#1
lol tis eraan te zien dat er minder goeie pillen gedrukt worden, wat doet iedereen vriendelijk tegen elkaar 


Je zuipt toch ook geen fles spiritus op als je geen bier voorhanden hebt?Mr.Vanderkart zei:Als de pille die ik krijg geen goeie/echte zij, jammer dan.
Ik heb moeite met pille krijgen en alles is beter dan nuchter zijn denk ik altijd maar.
Dusja je moet wat?
TrippyShit zei:Mr.Vanderkart zei:Ik heb moeite met pille krijgen en alles is beter dan nuchter zijn denk ik altijd maar.
Dusja je moet wat?
Dit vind ik nou echt DE oneliner van een junkje.
Angramar Temenos zei:Samen met "Ik moet hebben" .
monkah zei:Angramar Temenos zei:Samen met "Ik moet hebben" .
"Het leven is saai zonder" is ook zo'n mooie ;o
Dat kan inderdaad.LekkerDing zei:Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?
Extisi zei:Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."