Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op nieuwjaarsdag 31 December 2008 ook een Mcpp''halfje'' pil op (Witte kroontjes). De eerste noemswaardige effecten was dat ik vanzelf ging lachen, ik kon het niet verbergen, het was een fijn gevoel. Naarmate in de trip vond ik het allemaal wel meevallen, leuk erofische gevoel in heel mijn lichaam, maar meer ook niet. Na ongeveer 3 uur voelde ik me langzaamaan brak worden. Had geen energie meer, lach was verdwenen en had eingelijk nergens meer zin in! Op de terugweg merkte ik dat ademhalen iets moeilijker ging, of er een coating op mijn longen lag. Op de terugreis zelf voelde ik me wat beter, ik was klaarwakker, zat in de bus. Uiteindelijk voelde ik de effecten van de Mcpp ongeveer 2 weken na nieuwjaarsdag nog in mijn lichaam zitten, er stond wat vaker een lach op mijn gezicht als normaal, het viel mensen ook op. Ongeveer 2 maand terug nog een keer geprobeerd, maar deze keer viel het witte kroontje nog meer tegen, had toen ook een halfje gegeten. Ik had het heel erg warm, voelde me brak, en had eigenlijk wat meer haatdragende gedachtes naar de mensen toe. Mcpp nooit meer voor mij, althans ik ga het proberen uitsluiten! Ez testkitje aangeschaft en dit moet het wel gaan doen! Had 3 pilletjes, Dolphin,Witkroontje,en een geligkroontje! 3 verschillende soorten maar wel allemaal Mcpp! Wees gewaarschuwd!!!!! Eztestkitj"
"Niet meer gedaan, gewoon bij het bier gehouden.."
"He het is weer Carnaval en normaal dronk ik altijd wat biertjes in het lolake cafeetje waar iedereen uit de regio naartoekomt, natuurlijk allemaal aan de drank. Ik wil graag eens wat anders, misschien een half pilletje, mijn vraag is of dit nou wel verstandig ga zijn, de muziek is klote, en het is druk. Ik zou ook graag willen dat het niet teveel ga opvallen, maar van een half gaan je ogen nog niet wagenwijd opstaan, en je kaken gaan toch nog niet klapperen?"
"Hej Met nieuwjaarsavond zou ik graag een pilletje XTC willen slikken, mijn vraag is of dit wel aante raden is. Ik slik nou Sintjanuskruid ''Natuurlijke antideprissiva'' en hier wil ik dan over een weekje mee stoppen, omdat ik uit verschillende bronnen heb vernomen dat dit echt niet samengaat. Wie heeft er enkele tips voor mij, en kan iemand mij misschien pmén"
"Laatste tijd voel ik steeds een onrust in mijn lichaam, soort van spanning kan je wel zeggen.. met name op mijn werk bijvoorbeeld tussen de pauze's. Thuis kan ik ook nooit helemaal ontspannen.. Altijd maar gespannen....Pff heel irritant allemaal. En dan heb ik ook nog eens een minderwaardigheidscomplex.. denk zelf dat dit een grote invloed heeft op al die spanningen in mijn lichaam, ben hier zowiezo mee aan het werk (Cognitieve gedragstherapie) Wat ik nu dus eigenlijk wil weten is of de Valeriaan mij een beetje kan steunen bij mijn weg naar ''verlichting'' (zo mag ik het toch wel noemen denk ik) voor mijn gevoel dan.. Is valeriaan trouwens schadelijk op lange duur? Hoop wat te horen"
"Heb het Valeriaan nu enkele malen ingenomen, en ik moet zeggen dat het wel een redelijke positiefe uitwerking op me heeft. Wat ik merk van het middel is dat het ongeveer na plus/minus een goede 30 minuten begint te werken, ik wordt er heel rustig van, en ik voel me gewoon dus wel goed op mijn gemak.. Omdat ik natuurlijk geen Valeriaan ''Junk'' wil worden heb ik voor mezelf besloten om het alleen te gebruiken wanneer ik dit echt nodig acht, ik moet werken aan mijn problemen en niet wegslikken.. Pilletje blijft een pilletje in mijn opzicht. SpeedJunkie: Je had het over levensechte dromen, jouw ervaring. Mijn ervaring was dat ik die avond een lucide droom had van ongeveer 20 seconden. Lijkt dus wel enige werking op de droomfactor te hebben.."
"Ik vroeg me af of gedroogde San pedro illegaal is in nederland? Dus niet de kristallen. Grtz"
"He mensen Ik wil vanavond een tripje gaan pakken, columbiaan mushrooms. DIt omdat ik me laatste tijd redelijk somber voel, ik wil me hier in gaan verdiepen, om zo eventuele onverwerkte emoties naar de oppervlakte te brengen. Heb dit ook al eens eerder gedaan, en daar kwam uit dat ik niet van mij zelf hield. Ik ben van plan om deze avond 3 gram te eten, meditatieve muziek aan, en gewoon ook wat proberen te chillen. Dit wordt trouwens wel mijn eerste keer dat ik alleen dat ik ga eten. Commentaar welkom, eventuele tips ook."
"niet meer genomen uiteindelijk...Thanks voor de reacties Groet"
"Watch en laat wat weten : http://www.youtube.com/watch?v=R5PnGgfWpEc"