Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngemerkt onder invloed van xtc

Ongemerkt onder invloed van xtc

60 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man.
Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk.
Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak. :mrgreen:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cuppie zei:
Gast, waar maak jij je druk om. Het is jouw leven, jij doet wat je wilt, en als andere je daarop veroordelen dan hebben ze pech. En je ex? Boeiend man.
Zonnebril op en gaan, met jou lopen er meer van dat soort gasten rond, dus lekker belangrijk.
Heb ooit een keer onderinvloed van XTC op een feestje met een leverancier staan praten, met zonnebril op, tjah je bent in privé setting, werk en privé scheiden...heb em er nooit over gehoord. Maar kan me geen reet schelen, wat ik doe in mijn tijd is mijn zaak. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel grappig dat niemand hem heeft gezegd dat je echt wel merkt als iemand waus is, ook al heeft diegene geen grote pupillen. De constante behoefte aan knuffelen, de zwaaikaak en het voortdurend liefde verklaren geeft waarschijnlijk de verrassing ook enigszins weg.
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je al de reputatie hebt van gestopt te zijn dan denk je er wel anders over hoor :) nuja twijfel nog steeds maar denk dat ik het gewoon eens met vrienden doe die mee willen doen :) En ik vind het persoonlijk maar idioot om op een fuif/feest met een zonnebril rond te lopen :P En inderdaad, er zijn mensen die de mentaliteit hebben van mijn leven ik doe wat ik wil maar ik heb nog altijd een verantwoordelijkheidsgevoel in me dat me vaak afremt te doen waar ik zin in heb.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben laatst nog aangehouden, ik zat achterop met me scooter want ik wou niet rijden wat ik had pillen op. En me maatje die reed had geen helm op was nog geen 16, hij *wegrijden voor de politie. Toen na een half uur achtervolgd te zijn geweest aangehouden. Werd me maatje van de scooter afgetrokken en de sleutel uit het slot getrokken en ik bleef gewoon achterop zitten helm op houden enz, zegt die agent doe je helm af. Dus ik me helm af gedaan en me id laten zien enz. Me maatje moest blazen en zegt die agent tegen mij jij moet wel terug rijden wat als we hem nog een keer zien rijden houden we jullie weer aan... En ik hoefde niet te blazen, me maatje vroeg waarom moet hij niet blazen, zegt die agent hem vertouw ik wel. Maar ik stond daar echt met me kaken te malen alles, grote pupillen enz.


* Weg rijden lukt niet echt op een scooter die 55 op de rollerbank loopt, don`t try it!
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mike64 zei:
Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?
Klik om te vergroten...

Enigzins afhankelijk of het maatschappelijk getolereerd wordt, oke, politie e.d.
Maar verder is het puur opvatting van andere mensen. Nederlanders zijn naar mijn inziens te serieus in hun opvattingen, en teveel bezig met wat andere mensen van hun verwachten. Leef je eigen leven, doe je eigen ding, als mensen je beoordelen op één eigenschap dan vindt ik dat zeer kortzichtig. Haal uit het leven wat erin zit, en geniet, voor je het weet kan het niet meer. :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
moet kunnen mits de dosis niet te hoog is
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk er eigenlijk nooit overna,
zie mensen altijd wel kijken maargoed,
je moet het gezellig voor jezelf maken, je moet je niet druk maken of andere mensen het zien of niet !
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
op de pilletjes kan ik echt geen serieus gesprek meer voeren zonder mijn kaken te kneuzen, en mijn doppen zijn dan net wieldoppen...

petje zal geen kwaad kunnen, gewoon een extra glaasje water drinken, komt alles goed...
Klik om te vergroten...

+1
s
stephandhLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Gamerboy007,

Pff alsjeblieft hou op met je gepraat. Je bent een drugsgebruiker die echt alles verpest. Je wilt drugs gebruiken maar niemand mag het zien? Nou wat zal jij er van genieten hey!.

Krijg gewoon al rillingen over me rug, over hoe sneaky mensen wel niet zijn. Dat ze gaan vragen hoe je het beste onherkenbaar XTC kan nemen, wat een gast hey. :cry:



En dan in een anders topic schreeuwen om hulp omdat je zo diep in de put zit.

JIJ BENT VERSLAAFD JONGEN! :wave: , Beter zoek je hulp
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
herken het wel dat je een beetje para word, proberen jezelf er niet mee bezig te houden en feesten :wink: werkt het beste. De meeste mensen die nog nooit hebben gebruikt zien het toch niet, de rest zal zelf ooit wel een keer hebben gebruikt en maakt ook niet uit dus
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je druk maken om wat andere mensen van je denken is in de meeste gevallen totaal nutteloos.

Toch houd ik mijn xtc gebruik voor de meeste bekenden geheim, omdat sommige mensen het gewoon echt verkeerd opvatten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
maiskorrel zei:
Je druk maken om wat andere mensen van je denken is in de meeste gevallen totaal nutteloos.

Toch houd ik mijn xtc gebruik voor de meeste bekenden geheim, omdat sommige mensen het gewoon echt verkeerd opvatten.
Klik om te vergroten...

als je het nooit gebruikt hebt lijkt het erger dan dat het is
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
pillen snatsen, los gaan, alles ontkennen en in geval van ongelovige reacties wegrennen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het gebeurt me niet vaak dat ik onder invloed bij mensen zit die dat niet kunnen waarderen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet iedereen houdt van knuffelen en mensen de liefde verklaren als hij/zij waus is.. Ik in ieder geval niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk, ga mijn posts na om me overal tegen te spreken omdat je het niet met me eens bent over een issue. :rolleyes: Hij heeft het desnoods over z'n ex die hij terug wil, niet over random mensen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zoek geen ruzie hoor, en ik ga al helemaal je berichten niet na. Ik gebruik de optie "Toon je eigen berichten" om nieuwe reacties te bekijken in topics waar ik zelf in heb gereageerd.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het viel me gewoon even op dat je direct na onze discussie in dit andere topic hier tegen me in ging, lijkt mij een beetje een geval van tegen me in gaan om het maar vooral niet met me eens te zijn. Aangezien ik je verder nog nooit op DF heb gesproken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."