Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
LekkerDing zei:
Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?
Klik om te vergroten...
Dat kan inderdaad.

Groene Chanels waren getest op 130mg mdma en 7mg ket (dacht ik).
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dat niet raar? Zeven mg ketamine zou volgens mij geen effect moeten hebben (althans, Erowid geeft een 'threshold dose' (drempeldosis) van 40-50 mg aan bij orale inname. Daarnaast is ketamine volgens mij ook relatief duurder. Wellicht niet per gram, (zeker nu MDMA schaars is en prijzen stijgen), maar wel per hoeveelheid die nodig is om het gewenste effect te bereiken.

Ik heb zelf geen ervaring met ketamine, dus als ik het compleet bij het verkeerde eind heb hoor ik het graag.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, waarom in godsnaam 7 mg keta? Als je ketapillen wil maken denk ik dat je toch minstens 80 mg keta erin moet gooien, en da's al weinig.
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag een pilletje uit een serie dubieuze pilletjes laten testen bij de testservice in Groningen. (blauwe lichtgespikkelde mitsu rondjes.

Zat daar een man in een hokje bij de verslavingszorg die ons na een klein testje (waar we bij mochten zitten) meteen kon vertellen dat het MCPP was. Wat wil je ook voor 1,50 per pil :openmouth: .Hij schraapte met een mesje een klein beetje van de pil af (heel klein). De rest mag je gewoon weer mee naar huis nemen. In een testschaaltje zaten 5 zwarte samples (dit was MDMA) en 4 gele (MCPP) en 1 speed. Hij zei dat de helft geen xtc was van wat hij elke donderdag binnenkreeg. Viel me mee dat de man veel wist van drugs dus dat gaf een goed gevoel. Ze doen er ook helemaal niet raar.

Ze zochten nog ketamine voor op een fotoposter voor voorlichting op scholen. Dus als iemand iets laat testen in Groningen, neem even wat ketamine mee. Ze hadden wel nepketa maar hij wilde het echte op de foto zetten. Je raakt het niet kwijt verder :wink:

Nog wat vraagjes gesteld en 2-cb kreeg hij bijna nooit binnen en 4 fluor al helemaal zelden. Als je de drugs wil laten testen op inhoud in mg dan doen ze dat niet met MCPP pillen vanwege ondercapaciteit op het laboratorium. MDMA, X en de rest doen ze nog wel maar van MCPP hebben ze genoeg gehad blijkbaar ^^. Waarom zou je ook rotzooi testen op hoe geconcentreerd de rotzooi is :P

Tot zo ver de tweede teleurstelling in een paar weken :( Maar zo te zien was er toch nog de helft mdma in omloop dus er is nog hoop, misschien ook op kristallen ergens.

Succes!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je verhaal!

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen bij de testservice in Groningen! Hoop dat jouw verhaal mensen over de streep trekt om alsnog te laten testen.
B
BruxellesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben echt jaloers op jullie testcentra. Dat maakt alles zo veel veiliger! Zeker met de hoeveelheid aan rotzooi tegenwoordig. Laat meestal testen door een vriend van me in Nederland. Zonder test neem ik ze niet meer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik slik zelden een pilletje maar ik heb nog nooit kutpillen gehad heb ik het idee, ik ben er altijd goed wazig van geworden en nooit merkbare bijeffecten gehad.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben van Belgie, in NL is het blijkbaar dood normaal dat je pille test voor je ze gebruikt en doe je dat niet ben je gek.. ik moet zeggen ik ken niemand in Belgie die zijn pille laat testen hoor. dan kan hier in Belgie ook niet. dus nee test ze nooit eigenlijk. al ben ik wel voorzichtig als ik een nieuwe pil heb die ik niet ken, dan neem ik 1tje en wacht ik lange tijd tot ik weet of ie sterk is of niet.. elke keer met xtc over de grens rijden om ze te laten testen in NL lijkt me ook niet echt slim :mrgreen:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen....
Klik om te vergroten...
Tot voor kort zou ik het met je eens geweest zijn, maar nu zou ik willen dat er heel veel
meer mensen hun pillen NIET wilden testen :P

Normaal gesproken ga ik naar de testservice en kan ik zo doorlopen met mijn tikkeltjes,
maar laatste keer stond er een rij wachtenden voor me!!!! :openmouth:

Ik heb 1 uur en 10 minuten in de gang moeten staan wachten voor ik aan de beurt was :angry:

Om een week later te horen dat ik een pilletje had afgeleverd met 23mg MDMA....grmbl...
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#10
kiekert zei:
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
Klik om te vergroten...

Ik laat zelden mijn pillen testen..
Ik heb een hele betrouwbare dealer en koop ook vaak iets groter in..
1 x in de 10 jaar heb ik mcpp gehad en dat was toen ik bij een ander haalde dus jah..
Ik leef nog steeds :)
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#11
kiekert zei:
Intoxication zei:
ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma !
trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in :confused:
Klik om te vergroten...
Blijf maar dom. Niet eens een EZtest doen (wat al een minimale test is) maar gewoon op 'smaak'.

Echt zo achterlijk personen zoals jij.

Het is trouwens mcPP, geen mccp.
Klik om te vergroten...

het is mCPP
G
GlenfiddichLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb ze nog nooit laten testen,
maar meestal als ik ze zelf haal is het:
OF van iemand die ik goed ken en die echt weet wat er inzit,
OF ik heb er maar 1/2 voor die avond zelf, dus ik kan ze niet meer laten testen, en ben ik er 1 kwijt en heb ik of nix meer, of nog maar 1 :rolleyes:
OF het zijn zulke kleine fake dealertjes dat ze geen testers weg doen en zelf geen rapport hebben.

en de buurt waar ik vandaag kom is het geval dat je pillen aan krijgt geboden dat je die ook moet grijpen, anders kun je weer een paar maand wachten voor je weer een keertje iets krijgt aangeboden....

maja ben nog hard opzoek naar goeie,
heeft hij er meer genoeg voor de komende tijd..
laat ik ze testen.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb vanacht voor de eerste keer in 1 jaar nog eens xtcpillen genomen. Na een halfuur moest ik braken, braken, braken, raar doen. maar me totaal niet actief, plezierig voeren. Om 6u 's ochtends was ik thuis. En ik ben pas in slaap gevallen rond 16u. Echt verschrikkelijk. Pillen zijn niet meer wat het geweest was. Twaren witte smileys btw
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
die pillen van die vrachtwagen xtc afval stromen nu de stad binnen :hearteyes:

toch eens een paar inslaan
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
riflexz zei:
ik heb vanacht voor de eerste keer in 1 jaar nog eens xtcpillen genomen. Na een halfuur moest ik braken, braken, braken, raar doen. maar me totaal niet actief, plezierig voeren. Om 6u 's ochtends was ik thuis. En ik ben pas in slaap gevallen rond 16u. Echt verschrikkelijk. Pillen zijn niet meer wat het geweest was. Twaren witte smileys btw
Klik om te vergroten...
Je kunt natuurlijk op je vingers natellen dat je geen MDMA, maar mCPP binnen hebt gekregen.

Overigens waren de laatste witte smilies die ik had 79mg MDMA, maar is alweer half jaartje
geleden en de smiley is tegenwoordig een erg populair logootje aan het worden :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
riflexz zei:
ik heb vanacht voor de eerste keer in 1 jaar nog eens xtcpillen genomen. Na een halfuur moest ik braken, braken, braken, raar doen. maar me totaal niet actief, plezierig voeren. Om 6u 's ochtends was ik thuis. En ik ben pas in slaap gevallen rond 16u. Echt verschrikkelijk. Pillen zijn niet meer wat het geweest was. Twaren witte smileys btw
Klik om te vergroten...
witte smileys betekenen hier misselijke pillen waar je facking gaar van wordt...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik pak gewoon geen pillen :grin:.
Als ik al zin heb in mdma (want ik vind dat niet eens zo leuk) dan pak ik kristallen.
Dat werkt tenminste.
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik laat zelden mijn pillen testen bij een testcentrum..

Meestal hebben kennissen/ vrienden ze al een keer genomen dus dan weet je wel of ze goed zijn..(mits uit dezelfde batch :mrgreen: )

En anders ga je er niet dood aan maar heb je alleen een kut avond..
eigen schuld..
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De combinatie van vaderschap met minder goede dealer maakt da testen iets is wat ik ben gaan doen.
Tijdgebrek, wachttijd tussen testen-gebruiken en eveneens geen 100% betrouwbaarheid zijn nog altijd drempels.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vaar al een tijdje rond met dezelfde stash en die is in het begin wel getest :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."