#1
Dat kan inderdaad.LekkerDing zei:Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?
Groene Chanels waren getest op 130mg mdma en 7mg ket (dacht ik).
Dat kan inderdaad.LekkerDing zei:Ik laat mijn pillen gelukkig wel testen.
MAAR, ik las op pillreports een verslag
dat er oa ketamine in een xtc pil kan zitten?

Tot voor kort zou ik het met je eens geweest zijn, maar nu zou ik willen dat er heel veelkiekert zei:Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen....
kiekert zei:Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.
Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.
Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?
Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.
Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
kiekert zei:Blijf maar dom. Niet eens een EZtest doen (wat al een minimale test is) maar gewoon op 'smaak'.Intoxication zei:ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma !
trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in![]()
Echt zo achterlijk personen zoals jij.
Het is trouwens mcPP, geen mccp.
Je kunt natuurlijk op je vingers natellen dat je geen MDMA, maar mCPP binnen hebt gekregen.riflexz zei:ik heb vanacht voor de eerste keer in 1 jaar nog eens xtcpillen genomen. Na een halfuur moest ik braken, braken, braken, raar doen. maar me totaal niet actief, plezierig voeren. Om 6u 's ochtends was ik thuis. En ik ben pas in slaap gevallen rond 16u. Echt verschrikkelijk. Pillen zijn niet meer wat het geweest was. Twaren witte smileys btw
witte smileys betekenen hier misselijke pillen waar je facking gaar van wordt...riflexz zei:ik heb vanacht voor de eerste keer in 1 jaar nog eens xtcpillen genomen. Na een halfuur moest ik braken, braken, braken, raar doen. maar me totaal niet actief, plezierig voeren. Om 6u 's ochtends was ik thuis. En ik ben pas in slaap gevallen rond 16u. Echt verschrikkelijk. Pillen zijn niet meer wat het geweest was. Twaren witte smileys btw
)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."