Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gevonden op azarius Auto-flowering geeft de plant het vermogen om volledig tot bloei te komen zonder dat je het aantal uren belichting hoeft te verminderen. Zelfs wanneer je de plant 24 uur aan licht bloot stelt zal deze zich goed ontwikkelen, vanzelf tot bloei komen en rijpen. Het proces van ontkiemen tot de oogst hoeft zo maar 8 tot 9 weken in beslag te nemen. http://www.azarius.nl/seedshop/autoflow ... nt_doctor/"
"Hey, Dinsdag was ik toevallig in de smartshop in A'dam voor wat truffels mee te nemen voor m'n vrienden, we zouden vrijdag (gisteren) nog eens trippen. Helaas had ik te weinig geld bij voor 3 bakjes, dus dacht ik maar eens iets anders mee te nemen voor mezelf, nl. Baby Woodrose (10 zaadjes voor slechts 8,- !), en dan die 2 bakjes nog voor m'n vrienden. Tot mijn grote verbazing kwam ik na 4 zaadjes in een totaal andere wereld terecht. Ik vond het een heerlijke ervaring. Nu heb ik dus nog 6 zaadjes over, ik overweeg om ze gewoon te planten. Ik had hier op het forum op voorhand al wat rondgelezen ivm iedereens ervaring van Baby Woodrose, en had hier en daar ook al gelezen dat je ze best kan zaaien als je nog wat over hebt. Nu vroeg ik me af hoe dit precies in z'n werk gaat: kan ik die jongens gewoon de grond in duwen? Buiten of binnen? Wanneer oogst zoiets? En heeft het veel slaagkans? In ieder geval al ongelooflijk bedankt!"
"ik pak mijn altijd mijn pil(len) voor de fuif begint En als hij niet (meer) werkt, dan koop ik ginds wel eentje"
"ik ken het probleem... ik kom ook vaak op feestjes waar ik veel volk ken, en waar ik ook graag serieus strak zou willen staan. Probleem is natuurlijk dat xtc redelijk hard opvalt, vind ik echt zwaar kut, gezien het mijn favodrug is. Nochtans hebben ze het bij mij nooit gezien: wat je kan proberen is ten eerste al niet in de ogen kijken van de persoon waarmee je aan het babbelen bent, en gewoon niet al te opvallend staan te dansen. Als je dat toch wil doen, dan kan je als excuus geven dat je dronken was... Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België vergeven ze je gemakkelijker dat je dronken was, dan dat je drugs gebruikte. Veel succes ermee!"
"Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik gewoon helemaal de slaap niet kon vatten na XTC-gebruik. Dat is nu eenmaal zwaar klote, een mogelijke oplossing is misschien je pil, of in dit geval je Explosion een paar uur vroeger nemen... Maar als het dan toch te laat is, zou ik het gewoon accepteren en proberen die overtollige energie ergens in te stoppen ofzoiets. Ik heb al een aantal keren gehad dat ik zwaar heb doorgedronken in combinatie met XTC-gebruik. Helpt niet. Deal with it, zou ik zeggen, hoe kut het ook is..."
"PepTalk zei: bbn zei: het is sowieso niet de bedoeling om al onmiddellijk te combineren met MDMA hoor ik vind die mindfuck echt zwaar klote, het is echt een overdreven gevoel van minderwaardigheid en verwarring. Ook dat je de hele tijd opnieuw je best moet doen om te herinneren wie je bent en waar je weer bent, etc. dat vind ik echt ontzetttend vervelend. ik had gehoopt dat LSD nét op dat gebied een beetje stabieler is, want ik vind truffels of paddo's of LSA altijd enorm mentaal vermoeiend bij de comedown. Het is helemaal niet zo dat ik mentaal onstabiel ben ofzo, maar het is en blijft gewoon een onaangename vaststelling bij al de natuurlijke tripmiddelen Klik om te vergroten... Ik en mijn trip vrienden ervaren LSD dus qua verwarring, mentaal vermoeiend en de comedown zelf 10 keer zo zwaar. Dit is vooral te weiten aan de langdurige werkzaamheid denk ik. Maaar... Sommige mensen ervaren juist precies het tegen over gestelde en vinden juist dat LSD overzichtelijk is, verheldering schept en een hele rustige, chille, en spacende come down heeft. Of het echt wat voor jou is, daar kom je pas achter na het zegeltje onder je tong te leggen. Maar als je twijfels hebt of eigenlijk niet durft zou ik nog even wachten. Klik om te vergroten... Thanks voor het advies Ik denk dat de enige manier om er achter te komen is om het gewoon zelf eens te proberen. In ieder geval beginnen met een lichte dosis."
"Dukun zei: Mindfuck betekent gewoon dat je een te lage dosis hebt genomen waardoor alles meer wazig, en onhelder word,....persoonlijk vin dik dat het pas helder word in een echte trip vanaf de 400 mic Klik om te vergroten... Dat ga ik in ieder geval toch niet riskeren"
"gNuxx zei: LSD en mindfuck ken ik ook niet. Mindfuck met paddo's of truffels ken ik zeker wel. In de comedown zijn er toch wel veel mensen die gaan denken of ze nog iets merken van de LSD, en dit kan soms wel voor parra zorgen. Verder vind ik LSD echt totaal iets anders dan paddo's, als je de mindfuck van paddo's niet leuk vind zou ik je zeker aanraden om LSD te nemen, omdat dit beter stuurbaar is, stabieler is. En als het echt goed uitpakt heb je de avond van je leven. Begin met 50 mics. groetjes Klik om te vergroten... Thanks man! Dit advies neem ik zeker in acht."
"Ik vind nog niet eens zegels laat staan LSD in vloeibare vorm of Geltabs ofzo.. Volgens mij is het heel zeldzaam!"
"Vrijdag de 30e januari is het zover... Mijn eerste paddotrip! Plan is om met z'n drieën 8 gram gedroogde paddo's op te eten en dan maar heerlijk genieten... Nu heb ik een klein vraagje: plan is om ze onmiddelijk na school te pakken: rond een uur 4, halfvijf misschien. Maar helaas moet ik diezelfde avond naar een voorstelling, om halfnegen. Nu vroeg ik me af of ik na ogv. 2,5 gram gedroogde paddo's (misschien gespreid over een een halfuurtje ofzo, want het is ook m'n eerste keer) opgegeten te hebben, tegen dat uur, weer onder de mensen kan komen, ben ik dan terug in een min of meer nuchtere staat? Het is een heel vervelende situatie, want een vriend van me wil juist op die dag trippen, dus uitstel is geen mogelijkheid. Ik heb gelezen dat een paddotrip zo'n 4 tot 6 uur duurt, maar dat zeggen ze ook van XTC, terwijl ik na een uur of 3 al nuchter te noemen ben. Ik kan ook best geloven dat je dan nog zo een 'na-effect' hebt, een soort van afterglow, maar is die geschikt om naar een voorstelling te gaan, en je in een drukte te begeven? Alvast bedankt!"