#1
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.Tostini zei:ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.