#1
Ik gebruik zo eens in de 3 á 4 maanden, als ik dan neem, dan maak ik er een hele nacht van, en dan snoep ik er rond de 5 á 6 gemiddeld op n avond, soms eentje minder, soms eentje meer.
Heb 1 keer dit jaar 11 stuks op n nacht naar achter gebikt, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat t volgens mij best slechte pillen waren, normaal zou ik van 11 de laatste nacht van mn leven geleefd hebben denk ik.
Ik heb dus op 5 of meer gestemd, maar ben t niet eens met de achterstaande tekst... XTC werkt prima bij mij mits t fatsoenlijke tickels zijn!
Heb 1 keer dit jaar 11 stuks op n nacht naar achter gebikt, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat t volgens mij best slechte pillen waren, normaal zou ik van 11 de laatste nacht van mn leven geleefd hebben denk ik.
Ik heb dus op 5 of meer gestemd, maar ben t niet eens met de achterstaande tekst... XTC werkt prima bij mij mits t fatsoenlijke tickels zijn!

gaat daar de discussie over dan? 