Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol tis eraan te zien dat er minder goeie pillen gedrukt worden, wat doet iedereen vriendelijk tegen elkaar :rolleyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.Vanderkart zei:
Als de pille die ik krijg geen goeie/echte zij, jammer dan.
Ik heb moeite met pille krijgen en alles is beter dan nuchter zijn denk ik altijd maar.
Dusja je moet wat?
Klik om te vergroten...
Je zuipt toch ook geen fles spiritus op als je geen bier voorhanden hebt?

"en alles is beter dan nuchter zijn denk ik altijd maar"
Dat getuigt wel van grote emo kneusheid trouwens, ik zou eens professionele hulp zoeken als ik jou was.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt he, was de meester vroeger té lief voor je?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat doe je stoer dan :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Mr.Vanderkart zei:
Ik heb moeite met pille krijgen en alles is beter dan nuchter zijn denk ik altijd maar.
Dusja je moet wat?
Klik om te vergroten...

Dit vind ik nou echt DE oneliner van een junkje.
Klik om te vergroten...

Samen met "Ik moet hebben" :P.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Samen met "Ik moet hebben" .
Klik om te vergroten...

"Het leven is saai zonder" is ook zo'n mooie ;o
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
monkah zei:
Angramar Temenos zei:
Samen met "Ik moet hebben" .
Klik om te vergroten...

"Het leven is saai zonder" is ook zo'n mooie ;o
Klik om te vergroten...

"Ik kan anders niet normaal doen" ook.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit topic verdient wel een schop, aangezien de grote hoeveelheid debielen met ongeteste troep in deze tijden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben sowieso al niet zo'n fan van pillen, ik ga liever voor kristalletjes, maar met deze schaarste kijk ik overal wel mee uit.

Ik heb al een keer 'n mcPP pil gehad, terwijl iemand anders zei er lekker hard van te gaan. Leuk, gebruikerservaringen zijn dus ook niks meer waard.

Olle
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
LekkerDing zei:
Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?
Klik om te vergroten...
Dat kan inderdaad.

Groene Chanels waren getest op 130mg mdma en 7mg ket (dacht ik).
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is niet zo moeilijk aangezien 'hij' een 'zij' is. :openmouth:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uitzending van Editie NL over rommelpillen, met mongolendealer
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben van kut belgie die zo hyprocriet is dat het denk dat het niet nodig is maar hoe kan ik nou mijn pillen laten testen zonder ervoor naar nederland te rijden?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
enige keren dat ik ongeteste pillen nam was als vrienden van me al ervaring met die pillen hadden en ik dus ook wist dat ze goed waren.

verder is het toch vaak de verleiding voor mensen die niet meer kunnen wachten, of ze zijn gewoon niet zo slim
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In zeeland geen testservice dus dan word het al stukken moeilijker :( :(
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Op je 16e zou je nog helemaal geen pillen moeten eten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."