Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem al zo weinig pillen (4 keer nog maar in mijn leven) dat ik het
1. zonde zou vinden om er 1 weg te geven aan een testcentrum
2. zonde zou vinden om 2 weken te wachten en dan te zien dat het slechte pillen zijn om zo toch opnieuw te mogen beginnen
3. zonde zou vinden om er pakweg 200km voor naar Nederland te rijden, terugkeren exclusief

Ik wacht gewoon op een terugkeer van de kristalletjes, ik merk dat ze bij beetjes terug beginnen te komen. Maar overigens al 3 keer een prachtige ervaring gehad (2 keer op de 4 waren het wel dezelfde pillen, waren laag van dosis maar dat doseert beter), 1 keer negatief maar had ik wel kunnen weten aan de persoon van wie ik ze kocht (en de plek waarop).
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
kiekert zei:
Senne zei:
Ik heb meestal dat probleem niet, ik neem steeds dezelfde pillen. ik ken de effecten ervan, kweet al goe wadatr ga gebeuren. Kleg wa sjeikskes klaar dak mijn muil ni gans openbijt :grin:
Enkel bij het uitgaan probeer ik welleens andere, maar nooit echt superslechte gehad. of toch wel 1 keer.
Klik om te vergroten...
Praat Nederlands, Belg. Dit is een Nederlands forum. Opbokken met je onbegrijpelijke taal.
Klik om te vergroten...
En vertaald wil het zeggen dat ie z'n kauwgom altijd klaar legt om z'n kaken niet kapot te bijten.
Niet dat ik denk dat het je wat kan schelen :)
S
SenneLid
01-01-2024, 00:00
#3
kiekert zei:
Senne zei:
Ik heb meestal dat probleem niet, ik neem steeds dezelfde pillen. ik ken de effecten ervan, kweet al goe wadatr ga gebeuren. Kleg wa sjeikskes klaar dak mijn muil ni gans openbijt :grin:
Enkel bij het uitgaan probeer ik welleens andere, maar nooit echt superslechte gehad. of toch wel 1 keer.
Klik om te vergroten...
Praat Nederlands, Belg. Dit is een Nederlands forum. Opbokken met je onbegrijpelijke taal.
Klik om te vergroten...
ik probeer enkel iets bij te dragen aan dit forum, u reactie is voor niets nodig
als je het niet kan lezen, laat het dan gewoon.
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Senne zei:
kiekert zei:
Senne zei:
Ik heb meestal dat probleem niet, ik neem steeds dezelfde pillen. ik ken de effecten ervan, kweet al goe wadatr ga gebeuren. Kleg wa sjeikskes klaar dak mijn muil ni gans openbijt :grin:
Enkel bij het uitgaan probeer ik welleens andere, maar nooit echt superslechte gehad. of toch wel 1 keer.
Klik om te vergroten...
Praat Nederlands, Belg. Dit is een Nederlands forum. Opbokken met je onbegrijpelijke taal.
Klik om te vergroten...
ik probeer enkel iets bij te dragen aan dit forum, u reactie is voor niets nodig
als je het niet kan lezen, laat het dan gewoon.
Klik om te vergroten...

Het is toch juist de bedoeling dat men het kan lezen en begrijpen :confused:
Gewoon duidelijk zijn.

OT:

Ik neem mijn pillen bij een bekende af die ze altijd laat testen, heb altijd wel goede. En natuurlijk niet gelijk 1 kopen maar wel wat meer voor de rest van het jaar he :P
Maar als ik het zelf zou moeten uitzoeken zou ik er zeker wel eentje laten testen voor ik er meer zou kopen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
geekos zei:
Ik neem al zo weinig pillen (4 keer nog maar in mijn leven) dat ik het
1. zonde zou vinden om er 1 weg te geven aan een testcentrum
2. zonde zou vinden om 2 weken te wachten en dan te zien dat het slechte pillen zijn om zo toch opnieuw te mogen beginnen
3. zonde zou vinden om er pakweg 200km voor naar Nederland te rijden, terugkeren exclusief

Ik wacht gewoon op een terugkeer van de kristalletjes, ik merk dat ze bij beetjes terug beginnen te komen. Maar overigens al 3 keer een prachtige ervaring gehad (2 keer op de 4 waren het wel dezelfde pillen, waren laag van dosis maar dat doseert beter), 1 keer negatief maar had ik wel kunnen weten aan de persoon van wie ik ze kocht (en de plek waarop).
Klik om te vergroten...
Dus je neemt bij punt 2 liever gewoon een slechte pil, dan dat je er geen neemt?

Wat een slechte en rare redenatie.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik laat ze ook altijd testen, en idd gewoon wat meer halen zodat je dat niet elke keer hoeft te doen al je er een wil nemen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
kiekert zei:
Dus je neemt bij punt 2 liever gewoon een slechte pil, dan dat je er geen neemt?
Klik om te vergroten...
Dat staat er ook echt gewoon helemaal níet.
O
OpenmindedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bass junky zei:
ik ben van Belgie, in NL is het blijkbaar dood normaal dat je pille test voor je ze gebruikt en doe je dat niet ben je gek.. ik moet zeggen ik ken niemand in Belgie die zijn pille laat testen hoor. dan kan hier in Belgie ook niet. dus nee test ze nooit eigenlijk. al ben ik wel voorzichtig als ik een nieuwe pil heb die ik niet ken, dan neem ik 1tje en wacht ik lange tijd tot ik weet of ie sterk is of niet.. elke keer met xtc over de grens rijden om ze te laten testen in NL lijkt me ook niet echt slim :mrgreen:
Klik om te vergroten...

inderdaad, ik ben ook van België en ken werkelijk niemand die ze laat testen :)
gewoon slikken die handel :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
kiekert zei:
Dus je neemt bij punt 2 liever gewoon een slechte pil, dan dat je er geen neemt?
Klik om te vergroten...
Dat staat er ook echt gewoon helemaal níet.
Klik om te vergroten...
My bad. Dat interpreteerde ik verkeerd.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog nooit iets laten testen, en heb nog nooit rommel gehad!
Koop meestal wel van bekenden die het al eens gebruikt hebben..

@TS, wtf heb jij voor een bekrompen geest? Beter laat je jezelf eens testen ipv je pillen

one love. :stoned:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je neemt gewoon een risico als je niet test, klaar. Of je dat risico wilt nemen moet iedereen zelf weten. Ik heb ook wel s pilletjes geslikt die ik niet getest had, omdat goede vrienden ze al genomen hadden, of omdat ik er toch maar zo weinig van had. Je kan altijd zelf bedenken of het risico de moeite waard is. Maar over het algemeen test ik zelf altijd, en koop dan idd wat groter in zodat je niet elke keer naar de testservice hoeft. Ook gewoon omdat het prettig is te weten hoeveel mg je nou precies binnenkrijgt.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Na 3 keer tegen de lamp gelopen te zijn (2 maal niets gevoeld, 1 maal enkel licht speedy effect) heb ik EINDELIJK terug geteste pillen.(ben belg, dus laten testen is niet zo vanzelfsprekend)
Witte Smileys, getest op 70 mg. Veel is het niet, maar ik heb er 3 per persoon voorzien, dus die avond zou in orde moeten komen! :)

Volgens mij gaat het om deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17850

Visueel zien ze er exact hetzelfde uit. Ben benieuwd, 14 years Kozzmozz, here we come!!!! :grin: :grin:

:rock:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
enige keren dat ik ongeteste pillen nam was als vrienden van me al ervaring met die pillen hadden en ik dus ook wist dat ze goed waren.

verder is het toch vaak de verleiding voor mensen die niet meer kunnen wachten, of ze zijn gewoon niet zo slim
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In zeeland geen testservice dus dan word het al stukken moeilijker :( :(
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op je 16e zou je nog helemaal geen pillen moeten eten..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
honingolie zei:
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op je 16e zou je nog helemaal geen pillen moeten eten..
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
Klik om te vergroten...

Je kan met de trein gaan. En als 16-jarige is je dealer waarschijnlijk ook een 16-jarig ventje of iets dergelijks bij wie je ook kans aanwezig is dat hij gewoon rotzooi heeft zoals bij al die 16-jarige opscheppertjes.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#20
tjha,,
eerlijk gezegt heb ik ze ook nog nooit laten testen. als ik pillen haal doe ik dat bij een vertrouwde dealer waar ik regelmatig mee om ga..
voordat het ingekocht is zijn ze getest.
heb er altijd lekker op lopen spacen,,,zelden zat er speed in. voorderest geen ervaring met graf-pillen.
stel dat ik ze bij een onbekend iemand haal, laat ik ze wel testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."