Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensen die hun pillen niet testen...

Mensen die hun pillen niet testen...

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tostini zei:
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
kiekert zei:
Tostini zei:
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.
Klik om te vergroten...

zoals ze dat hier zeggen: Geen ruggengraat oftewel geen haar op zn zak.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Extisi zei:
Ik ben 16. En ik kan er dus niet heen rijden. Mijn ouders kan ik niet vragen, want wat moet ik zeggen dan :rolleyes:
Bovendien..................................................
heb ik een goede dealer, die vaak wel weet wat er inzit, ik heb nog maar 1 x een kutpil gehad, en die was niet eens bij hem gekocht :wink: Die was van de buurjongen :)
Klik om te vergroten...

Je kan met de trein gaan. En als 16-jarige is je dealer waarschijnlijk ook een 16-jarig ventje of iets dergelijks bij wie je ook kans aanwezig is dat hij gewoon rotzooi heeft zoals bij al die 16-jarige opscheppertjes.
Klik om te vergroten...

Nounounou. Love and peace he? Don't forget!
Maar nee, ik heb geen kutpillen. Ik heb goede pillen, altijd gehad bij hem. Hij is geen 16, hij is 24...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan het niet gewoon zo zijn dat de producent die die pillen maakt, ook aan ketamine doet...

dat er perongeluk wat tussen zit, want 7mg zit volgens mij onder de treshold van ketamine als we de literatuur moeten geloven (heb er zelf geen ervaring mee)
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikachu zei:
Dat is niet zo moeilijk aangezien 'hij' een 'zij' is. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan laten we het maar bij de ruggengraat :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
kiekert zei:
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
Klik om te vergroten...

1 ik ben zo`n iemand die uitgaat en dan sporadisch toevallig een pilletje pakt. ik plan het niet van te voren, dus daarom.
2 ik laat me feestje niet vergallen door een pilletje dat slecht valt...je bent er te veel mee bezig als je dat wel doet.
3 ik neem een pilletje om een leuk moment te versterken en niet om een leuk moment te creeeren. dus het boeit me niet wat erin zit, laat het lekker op me af komen en ik zie wel.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nicolai zei:
kiekert zei:
Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen.

Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.

Waarom nemen mensen ongeteste pillen in?
Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen?
Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit?

Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren.

Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
Klik om te vergroten...

1 ik ben zo`n iemand die uitgaat en dan sporadisch toevallig een pilletje pakt. ik plan het niet van te voren, dus daarom.
2 ik laat me feestje niet vergallen door een pilletje dat slecht valt...je bent er te veel mee bezig als je dat wel doet.
3 ik neem een pilletje om een leuk moment te versterken en niet om een leuk moment te creeeren. dus het boeit me niet wat erin zit, laat het lekker op me af komen en ik zie wel.
Klik om te vergroten...

En dan loop je risico's.. en die heb je waarschijnlijk geaccepteerd :sunglasses:

Wel knap als je je feest niet laat vergallen door een pil vol MCPP trouwens

Ik hou het toch liever gecontroleerd.. niet teveel risico nemen met drugs
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#8
pinheadlarry zei:
kiekert zei:
Tostini zei:
ik zou mijn pillen wel willen testen..
maar dat zou betekenen dat ik heel veel van 1 soort zou moeten kopen en altijd gepland me pillen neem.
uit principe heb ikk geen pillen op zak als ik niet ga trippen, of in mijn huis of whatever, te lage drempel om er een te nemen als ik me een avondje verveel..
en elke keer dat ik dus een pil ga nemen is het ongepland en regelen we die dag zelf nog voor iedereen een pil. geen tijd om te testen dus..
en verder vind ik de verassing wel leuk, als ik wilde weten wat ik nam dan kocht ik wel een zakje mdma.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf al niet tegen kunt houden met xtc, dan ben je echt een slappe zak imho. Groot inslaan ruled. Geen gezeik meer met ronselen, altijd constante (geteste) kwaliteit.
Klik om te vergroten...

zoals ze dat hier zeggen: Geen ruggengraat oftewel geen haar op zn zak.
Klik om te vergroten...

*uhum dankjewel, 1. ik ben een meisje 2. ik kan pillen regelen wanneer ik wil en 3. ik vond het juist een perfecte manier om mezelf in bedwang te houden, de gedachte als ik het op zak heb dat ik het eventueel zou kunnen nemen is alleen redelijk irritant.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt.
Klik om te vergroten...
Voila dat is da problem. Neem nu wel niks meer in tot ik kristalle weet te vinden, heb percies toch altijd geluk gehad in het verleden...
w
wittekopLid
01-01-2024, 00:00
#10
T-Shorty zei:
ik ben van kut belgie die zo hyprocriet is dat het denk dat het niet nodig is maar hoe kan ik nou mijn pillen laten testen zonder ervoor naar nederland te rijden?
Klik om te vergroten...

ik zen ok van belgie,kzit me da zelfste probleem.
dat vraag ik mij ook al een tijdje af
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
meestal is het zo van:
zaterdag avond, lekker chillen.

HEY laten we pillen regelen, en opeten. Ja is goed, nou regelen en dan eten.

niet echt tijd om te testen zeg maar, het is meestal een spontaan idee dan iets wat al een paar week geplanned staat.

xx
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#12
gNuxx zei:
niet echt tijd om te testen zeg maar, het is meestal een spontaan idee dan iets wat al een paar week geplanned staat.
Klik om te vergroten...

Das inderdaad het leukste dan alles van te voren plannen.
Ik koop meestal een aantal in die ik laat testen, en dan vacuum verpak ik ze gewoon.
Zon vacuum verpakker kost niks, en je kan je handel er lucht en vocht dicht mee verpakken.

Dan kan er altijd wat spontaan gebeuren terwijl ik toch goed spul heb :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
kiekert zei:
Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.
Klik om te vergroten...

Vanaaf ff langs het testcentrum geweest, En ja hoor mcpp in m'n snoepjes. Ben blij dak langs ben geweest, van mcpp word ik echt doodziek. :(
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
kiekert zei:
Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit.
Klik om te vergroten...

Vanaaf ff langs het testcentrum geweest, En ja hoor mcpp in m'n snoepjes. Ben blij dak langs ben geweest, van mcpp word ik echt doodziek. :(
Klik om te vergroten...

bah echt kut...

Trouwens heb net voor het eerst eens die RLT uitzending over XTC bekeken.
Op 1:35 zitten ze op de site pillreports en laten ze net een post van mij zien :grin: ik was op tv! :P

White mill
Tack86 ^^
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma !
trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in :confused:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
kiekert zei:
Intoxication zei:
ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma !
trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in :confused:
Klik om te vergroten...
Blijf maar dom. Niet eens een EZtest doen (wat al een minimale test is) maar gewoon op 'smaak'.

Echt zo achterlijk personen zoals jij.

Het is trouwens mcPP, geen mccp.
Klik om te vergroten...

je voelt je blijkbaar erg goed :)
kan ik eraan doen dat ik in belgië woon, woonde ik in nederland liet ik ze zeker wel testen
voor die onnozel ez testen heb ik geen tijd en al helemaal het geld niet ook
trouwens wat moei je je toch, het is toch mijn leven ik sta zelf wel in voor de gevolgen
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxication zei:
ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma !
trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in :confused:
Klik om te vergroten...
Blijf maar dom. Niet eens een EZtest doen (wat al een minimale test is) maar gewoon op 'smaak'.

Echt zo achterlijk personen zoals jij.

Het is trouwens mcPP, geen mccp.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat zeg ik, blijf maar dom :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
hislordship zei:
ik heb altijd het zelfde pilletje.. van dezelfde dealer die ik ken, nooit wat fout gegaan dus ik zie geen rede om telkens te teste :sunglasses:
Klik om te vergroten...
precies, ik krijg altijd goeie pillen van mijn dealer dus waarom zou ik ze telkens laten testen
e
elfje..Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De laatste cijfers geven aan 33% van de geteste als MDMA/XTC verkochte pillen geen MDMA bevatten.

Laat dus altijd je (nieuwe lading) pillen testen! ook als je dezelfde pillen bij iemand anders haalt!

er zijn redelijk wat testcentra in nederland http://www.drugs-test.nl/default10949.html :) dus dit lijkt me niet zo heel lastig!..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."