Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit iets laten testen, en heb nog nooit rommel gehad!
Koop meestal wel van bekenden die het al eens gebruikt hebben..

@TS, wtf heb jij voor een bekrompen geest? Beter laat je jezelf eens testen ipv je pillen

one love. :stoned:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je neemt gewoon een risico als je niet test, klaar. Of je dat risico wilt nemen moet iedereen zelf weten. Ik heb ook wel s pilletjes geslikt die ik niet getest had, omdat goede vrienden ze al genomen hadden, of omdat ik er toch maar zo weinig van had. Je kan altijd zelf bedenken of het risico de moeite waard is. Maar over het algemeen test ik zelf altijd, en koop dan idd wat groter in zodat je niet elke keer naar de testservice hoeft. Ook gewoon omdat het prettig is te weten hoeveel mg je nou precies binnenkrijgt.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 3 keer tegen de lamp gelopen te zijn (2 maal niets gevoeld, 1 maal enkel licht speedy effect) heb ik EINDELIJK terug geteste pillen.(ben belg, dus laten testen is niet zo vanzelfsprekend)
Witte Smileys, getest op 70 mg. Veel is het niet, maar ik heb er 3 per persoon voorzien, dus die avond zou in orde moeten komen! :)

Volgens mij gaat het om deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17850

Visueel zien ze er exact hetzelfde uit. Ben benieuwd, 14 years Kozzmozz, here we come!!!! :grin: :grin:

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."