Een ouwe vriendin van me zag met mitsubitchis(3 van die driehoekjes) een zwarte panter op het dak sluipen bij de buren, en ze riep ook steeds wow wow wow vet de maan draait rondjes, ze liep krom en zag er uit als een ouwe heks, normaal best aantrekkelijk meisje, ik zelf had die avond aleen geblowd en gedronken.
Een ndere gast in dorp hier die met ons optrok wel dronk eenfles goldstrike had 4 pillen op weet niet meer welke, daarna nog 3, fles goldstrike leeg, spuugt schuim en de laatse 3 pillen uit, pakt ze van de grond eet ze op
![:openmouth:]()
20 min later lullde die tegen een redbulblikje, aaide zijn honden die er niet waren, en srpong van een 5 meter hooge reling maar een inrit die afliep naar benee, diepste punt 5 meter nog wat, iedereen bas je bent gek niet doen, nee man zegt die doe ik altijd....kwam verkeerd terech enkelbot stak uit en hij stond gewoon op dat been, we moesten hem 10 minuten overhalen met de ambulance mee te gaan, hij loopt nu nog niet 100% zuiver meer... beetje eigenschuld wel, we hebben hem gebrpobeert te stoppen, maar hij sprong al voor we bij hem waren.... ik denk dat die een pilletje of 4 minder had genomen het anders was afgelopen, jamer was echt super aardige kerel, maar eigenwijs... ls je dan al wat goeds hebt gebruik met mate.
IK ZELF HAD NA DE DRAAKJES EN WAT SPEED (srry caps) in een schemerig huis met tmf opde achtergrond vage trip die flitsen enzo, was een witte herder daar groot beest stond in de zak van een kameraad die was bang voor honden iedereen lachen ik die hond een douw gegeven was die wel weer normaal, maar bleef lopen net een witte wolf kind of freaky
![:)]()
maar ik zal graag nog is keer goede pillen hebben, beetje mdma met speed effeckt vindt ik wel chil,niet te space, wel de love feeling, maar ook beetje de pep gevoel wat raden jullie aan.Ik ga ze wel laten testen uiteraard.maar ik hoor steeds meer en heb gemerkt dat de xtc tegenwoordig erg slecht is(waarschijnlijk komt de stof uit china sinds de spelen is het erg streng gewerden daarzo.
ik hoop ooit nog iets goeds te kunnen krijgenen laten testen ik wil geen meuk in melijf.