Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, na lange tijd alleen gelezen te hebben op dit forum me toch maar eens aangemeld. Oud en nieuw is dan wel al voorbij maar ik las hier iets in deze thread waar ik wel even op wil reageren. raging_bull schreef: "Ik ben onervaren met coke, voel je een blackout aankomen me coke?" R_B, ik hoop dat je een fijne oud en nieuw hebt gehad zonder blackout! Ikzelf ben namelijk wel een keer "out" gegaan met coke op oud en nieuw en wel 2 jaar geleden. Zelf was ik toen nog behoorlijk onervaren, had wel eens xtc gehad en incidenteel wat coke. Het was de combi alcohol en coke wat ff misging.Door de coke had ik totaal niet in de gaten dat ik al tig (ik schat zo'n 15 tot 20) biertjes had gehad en ging gewoon lekker verder met zuipen. Dit alles vond plaats in het lokale jongerencentrum waar ik kind aan huis was. Ik moest pissen en zag dat het superdruk was op de reguliere wc, dus dacht ik ik ga wel ff backstage.Ik weet nog dat ik de wc opging, en verder schrok opeens wakker toen de beheerder aan de deur stond te kloppen en roepen,bleek ik daar zeker zo'n kwartier tot twintig minuten blackout te hebben gelegen, ik ben toen maar naar huis gegaan en voelde me helemaal niet slecht ofzo. Maar ff to the point ik voelde het dus helemaal niet aankomen, voelde me kiplekker maar ging toch out.Het kan dus goed zijn dat je het helemaal niet voelt aankomen, mij gebeurt dat dus nooit meer.... Wou ik ff met je delen...."
"Wietkikker schreef: "Ik wou meteen nieuwe hebben toen t was uitgewerkt". Dat is dus de reden waarom ik het maar heel incidenteel gebruik.Het is gewoon te lekker. Voordat je het in de gaten hebt hang je elk weekend met de sleutel in de seal, ik ken er genoeg. Als ik jou was zou ik er voorzichtig mee omgaan!"
"Tip voor de spacende mdma mensjes tune hier eens in! http://intergalacticfm.com/ Keuze uit 3 kanalen met freaky music! Was ik de hele avond zoet mee!"
"Beste Aussie, Ik denk dat je idd behoorlijk fout bezig bent.XTC is bedoeld als partydrug en niet als tussendoortje midden in de week en zeker niet op school.Denk eens na kerel! Je bent nu jong en dan kunnen je lichaam en geest veel hebben maar als je zo doorgaat ga je jezelf keihard tegenkomen, ik spreek uit ervaring.Bovendien zit er een kans in dat je straks nooit meer dat echte love gevoel zult hebben omdat je gewoon teveel gebruikt hebt en dan ga je vanzelf andere dingen zoeken voor in een roes te komen en dan kom je al snel uit bij bv speed en coke en die zijn veel verslavender dan XTC en ook een stuk minder leuk (vind ik dan). Probeer je gebruik te beperken tot maximaal een keer in de drie maanden, en ga wat minder vaak op stap dan blijft het ook speciaal!En als je dan toch persee een andere state of mind zoekt, drink lekker een biertje of rook een keer een jointje, niet dat dat nou zo gezond is maar in ieder geval wel een stuk minder belastend voor lichaam en geest. Suc6 ermee"