#1
Ik neem al zo weinig pillen (4 keer nog maar in mijn leven) dat ik het
1. zonde zou vinden om er 1 weg te geven aan een testcentrum
2. zonde zou vinden om 2 weken te wachten en dan te zien dat het slechte pillen zijn om zo toch opnieuw te mogen beginnen
3. zonde zou vinden om er pakweg 200km voor naar Nederland te rijden, terugkeren exclusief
Ik wacht gewoon op een terugkeer van de kristalletjes, ik merk dat ze bij beetjes terug beginnen te komen. Maar overigens al 3 keer een prachtige ervaring gehad (2 keer op de 4 waren het wel dezelfde pillen, waren laag van dosis maar dat doseert beter), 1 keer negatief maar had ik wel kunnen weten aan de persoon van wie ik ze kocht (en de plek waarop).
1. zonde zou vinden om er 1 weg te geven aan een testcentrum
2. zonde zou vinden om 2 weken te wachten en dan te zien dat het slechte pillen zijn om zo toch opnieuw te mogen beginnen
3. zonde zou vinden om er pakweg 200km voor naar Nederland te rijden, terugkeren exclusief
Ik wacht gewoon op een terugkeer van de kristalletjes, ik merk dat ze bij beetjes terug beginnen te komen. Maar overigens al 3 keer een prachtige ervaring gehad (2 keer op de 4 waren het wel dezelfde pillen, waren laag van dosis maar dat doseert beter), 1 keer negatief maar had ik wel kunnen weten aan de persoon van wie ik ze kocht (en de plek waarop).

