Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu ook DMT in huis. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd naar wat je te zien krijgt. Zou je echt meer te zien krijgen van deze wereld of is het gewoon iets wat door je hersenen zelf wordt gevormd? Tijd om het te checken dus.. Het is deels ook een natuurlijke stof die dus ook door je eigen lichaam wordt aangemaakt. Het is echter ook chemisch bewerkt waardoor ik er niet echt een goed gevoel bij heb. Ik heb dan altijd zoiets van: mag dit wel allemaal? Het is zo niet bedoeld? Dat had ik ook bij 2c's (die niet zo zwaar zijn maar toch) en lsd. Bij 100% natuurlijke tripmiddelen heb ik dat niet. Op een of andere manier geeft het me een vertrouwen omdat het gewoon uit de natuur komt. Kan iemand me vertellen wat die chemische bewerking dan eigenlijk inhoudt en of dat zoveel slechter is? Verder heb ik een vraagje over gebruik. Ik heb het al een keer geprobeerd maar ik voelde vrijwel niks (van 35 mg). Ik had het op een gaasje in een glazen puurpijpje gelegd en had de vlam erbij gehouden. Ik vond het moelijk te bepalen wanneer ik precies moest inademen, maar heb wel degelijk enkele trekken binnen gekregen en lange tijd ingehouden. Weet iemand wat ik fout heb gedaan en kan iemand vertellen op wat voor manier ik het beter kan gebruiken?"
"ik vind zo'n ketaminetrip sowieso net een droom. ik wil dan altijd gaan liggen met mijn ogen dicht en dan gaat het beginnen. jammergenoeg herinner ik me de trip niet zo goed erna. het lijkt dan altijd net of ik wegzak in mijn bed of op de bank en dat ik dan ergens rondzweef ofzo. hmm nu ik eraan denk... toch maar weer eens zien te regelen dat spul"
"aight... ik houd het wel bij pep en een pilletje op het einde van de dag. de coke gaat er vnd aan"
"Ik heb nog nooit beter spul gehad dan original 69 (voor wat betreft de stimulerende middelen). Echt.. zo ontzettend relaxt, zowel gewoon thuis in de huiskamer ofzo als op een party. Ik weet niet precies wat erin zat (jammer genoeg nooit laten testen) maar heb liters van dat spul naar binnen gewerkt en het heeft altijd zijn plicht gedaan. Jammer genoeg kan ik het niet meer aankomen en ik hoor er ook nooit meer over."
"Vet!! ik ga ook. dubstep is echt te gruwlijke muziek. tjek die basslines, die dreunen door je lijf"
"Beste mensen.. De laatste tijd gebruik ik steeds vaker combinaties van drugs ipv een enkele soort met wat wiet of alcohol. Bij de juiste combinatie en dosering kan het gebruik veel leuker en beter worden. Mdma/ghb vind ik bijvooprbeeld fantastisch. Nu heb ik een vraag over de combinatie coke/speed. Dat is namelijk wat ik nog in huis heb en donderdag is het koninginnedag. Koninginnedag in Eindhoven is een groot feest en met dope op is het natuurlijk nog meer feest. Is een combinatie speed met coke aan te raden en hoe zal ik het dan doen? Eerst wat speed snuiven en wat later op de dag overstappen op coke? Of andersom? Of kan ik het gewoon steeds door elkaar doen? Of zal ik het enkel bij speed of enkel bij coke laten? (en mss tegen het einde een pilletje die ik wsl wel ergens kan kopen). Ondertussen zuip ik gewoon de hele dag alcohol en rook ik wat jointjes. Thanks! -Josh"
"Hey.. Komende zaterdag ga ik naar een feestje en ben van plan om vanaf 9u aan de coke te gaan. Zo rond 1u wil ik een pilletje droppen. Rond 3u wil ik het tweede pilletje pakken of misschien wat mdma dippen. Rond 4-5u ben ik van plan aan de ghb te beginnen. Is dit een goed plan? Hebben jullie nog tips? Ik heb nog nooit xtc/mdma gebruit na het snuiven van coke en vraag me af of de xtc/mdma dan gewoon goed werkt. Is het misschien verstandig later te beginnen met de coke, omdat ik anders mss eerder inkak (heb niet zoveel coke-ervaringen:P). Coke na mdma vond ik overigens drie keer niks, maar dat had ik van te voren kunnen weten. Ghb heb ik een aantal keren gedaan na een party met mdma op en op een after. Zwaar relaxt. Is dit gewoon aan te raden op het einde van een party (en met deze combi)? Bvd.. -Josh"
"ja die G bewaar ik in ieder geval voor het laatst ..gaat wel goed komen zaterdag/zondag"
"Hallo, De enkele keren dat ik ketamine heb gebruikt deed ik het in een huiskamer of in een slaapkamer en dan nam ik ook een vrij grote dosis. ik heb het echter nog nooit gebruikt op feestjes. schijnt wel vet te zijn. ik vraag me af hoe het dan is en hoe en in welke mate ik dan moet gebruiken. is een combinatie met mdma, pep of sos een aanrader? Ik hoor het graag Peace"
"Ik ben meestal meer van de lichte trip thuis op de bank, tijdens een party/festival, in de natuur met de hond of van mijn part op een zondagmiddag in de Mc Donalds. Keta kan voor een bepaalde twist zorgen die je beleving net iets interessanter maakt dan wanneer je nuchter bent. In combinatie met veel andere middelen zorgt keta ook voor een prettige en vage extra die ik zeker aan te raden vind (mits je daar een beetje verstandig mee omgaat). Alles wordt vaag en gaat een beetje tollen, hoe meer je pakt hoe harder alles gaat tollen en hoe vager je waarneming. Als je teveel pakt moet je gewoon even wachten totdat de werking weer wat afneemt (na enkele minuten al), wat ik een groot pluspunt vind. Tegen de tijd dat ik in bed ga liggen pak ik eventueel een hogere dosering, zodat ik in mijn matras verdwijn en wegzak naar een gewichtloos universum waarin ik door prachtige kunstwerken zweef. Hmm, jammer dat ik het momenteel niet meer aan kan komen..."