ook voelde ik telkens regendruppels vallen ik keek naar boven allemaal natte plekken.

Ook echt iemand horen stappen ik lag in bed met ene matie van me en we zagen een schaduw , wij beide onder het deken telkens hoorde we de voetstappen dichter komen we deden het deken weg en er liep iets zwart weg echt waar zo vreemde dingen.

Ik word weer helemaal paranoia als ik aan die vieze xtc denk. :kots:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
VitamineX zei:
Elfquest zei:
Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vergeet de brilletjes niet! :hearteyes:
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
VitamineX zei:
Elfquest zei:
Grappig dat veel mensen toch dezelfde hallucinaties hebben op MDMA.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vergeet de brilletjes niet! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ohja die hebben we ook nog. En als je dichtbij iemand komt en eens goed kijkt is de bril ineens ook weg! :rolleyes: :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
VitamineX zei:
Rabbithole zei:
VitamineX zei:
Inderdaad! Zo zijn sta-tafels en railingen veel voorkomende dingen op een feest! Freaky hoor om IEDEREEN aan een sta-tafel te zien staan! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vergeet de brilletjes niet! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ohja die hebben we ook nog. En als je dichtbij iemand komt en eens goed kijkt is de bril ineens ook weg! :rolleyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Idd :) ah, ik krijg van dat gepraat zo'n zin in mdma! Hallucineren de gekstee!
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Idd :) ah, ik krijg van dat gepraat zo'n zin in mdma! Hallucineren de gekstee!
Klik om te vergroten...

:rock: :tearsofjoy: :rock: :tearsofjoy: :rock: :tearsofjoy: :rock:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja hoor, vanmiddag was het beste wezen bij mij op bezoek...

Toen ik om 14u eindelijk eens ging proberen te slapen zag ik bij m'n gordijn allemaal grote 'muggen' oid vliegen, m'n bed leek aan de linkerkant golvend water en in de hoek van mijn kamer zat een man met zn benen over elkaar en 'n petje op. Na drie keer kijken was het weer gewoon de berg kleren onder m'n tv... Heerlijk als je brein je probeert te foppen...! :grin:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC thuis:

Ik en een maat hadden pillen gedaan thuis en naderhand gingen we slapen. toen ik in mijn bed lag hoorde ik hem opeens roepen "Marcel, wtf doe je bij mn bed?". Toen keek ik om naar zijn bed en zag ik ook een zwarte schim in de vorm van een volwassen man hyperactief om zich heen zwaaien. Hij zag precies hetzelfde! Heel apart.. :mrgreen:

XTC op feesten:

Hallucinaties als stoelen die aan mensen hun kont zitten vastgeplakt, iedereen heeft beveiligersoortjes in, Partytenten in de zaal, staantafels, hekken, banken, opstapjes, ballonnen...

Ik heb zelfs een keer op een feest twee zwarte pieten voorbij zien rennen, geen idee hoe ik erbijkwam! :confused:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat ook heb als ik op een nuchtere nacht wakker word!

Dan zie ik soms weleens bv een persoon zitten op mijn stoel. Als ik er even op focus en een minuutje naar kijk, blijken het kleren te zijn ofzo.. :confused:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marcell` zei:
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat ook heb als ik op een nuchtere nacht wakker word!

Dan zie ik soms weleens bv een persoon zitten op mijn stoel. Als ik er even op focus en een minuutje naar kijk, blijken het kleren te zijn ofzo.. :confused:
Klik om te vergroten...
Je brein wil dan gewoon in iets dat je niet herkend iets herkenbaars maken. Laat maar eens op in hoeveel dingen je gezichtjes kan zien :wink:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zo halverwege de jaren 90 had je van die dikke wit gelige dolfijnen daarvan was iedereen zo leip als een deur..zag je de gekste dingen.Een vriend van mij stapte steeds van de fiets af om dat ie bergen zand op de weg zag en ik zag steeds mijn fiets op een andere plek staan.Ik denk niet dat daar mdma of alleen mdma inzat :rolleyes:
S
SpacertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nooit echt dat ik dingen zie die er niet zijn. Wel vaker dat de dingen die ik zie niet meer kloppen. Zo zie ik regelmatig als ik veel neem, dat mensen hun ogen en neus vaag worden. Net of ze de photoshop blur tool er overheen hebben gehaald, maar dan anders. En als ik focus is het weer weg. Of dat mensen tegen iets aan leunen, terwijl ze gewoon staan te dansen. Eén keer na 5,5 pil zag ik dat schaduwen bewogen, terwijl dat niet hoorde. :xtc:

Wil je drugsvrij een trip ervaring kijk dan een halve minuut in het midden van de cirkel: http://www.neave.com/strobe/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."