#1
Gewoon lekker :P

het 2e album vind ik ook 3x niets..underworld zei:pendulum is opzich wel relaxed vind alleen dat ze te commercieel zijn
DreamerOfDreams zei:
Wat een afschuwelijk goed nummer en geweldige clip Dreamer!![]()
Echt bizar!
Deze is ook flexxx spacend enzzooooo![]()
Deze oooooooook![]()
En Deeeeeeeeeeeeeeeeeeees!![]()
Oldie spacers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gebruik zelf nooit wat op feestjes maar altijd thuis in zeer besloten gezelschap, typische avonden zijn we met 3 man, heel soms met 4, om lekker samen te floaten in xtc
Voor mij mag iedereen mega stijf op een feestje staan te kouwgom knabbelen, I prefer this "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."