Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngemerkt onder invloed van xtc

Ongemerkt onder invloed van xtc

60 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben laatst nog aangehouden, ik zat achterop met me scooter want ik wou niet rijden wat ik had pillen op. En me maatje die reed had geen helm op was nog geen 16, hij *wegrijden voor de politie. Toen na een half uur achtervolgd te zijn geweest aangehouden. Werd me maatje van de scooter afgetrokken en de sleutel uit het slot getrokken en ik bleef gewoon achterop zitten helm op houden enz, zegt die agent doe je helm af. Dus ik me helm af gedaan en me id laten zien enz. Me maatje moest blazen en zegt die agent tegen mij jij moet wel terug rijden wat als we hem nog een keer zien rijden houden we jullie weer aan... En ik hoefde niet te blazen, me maatje vroeg waarom moet hij niet blazen, zegt die agent hem vertouw ik wel. Maar ik stond daar echt met me kaken te malen alles, grote pupillen enz.


* Weg rijden lukt niet echt op een scooter die 55 op de rollerbank loopt, don`t try it!
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mike64 zei:
Dat is wel heel kort door de bocht natuurlijk, hangt er echt wel vanaf wat voor een baan je hebt he?
Klik om te vergroten...

Enigzins afhankelijk of het maatschappelijk getolereerd wordt, oke, politie e.d.
Maar verder is het puur opvatting van andere mensen. Nederlanders zijn naar mijn inziens te serieus in hun opvattingen, en teveel bezig met wat andere mensen van hun verwachten. Leef je eigen leven, doe je eigen ding, als mensen je beoordelen op één eigenschap dan vindt ik dat zeer kortzichtig. Haal uit het leven wat erin zit, en geniet, voor je het weet kan het niet meer. :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
moet kunnen mits de dosis niet te hoog is
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, ik zat met de volgende vraag: Hoe kan ik ongemerkt onder invloed van xtc rondlopen, zonder dat ik een zonnebril op zet? Want als ik nog maar een half pilletje tot een hele pil heb geslikt loop ik al rond met enorme grote ogen. Probleem is dat m'n ex en vrienden ook op die feesten rondlopen en ik het liever voor mezelf houd..

En dan de 2e vraag: Ik draag ook altijd graag een pet, maar nu hoorde ik dat je beter geen pet kan opzetten als je aan de pillen zit, vanwege de overhitting..

Wie kan me meer info verschaffen? Alvast bedankt !
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#5
je ziet en merkt het toch wel, dan kan je het beter op een feest doen waar ze niet komen en met vrienden waar je het samen mee kan doen.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Houd je hoofd koel ! :grin: :sunglasses:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paddo100 zei:
gebruik dan niks... XTC is om los te gaan en dan moet je niet heletijd denken, oh als niemand het maar ziet, laat ik me maar inhouden. Dat werkt niet.
Klik om te vergroten...

dat ten eerste maar dat geld bij alle drugs als je je druk maakt of mensen t merken is t al kut

maar hebben hun wel al n keer xtc gehad want dan zie je het wel, heel vaak mensen die t nog nooit gedaan hebben zien t niet alleen de mensen die t wel doen of gedaan hebben
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeft :) En een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel :tongueout: Lenzen eventueel?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
< Holgistar > zei:
De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeft :) En een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel :tongueout: Lenzen eventueel?
Klik om te vergroten...

lenzen heeft geen zin tenzij t gekleurde lenzen zijn maajja met andere kleur ogen zie je dr zowieso anders/raar uit

hoe groot is de kans dat je ze tegen komt en hoelang praat je nu met ze maajja ik wil je niet zeggen wat je moet doen tis uit eindelijk de keuze van jou
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
de tijd dat ik xtc slikte had ik een ijsmuts op me kop
en het vroor toen niet hoor
gwn genoeg water drinken
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
< Holgistar > zei:
De vrienden waar ik mee uit ga hebben het al wel eens gedaan, maar mij lijkt de gedachte enorm prettig dat ik onder invloed sta te spacen, en met mijn ex vriendin kan praten, zonder dat ze iets door heeft :) En een zonnebril opzetten is nu niet direct subtiel :tongueout: Lenzen eventueel?
Klik om te vergroten...

lenzen heeft geen zin tenzij t gekleurde lenzen zijn maajja met andere kleur ogen zie je dr zowieso anders/raar uit

hoe groot is de kans dat je ze tegen komt en hoelang praat je nu met ze maajja ik wil je niet zeggen wat je moet doen tis uit eindelijk de keuze van jou
Klik om te vergroten...

Het is niet echt een grote fuif/feest, en we lopen elkaar vast en zeker tegen het lijf want zij moet er helpen met drank verdelen en daarna kan ze vrij rondlopen op het feest. en men vrienden, nja die zullen er niet zo erg mee inzitten als ik het nog eens doe want ik heb het altijd onder controle, is nu alweer 2 jaar geleden dusja :)
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met een beetje mazzel denken ze dat je dronken bent, ik weet dat xtc gebruiken er anders uitziet dan alcohol, maar je kan mazzel hebben, tijdens een paddotrip kwam ik ook mijn moeder tegen en ondanks dat ik niks had gedronken dacht ze dat ik heel erg dronken was :mrgreen:
S
SpacertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Is het niet gewoon beter dat ze ziet dat je het enorm naar je zin hebt met een pilletje op? Snap niet zo goed waarom of het grappig is als ze het niet ziet. Gewoon lekker nemen en feesten. Als je je ex tegen komt, of niet met haar praten als je daar geen zin in hebt, en als je er wel zin in in hebt gewoon chill zijn. Lekker belangrijk dat ze het ziet.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#15
T-men zei:
Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
< Holgistar > zei:
T-men zei:
Ach joh, zonnebril of nep-baard... Ze zien het toch wel.
Tenminste, het is mij nog nooit gelukt het te verbloemen...
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in, maar het zou goed kunnen komen. En als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen, daarom dat ik niet wil dat iemand het ziet omdat ik dan weer het imago van "junk" opgestempeld krijg van die achterlijke mensen die zich elk weekend te pletter zuipen. Geloof me, als ik als vrijwel enige met ogen als een kikker sta te feesten gaan ze je al snel terug als junk afstempelen en dat is niet toffig :)
Klik om te vergroten...
als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
< Holgistar > zei:
T-men zei:
Maar goed, waar praten we over joh;
Je ex; Who cares, je ex.... En dat is ze niet zonder reden!
En vrienden, tja, dat zijn toch je maatjes?!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
als je niet eens jezelf kan zijn bij een meisje zegt dat toch al genoeg....
Klik om te vergroten...


Met deze twee reacties ben ik het helemaal eens!

n als ze ziet dat ik stijf van de pillen sta dan gaat ze helemaal niks met me willen
Klik om te vergroten...

Het is niet voor niks je ex.. :wink: Genoeg andere vissen in de zee!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lol, van een pet ga je echt niet oververhitten hoor.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#19
kiekert zei:
Lol, van een pet ga je echt niet oververhitten hoor.
Klik om te vergroten...
Niet dat je van een pet meteen oververhit, maar het verhoogt wel je lichaamstemperatuur en is een extra risicofactor. Bovendien heb je met een hogere lichaamstemperatuur eerder hersenschade, dus loop je effectief door het dragen van een pet wat extra hersenschade op.
Ik vind het zelf ook irritant om een pet te dragen als ik ga zweten omdat t net niet relaxed voelt dus dat scheelt :)
<
< Holgistar >Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, hoeft niet persé want ik heb het al enorm lang niet meer gedaan hoor ( 2 jaar ). Maar het leek me zeker fijn om nog eens te doen. Mss kan ik het beter eens op I love Techno doen ofzo, dan ga ik sowieso harder uit mijn dak dan op een lokale fuif in de buurt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."