Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen neem jij, deel 2

Hoeveel pillen neem jij, deel 2

200 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik zo eens in de 3 á 4 maanden, als ik dan neem, dan maak ik er een hele nacht van, en dan snoep ik er rond de 5 á 6 gemiddeld op n avond, soms eentje minder, soms eentje meer. :smoke:

Heb 1 keer dit jaar 11 stuks op n nacht naar achter gebikt, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat t volgens mij best slechte pillen waren, normaal zou ik van 11 de laatste nacht van mn leven geleefd hebben denk ik. :wink:

Ik heb dus op 5 of meer gestemd, maar ben t niet eens met de achterstaande tekst... XTC werkt prima bij mij mits t fatsoenlijke tickels zijn! :mrgreen:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja... bij mij vind ik het altijd zo moeilijk om te zeggen. Ik bedoel het gaat toch niet om het aantal pillen maar om de hoeveelheid MDMA die je binnen krijgt?

Hoe dan ook, 3 weken geleden ging ik al best hard op 4 pillen (verspreid over de hele avond). Nu neem ik er 3 (allemaal in 1 keer!, eergisteren gedaan, bij wijze van experiment) en ik voel veel minder. Ik denk dat ik 1 van die personen ben bij wie de tolerantie zo gruwelijk snel komt opzetten dat ik, als ik op deze manier doorga over 2 maanden 3 blauwe mitsu's kan knauwen zonder echt knetterhard te gaan.

De pillen die ik slik zijn overigens ERG slecht, namelijk de zogenaamde klavertje 3 - pillen. Ik heb op www.pillreports.com gekeken en hierop stond dat hier slechts 45 mg MDMA in zat, dus misschien dat ik daarom opeens veel meer pillen moet slikken. Een vriend van mij heeft laatst op Decibel Outdoor één Pink Panther op en die ging helemaal los (zat waarschijnlijk wel wat speed in) en voelde zich ook echt gruwelijk goed. Goede pillen dus, waar ik echt behoefte aan heb, want om voortaan 4 pillen tegelijk te slikken en een uur later nog 2 tegelijk voor €2,50 per pil vind ik meer dan belachelijk. Morgenavond de laatste keer met die klavertjes en als ik dan nix beters kan vinden kap ik ermee. :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
lazybones zei:
Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.
Klik om te vergroten...

Mijn God! Op de gok 5 opgegeten? Terwijl je ze al ge EZ-test had en er bleek amper mdma in te zitten? Misschien zat er wel iets gevaarlijks in.
5 pillen slikken als je niet weet wat erin zit is echt gekkenwerk...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
echt hoor :rolleyes: gaat daar de discussie over dan? :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
lazybones zei:
Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.
Klik om te vergroten...

Mijn God! Op de gok 5 opgegeten? Terwijl je ze al ge EZ-test had en er bleek amper mdma in te zitten? Misschien zat er wel iets gevaarlijks in.
5 pillen slikken als je niet weet wat erin zit is echt gekkenwerk...
Klik om te vergroten...

Ik test nooit mijn pillen als ik er neem..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik neem altijd maar 1 dosis op een avond
als het mdma is kan het natuurlijk wel zijn dat het een waarde van 2 of 3 gemiddelde pillen is in 1 keer, maar ik heb nog nooit bijgenomen, de euforie komt toch niet terug en het is bovendien echt slecht voor je hoofd
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ook niet saivy :P
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 tot 4 pillen ..

bij mij ligt het er echt aan hoe ik me voel ..

wij gebruiken meestal 2 x in de maand de laatste tijd wat vaker,maar ik ga het terug brengen omdat je gewoon meer nodig heb ....

C
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik test mn pillen eigenlijk ook nooit, maar om dan 5 tegelijk in één keer te pakken vind ik gewoon ziek.

Als er rotzooi inzit kun je 1tje nog wel handelen, maar stel dr zat best wel wat heftigs in en je pakt er in één keer 5...
Alleen al de schade die dat dan aanricht in je lichaam, maar zulke hoeveelheden hadden ook je dood kunnen zijn.

K pak er gemiddeld 2 of 3 op een avond.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb binnen een anderhalfuur 4 pilletjes genomen.
Dit was overigens me eerste keer en gelukkig zijn er wat afgepakt want had al gauw 2 zware pilletjes in me handen zonder het bewust te merken. :flushed:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilo zei:
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Klik om te vergroten...
Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
meestal een halve of 1..

Is tussen de 70 en 100mg meestal..

Ik heb niet veel nodig en vind t veel relaxter als ik er gewoon bij ben
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
minstens 2, meestal 3
3e doet soms helemaal niks trouwens -_-
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
VidaLoCa zei:
Psilo zei:
Zeer onzinnig onderwerp...
Als je 6 pillen van 40 mg op een avond hebt genomen heb je een aardige dosis. Heb je 6 pillen genomen van 140 mg heb je al gauw een overdosis.

Omdat niemand zijn pillen test kun je lopen blaten wat je aan hoeveelheid genomen hebt. Maar de hoeveelheid wordt bepaald aan de hoeveelheid miligrammen per pil.

Als je 10 bier gedronken hebt maakt het ook immers uit WAT je gedronken hebt... 10 blikjes bier van een halve liter of 10 vaasjes.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoeveel milligrammen jullie nemen...dat zegt me wat.
Klik om te vergroten...
Een overdosis heb je pas na 7 gram.
Ik heb al 800mg in 1x binnengehad..

Ik nam vroeger gemiddeld 6 pillen van 70mg (had torenhoge tolerantie).
Ben inmiddels al 7 maand gesopt met xtc.
Klik om te vergroten...


Tolerantie is afhankelijk van je metabolisme. Sommige mensen (en dieren) hebben een andere stofwisseling waardoor ze sommige stoffen veel sneller afbreken.

Enkele onderzoeken spreken van een LD50 van 80mg tot 300mg per Kg lichaamsgewicht. LD50 is de dosis per kilogram waarbij de helft van de onderzoekspopulatie overlijdt (muizen in de meeste gevallen)
Als je 70 kg bent kom je op 5.6 gram tot 21 gram waarbij de helft van de mensen (muizen) overleden is.
Overdosis heeft te maken met de toxische bijwerkingen. De gemiddelde persoon hier op het forum zal (als ze het overleven) geen prettige ervaring hebben met 6x 140mg MDMA of je hebt een ander metabolisme (redelijk zeldzaam) of je doet geen weekend iets anders dan je pildosering opvoeren.

Kortom...vind ik de dosering nog steeds het belangrijkst.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 tot 2 pillen tegenwoordig. Als je meer dan 2 pillen pakt voegt het voor mij niet echt erg veel toe en de kater wordt er alleen maar erger van. :kots:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
begon rustig maar na een paar maanden gebruiken werkte zelfs 3 al niet meer
als ik nu pillen slik gaan er meestal 7 in

Maar gevoel van vroeger krijg ik nooit meer
:(
A
Alex BLid
01-01-2024, 00:00
#19
meestal een stuk of 9 hoogste aantal is 16 ging echt hard die ene keer afgelopen zaterdag had ik er 8 van die superman en 1dolfijntje
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe gestoord kan een mens zijn...... :confused:

:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."