Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngemerkt onder invloed van xtc

Ongemerkt onder invloed van xtc

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
< Holgistar > zei:
Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt :)
Klik om te vergroten...

Ik denk inderdaad dat dat het beste is :)
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf zou ik het niet willen verbergen, gewoon lekker los gaan, maar als het belangrijk voor jou is dan kan ik dat respecteren.

Als jeje pupillen graag wilt verbergen probeer gewoon wat kleur lenzen, maar niet gewoon een oogkleur maar zulke die duidelijk voor de lol zijn, zoals die hele witte met heineken erop, dan word daar niet meer achter gezocht denk ik.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
< Holgistar > zei:
Mss kan ik gewoon beter een beetje speed doen? ( heb een vriend die
74 % getest aanbied?) Denk dat je speed meer ongemerkt kan doen dan xtc.. Zeker omdat je er (meestal?) geen grote ogen van krijgt..

report is welkom..
Klik om te vergroten...

74% kan niet zoals ik al eerder had vermeld bij een andere post van je.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
74 is toch max ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
74 is toch max ?
Klik om te vergroten...

73
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe in zulk soort gevallen altijd een Zorro maskertje op zodat niemand me herkent :hearteyes: soms zet ik daar dan nog een spiegelende zonnebril overheen.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Wacky zei:
74 is toch max ?
Klik om te vergroten...

73
Klik om te vergroten...

Geldt dat ook voor dex?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Matthijs85 zei:
Immo zei:
Wacky zei:
74 is toch max ?
Klik om te vergroten...

73
Klik om te vergroten...

Geldt dat ook voor dex?
Klik om te vergroten...

Yep.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nog eens aangehouden geweest onder invloed van ketamine, dankzij m'n zonnebril hebben die daar niks van gemerkt :grin:.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marcell` zei:
< Holgistar > zei:
Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt :)
Klik om te vergroten...

Ik denk inderdaad dat dat het beste is :)
Klik om te vergroten...

dat denk ik ook :sunglasses:

op een feestje zitten waar je liever wilt dat bepaalde mensen niet zien dat je ontzettend uit je bol gaat, dat is echt zwaar klote. vind ik.
Sowieso klintk i love techno een stuk fijner om van je plaat te gaan dan een of andere kleine fuif, maar dat is natuurlijk persoonsgebonden.

Ik zou dus lekker die schaarse xtc die je in je bezit hebt bewaren voor een moment dat je er voor de volle 100% van kunt genieten....
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is waar, heb er alvast zin in !
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#12
< Holgistar > zei:
T-men zei:
Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig :)
Klik om te vergroten...


hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden. Want je zult het vast en zeker nog een keer doen en stel ze komt er achter maakt ze het toch uit.

Trouwens ik lees ook dat je inplaats van de x, speed wilt doen. Ik krijg daar wel altijd grote doppen van. Worden ze groot klein groot klein. Ik denk dat dat nog raarder uit zal zien als je met iemand praat. :rock:
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dit wou ik inderdaad doen, maar dan verkies ik nog steeds x boven speed. Het was gewoon omdat ik aan goede, geteste speed kon komen, achteraf toch maar niet gedaan. Het is bij mij wel zo dat ik van speed geen grote ogen krijg, de mensen die bij me zijn zien het enkel aan men kaken en opgefokt gedrag dan :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gebruik niet stiekem, geen enkele drugs!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfff wat een verhaal zeg :)
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? :tongueout:

Doe ten eerste wat je gevoel je aangeeft. In jouw geval dus niet gebruiken op die fuif. Dan krijg je ook geen spijt dat je die pil daar verbrast hebt en kun je je ex gewoon letterlijk en figuurlijk onder ogen komen (wat de reden ook mag zijn dat je dat zoooooo graag wilt...).

Neem die X lekker op dat grote feest! Dan kun je daar lekker los gaan, en zeker weten dat er daar veeeeeeeel meer zijn die gebruiken, dus da's toch ook veeeeeel leuker?!?!

Ik lees/begrijp uit je verhaal dat je haar terugwilt? Als zij er zo tegen is en je wilt haar terug (en zij wil jou nog terug) dan zou je maar niet meer moeten gebruiken denk ik. Persoonlijk zou dat voor mij al een reden zijn om iemand niet terug te hoeven als ik niet mezelf kan zijn en af en toe eens wat wil gebruiken, maarja.

Suc6 ermee! Ben benieuwd wat je doet :wink:
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn gedacht zegt me dat ik het nog ooit wel eens zal doen (als ik het eerst goed laat testen). En ja ik wil mijn ex heel graag terug, ook al doe ik dan geen drugs meer, dat is me meer waard hoor :) ( Ben 2 jaar met alles gestopt omdat ik met haar samen was, buiten af en toe wat wiet dan :) ) Maarja, het vlot niet meer echt en ik denk dat zij me niet meer terug wil dusja langs de andere kant denk ik alle remmen los, maar langs de ene kant is er een stemmetje in men hoofd dat zegt, toch zonde, nu je al 2 jaar bent gestopt..
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjelepopi zei:
hahaha ik ken het gevoel man. Maarja als je een vriendin hebt die er helemaal tegen is dan gaat het sowieso niks worden.
Klik om te vergroten...

Tip: zet je telefoon uit.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#19
< Holgistar > zei:
, maar langs de ene kant is er een stemmetje in men hoofd dat zegt, toch zonde, nu je al 2 jaar bent gestopt..
Klik om te vergroten...

Dan zou ik niets nemen. Ik denk dat je er dan spijt van krijgt.
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken het probleem...

ik kom ook vaak op feestjes waar ik veel volk ken, en waar ik ook graag serieus strak zou willen staan. Probleem is natuurlijk dat xtc redelijk hard opvalt, vind ik echt zwaar kut, gezien het mijn favodrug is. Nochtans hebben ze het bij mij nooit gezien: wat je kan proberen is ten eerste al niet in de ogen kijken van de persoon waarmee je aan het babbelen bent, en gewoon niet al te opvallend staan te dansen. Als je dat toch wil doen, dan kan je als excuus geven dat je dronken was... Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België vergeven ze je gemakkelijker dat je dronken was, dan dat je drugs gebruikte. Veel succes ermee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."