Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vaak 'last' van de bekende bankjes en zonnebrillen"
"Wacky zei: kunlan zei: Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom (en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok) herkenbaar voor iemand? of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA - kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden - beiden getest op 84% - op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy Klik om te vergroten... Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis. Klik om te vergroten... Volgens mij wordt die bruine juist van PMK gemaakt. Ik heb hier een flinke berg witte kristallen liggen met hele grote harde brokken, die van Safrol is gemaakt. Als ik goed ben geïnformeerd is de kwaliteit van PMK voor het grootste gedeelte afhankelijk van de kundigheid en het geduld van de chemicus. Terwijl je bij Safrol weinig fout kan doen en eigenlijk altijd op 80%+ eindigt..."
"200mg 82% zuivere MDMA, sloeg in als een bom Maar mijn sweet-spot zit toch ergens rond de 100-110mg..."
"Voorraadje MDMA poeder ingeslagen hier, getest op 82%. Dat spul slaat echt in als een bom, niet normaal"