Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks Is prima gegaan heb het gewoon in een capsule gedaan... 45 min na inname pilletje er bij gepakt en alles werkte goed.. ik voelde enerzijds niets bijzonders van de speed maar was wel wakker genoeg voor wat actie haha... heb nu het gevoel dat als ik ga liggen dat ik ook slaap.. ben benieuwd... iig bedankt voor de antwoorden"
"eh.. ok uitgaande van een mespuntje in een cap nu ... en wat ik meer zou mogen nemen zonder echt strak te komen staan? haha 2 of 3 mespuntjes meer? er werd gezegd een mespunt is ca 50 mg..."
"binnenkort leuk feest.. begin 22.00 uur einde 11.00 uur.. u begrijpt.... ik wil dat wel even volhouden. Heb een 1x genomen en dan echt weinig ( denk 50 mg in combi met pilletje ) voelde niets van de speed maar was wel wakkerder dan normaal na een pil en kon dus ook lekker dansen... Vraag: als ik nou net iets meer neem houd de werking me dan wakker de nacht door of moet je echt bij gaan nemen? Het is mijn bedoeling niet om de speed te ervaren zoals de meesten van jullie dat doen.. ken mezelf zit ik er aan vast ..zeker alst te lekker voelt.. dus ik wil alleen ff wat wakkerDER zijn dan normaal en ook als ik mn bed ik ga kunnen slapen ( is me vorige x ook prima gelukt trouwens na dat kleine beetje ...als een blok geslapen) Ik heb zelf het gevoel.. liever ietsjes meer en dan 1 x dan meerdere keren.. dan zal ik wel niet kunnen slapen s morgens. Hoeveel zouden jullie aanraden? ( heb vorige x mespuntje in een capsule gedaan ) Jullie advies graag. PS: kan het kwaad als je 1 of 2 biertjes drinkt aan het begin van de avond ik bedoel in combi met speed en x ? Meer drink ik nooit als ik wat neem.. Thanks Nicole"
"ik heb nog nooit ghb genomen .. heb het staan maar nog niet geprobeert... gisteren uit geweest .. hou altijd mijn glas bij me maar gisteren dus ff niet opgelet.... ik had al een paar glazen alcohol op maar niks aan het handje en ca een kwartier nadat mijn glas leeg was kon ik opeens niet veel zinnigs meer uitbrengen en moest tegen de muur leunen kon niet lekker staan dus en ik moest onwijs over mn nek .. je kon me ook alles wijs maken op dat moment( weet niet precies WAT er in mn drankje zat maar er zat iets in) maar goed nu een dga verder en echt vet misselijk en duizelig enz... iemand enig idee of je wat kan doen om dat weg te krijgen en hoe lang je er last van kan hebben??"
"thanks het gaat al weer ok ... kon zelfs zaterdag lekker uit.. nou ja .. de hele avond maar aan de spa blauw gegaan .. onwijs pijn in mn maag verder ok... mn nieren flippen een beetje volgens mij doet nog behoorlijk zeer enz... maar gaat verder toppie gelukkig thanks voor jullie antwoorden"
"ik moet zeggen dat ik dat vermoeden ook heb.. ik weet natuurlijk ook niet wat het was.. de uitwerking leek op ghb ben ook 45 min out geweest maar goed.. ik kreeg mijn rose en mijn vriendin ook .. die van mij had een iets andere kleur dat vonden wij vreemd ik moet zeggen proefde niet echt veel bijzonders.. ( maar mijn man heeft vorige weel g geprobeerd en daar heb ik ook een klein slokje van geproefd en het smaakte gewoon naar sap ( dan heb ik het wel over een hoeveelheid van 2,5 ml op 250 ml sap ) ik heb mijn glas denk ik 1 minuut neer gezet en stond er nog geen meter vandaan.... dus ik heb mijn twijfels over het personeel... en hoorde de dag er op dat het daar wekelijks aan de orde is en dat de eigenaar ook al veel toestanden met drugs gehad heeft... ik weet het nog net zo niet... nou ik ben blij dat ik er de avond daarop al niet veel last meer van had... het enige .. ik heb heel veel water gedronken om het zo snel mogelijk weg te krijgen .. maar mijn nieren deden niets.. kon dus na 3 liter water niet plassen dat heeft een halve dag geduurd en sinds dien verga ik van de pijn in mijn nieren .. ga het morgen na laten kijken grz"
"medicijnen het is natuurlijk nooit aan te raden ...met wat voor medicijn dan ook .. je hebt kans dat de ontstekingsremmers minder werken.. + dat je weerstand ook wel minder is na gebruik dus je kans hebt dat je het erger maakt dan het al is good luck Nicole"
"zeker weten de roze mitsu's ..........als iemand weet waar ik die dingen nog kan krijgen ......... heerlijk ... gisteren witte haai geprobeert .. voelde relaxed meer niet ... witte diamantjes ( de vorm dus niet met opdruk vrij hoog in soort diamant vorm gemaakt ) die zijn ook echt heel lekker.. heb oranje VW's nu nog niet geprobeert.......... nicole"
"Groene kangaroes nou heb ik hier al eerder op gereageerd maar ik heb nu toch een pil geproeft.. zoiets lekkers heb ik nog niet eerder gehad.. niet zo zeer qua sterkte maar hoe die opkomt....piekt ( wat eerrrrrg lang is ) en weer afzakt ( wat ook errrrug lang duurt ) echt super en helemaal nergens last van de dagen er op ..."
"Na hoeveel tijd na het innemen van een capsule zou je wat moeten voelen? En als er "niks" komt kan je dan gewoon bijnemen? Als er bijvoorbeeld al dik een uur tussen heeft gezeten en er niks gebeurt??"