#1
< Holgistar > zei:Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt![]()
Ik denk inderdaad dat dat het beste is
< Holgistar > zei:Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt![]()
< Holgistar > zei:Mss kan ik gewoon beter een beetje speed doen? ( heb een vriend die
74 % getest aanbied?) Denk dat je speed meer ongemerkt kan doen dan xtc.. Zeker omdat je er (meestal?) geen grote ogen van krijgt..
report is welkom..
Wacky zei:74 is toch max ?
Immo zei:Wacky zei:74 is toch max ?
73
Matthijs85 zei:Immo zei:Wacky zei:74 is toch max ?
73
Geldt dat ook voor dex?
Marcell` zei:< Holgistar > zei:Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt![]()
Ik denk inderdaad dat dat het beste is![]()
< Holgistar > zei:T-men zei:Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig![]()

sjelepopi zei:hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden.
< Holgistar > zei:, maar langs de ene kant is er een stemmetje in men hoofd dat zegt, toch zonde, nu je al 2 jaar bent gestopt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."