Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was zeker een relaxte avond --> nacht.. Dit was mijn 2de keer XTC en ik vond het bijna even goed als de eerste keer! ik/we hebben er een paar maandjes tussen gelaten. Ik heb die nacht voor de eerste keer gehallucineerd van XTC, dit vond ik geweldig omdat ik nog nooit gehallucineerd had! Het was inmiddels donker toen ik een rondje ging lopen, ik zag ik de verte altijd mensen staan die met van alles en nog wat bezig waren! Zodra ik er naartoe liep en ik met mij ogen knipperde waren ze verdwenen!!! Maja als ik dan weer in de verte keek waren er al weer nieuwe mensen. Ik denk dat mensen die wel echt waren wel raar gekeken moeten hebben want ik was best blij dat ze wel echt waren.. haha! één keer ben ik geschrokken! Ik liep met smokeboy langs een chinees restaurant toen ik iemand op het dak zag zitten die eraf wou springen (ging hij/zij niet overleven of anders benen breken) toch sprong diegene maar verdween in een paars/wit/zilvere gloed voordat hij/zij de grond raakte. Zo waren er trouwens nog wel meer objecten die ik die gloed verdwenen!"
"Hallo, Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. Drugshonden..? Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden. Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. Phantom"
"Dus grote kans dat er geen drugshonden zijn en als ze in mijn boxer zitten hoef ik me nergens druk om te maken.. Hopelijk ben ik daar aan de ingang ook niet zenuwachtig dan.. Alluminiumfolie of plasticzakje ofzo help niets tegen de geur?"
"dzN zei: Intoxication zei: Phantom zei: Hallo, Ik wil binnenkort met een aantal vrienden XTC gaan doen op een groot feest in Belgie. owja en een vriend wil ook nog pep doen wat van mij niet perse hoeft. Nu ben ik een beetje geschrokken van de controle die uitgevoerd wordt.. Drugshonden..? Graag wil ik weten wat zo'n controle precies inhoudt en hoe je drugs toch te verbergen. Als het risico te groot wordt doe ik het mischien niet, ik kan niet nog een keer opgepakt worden. Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. Phantom Klik om te vergroten... reverze? Klik om te vergroten... jaaaaaaaaaaa Klik om te vergroten... Ja reverze ja.. Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?"
"Rainbow zei: In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden. Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee Klik om te vergroten... Kijk eindelijk een geruststellende post had ik hard nodig zeg maar, ik ga niet met de auto met de trein want we zijn allemaal onder de 18 behalve 1 maar die heeft zijn rijbewijs nog niet. Echt verdacht zien we er denk ook niet uit, geen extreme kledingstijlen fzo."
"Intoxication zei: steelpad zei: aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje Klik om te vergroten... dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz.. dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift Klik om te vergroten... ja steelpad je slaat mijn hoop hard de grond in.. wel eerlijk.. Nah volgens mij als ik me normaal gedraag en die pillen op de goede plek heb kan er weinig gebeuren. Ik heb iemand gesproken die ik privé ken die vorig jaar is geweest. Die heeft geen hond gezien en werd alleen kort gefoullieerd. Mischien is het dan wel goed om op het drukste moment te gaan. Wanneer zou dat zijn bij Reverse? begint om 8 uur en duurt tot 7.. (hoe the f... wil je dat überhaupt zonder drugs doen?)"
"Coone? ik zou alvast wat later komen, wat een janet Klik om te vergroten... janet komt uit belgië zeker Je kan moeilijk wachten tot 6 uur en angerfist komt, beetje zonde van je kaartje!"
"Ik heb het nu een keer gedaan.. Ik heb de trip niet zo ernstig ervaren (weet trouwens ook niet hoeveel extract/gram) maar toch klonk je verhaal een beetje herkenbaar. Een vriend van mij heeft het toen ook gedaan maar heeft veel meer gepakt. Hij deed eerst de eerste shot, geen effect, tweede shot volgens hem te weinig effect (dit kan het niet zijn zeej tie), en derde shot begon ie allemaal raar te doen. Hij viel achterover in de bank waarna hij meteen weer opstond en begon te klagen dat hij naar de kast toe werd getrokken. Vervolgens ging hij midden in de kamer staan met zijn armen gespreid en hij werd ECHT naar achter getrokken. Mischien is dit te vergelijken met jou tunnel. Ik weet niet 0f hij ook alles zag smelten enz.."
"hallicunaties zijn idd heel vet! Tenminste ik vond het vet totdat er iemand van het dak van de chinees afsprong en spontaan in de grond verdween. Toen heb ik wel 10 minuutjes staan kijken wat er nou eigenlijk gebeurde Ik heb nu 2x XTC gedaan maar nog nooit op een feestje! dat komt zaterdag.. kheb er nu al zin in Wij laten met de groep er wel netjes minimaal 6 weken tussen, anders ben ik idd bang dat de 'magic' verdwijnt en dan heb je volgens mij heel weinig meer aan die dingen. Justice = relaxed"
"daster zei: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1kKL1jw_5oI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1kKL1jw_5oI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Dit is sowieso een GENIAAL nummer hier space je 'm helemaal op weg Klik om te vergroten... Ik heb denk ik vorige week dit nummer geluisterd en het is een ondekking (zonder mdma btw!) Ondertussen staat me telefoon vol met moonbeam en is sowieso al in 3 wagens gedraait van mensen die normaal iets HEEEEEEEL anders luisteren. mischien kan je nog wat meer artiesten noemen die dit soort muziek maken..? dan kom ik meteen bij de volgende vraag.. welke muziekstijl is het? ik heb even gezocht en kwam erachter dat het iets van progressive house was.. hier was ook nog een andere naam voor maar die ben ik vergeten.."