Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is heel gek, maar eigenljk heel logisch.. dat komt waarschijnlijk omdat ik bang ben dat ik iets mis als ik ga slapen. Of ik ben een beetje bang dat ik niet meer in slaap val als ik ''nu al'' ga slapen, dat heb ik namelijk wel eens... Of gewoon omdat ik nog niet echt moe ben. haha Nouja, ik vind de laptop gewoon zo fijn Dat is het denk ik =) .. nee slapen ga ik echt nog niet doen. Dat gaat zo tegen mijn gevoel in nu"
"Sublimo zei: Of minder lang doorgaan, of jezelf eens wat benzo's regelen. Klik om te vergroten... Nou weetje, dat benzo's lijkt me dus echt een wondermiddel na zo'n weekend. Ik heb een keer een inslaap benzo gepakt van mijn moeder, en dat was echt heerlijk haha. Alleen toen deed ik het voor de lol haha, recreatief. En niet omdat ik niet kon slapen. Brengt het geen vervelende risico's met zich mee? Het verlaagd je hartslag ook he? Dat zou wel ideaal zijn nu Maar ik ga het niet allemaal pakken want ze krijgt er echt maar heel af en toe 1 van de huisarts. En illigaal zou het me echt niet lukken om het te vinden. Maar je brengt me nu wel op het slechte idee om er weer 1 te pakken. Alleen ze heeft er maar 2 Maaaar..... het is zeker een nood oplossing voor als ik echt NIET kan slapen"
"pff, echt zo'n douche is een drug op zich! Als herboren"
"Nou helaas liep het allemaal anders dan gehoop vannacht Ik heb tot 6 uur vannochtend liggen draaien en piekeren en toen viel ik in slaap tot 9 uur En ik heb een hongerig kut gevoel haha. Dus zo maar even wat eten. Ik ga wel lekker deze kamer opruimen en het zonnetje schijnt prachtig door mijn raam heen Dat is dan wel weer chill..."
"én toen was het dinsdag.. haha! Ik heb mezelf een temazepam bemachtigd en heb dat ding om 24:00 uur ingenomen. En vanaf 00:30 weet ik niks meer. En ik werd om 15:00 uur wakker 14,5 uur slapen ... LEKKER HOOR!!! En ik voel me gewoon redelijk heerlijk, geen pijn in spieren ofzo. Geen maag die verkrampt van al dat NIET eten. En ik heb net een heeeeerlijk grote beker met koffie gezet,, nou mensen.... HET IS EEN AANRADER! , en ik neem er zo nog en . en dan ga ik een lekker eitje bakken met grillworst hmmm offf... uhh 2 eittjes jammie jammie. Nee ik denk persoonlijk dat de dinsdagdip voor mij niet van toepassing is omdat ik zondag om 19 uur zelfs nog bij had genomen.. Maar... Niet te vroeg gejuicht, The day has just begun"
"Ik volg het hele topic niet meer.. maar dat was ook een beetje de bedoeling denk ik.. denk ik... En ik vind drugs gebruiken niet stoer. Ik vertel gewoon mijn manier van denken. Ik ben nog altijd een gelukkig wezen, ook zonder drugs"
"Bananenbennie zei: En hoe was je date? Klik om te vergroten... Ja het viel dus echt reuze mee En de reden waarom ik die vraag stelde over die dinsdag dip was omdat ik de dinsdagdip niet ken! . Ik maakte mij groooote zorgen dat ik een wrak zou zijn of dat ik niet meer kon praten, of kon lopen... ofzo Ik was echt super helder en gelukkig haha Maarja liefde maakt ook wat los in de mens dus misschien was dat het wel. De dinsdag dip is wat mij betreft no problemo!! TENZIJ HET OM MDMA GAAT, DAN IS ER WEL DEGELIJK SPRAKE VAN EEN HORRIBLE TUESDAY"
"sjaakdekker zei: Exceptional Insight zei: knolselderij zei: ik geloof dat jij vriendjes moet worden met sos_90 jullie hebben allebei nog het idee dat drugs stoer is Klik om te vergroten... Wijven neuken. Brommers rijden. Of jatten, weet ik veel wat ze ermee doen. Waar is TR als je 'm nodig hebt? Jokkelshizzle, Welhallodaar, kankerzielig21, jillanerd, dat zou een beste vriendengroep zijn! Klik om te vergroten... Ik mis atbboy.. OT: Als je iemand echt leuk vind en indruk wil maken, blijf dan gewoon van de pep af? Klik om te vergroten... DAN HEB JE HET ECHT TOTAAL VERKEERD BEGREPEN HAHA!! Het laatste wat ik wil is indruk maken met drugs, Sterker nog, ik ben dit topic gestart juist omdat ik BANG WAS dat de pep nog enig effect zou hebben en dat ze het door zou hebben. Echt... Waarom wilt iedereen op dit Forum altijd zo graag ''wijze'' raad geven,,, zo van: ''Drugs gebruiken om al je ellende te verbloemen is niet goed hoor!!''. Ik ben echt niet achtelijk ofzo! Gsus.."
"Wanneer vind jij je mdma rush niet meer prettig? Kan het té ver gaan? Weet je wat jouw perfecte dosis is om het lekkerst te gaan, of kan het niet hard genoeg gaan voor je? Iedereen reageert anders op drugs wordt gezegt dus vraag ik me af hoe jullie het lekkerste spacen. De tijd dat ik 5 mitsu's op een avond trapte heb ik gelukkig wel gehad. Ik ga nu het liefst verstandig om met xtc zodat ik ook de dagen erna ook nog plezier kan beleven. En mischien zelfs een gezondere geest aan over kan houden (iets waar veel meningen over zijn verdeeld). Is er iemand van jullie DF'ers wel eens 'out' gegaan op XTC? MDMA is een heel leuk en gezellig goedje, maar zodra je teveel neemt kunnen zich vervelende (in mijn ogen, zeer ernstige) situaties voordoen. 1 voorbeeld: -een gat in je geheugen, niet meer weten waar je bent, en waar je naartoe wilde gaan. Maar dan ook echt he-le-maal niks meer weten! (en er dood uitzien) Dit heeft me wel aan het denken gezet Wat veel mensen (in mijn omgeving vooral) volgens mij niet helemaal begrijpen is dat wanneer jouw serotine verspilt is, bijslikken weinig zin meer heeft. Je wordt er simpel weg alleen nog maar lijper van. Maar toch doe je het soms mischien omdat je het zo jammer vind dat het alweer voorbij is. (en dat is gewoon het gevaar val alle drugs, je moet jezelf neerleggen bij het feit dat de pret over is, je moet omschakelen naar het gewone leven en dat vind ik zo afgrijselijk afentoe) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb voor een lekker space avondje maar 2 pilletjes nodig met een dosis van 60-90 mg/ps Als ik me daar aan hou (en er geen andere middelen in de pil zitten) heb ik weinig last van een pillenkater, mits ik netjes naar bed toe ga, en kan ik de volgende dag nog gewoon normaal functioneren. Als ik meerdere blauwe mitsu's zou slikken (laten we zeggen 120 mg/ps) dan kan ik de volgende dag niét meer normaal functioneren Graag jullie visie over doseringen"
"Oke, dat zijn (voor mij) flinke hoeveelheden. Ik gebruik al ruim een jaar xtc maar ik vermijd liever een inslag van 100 mg, laat staan 200. Maar zoals ik al zei iedereen reageert anders op drugs. Ik had een paar maanden terug 2 pillen van 70 mg achter over gegooid. De inslag was zo heftig dat ik het voortaan toch wat rustiger aan doe. Hoewel ik me niet kut voelde ofzo maar dat oog-gedraai en die vaage smoel irriteerde me toch wel een beetje."