#1
ahja mensen kijken niet naar je het lijkt wel zo maar ze hebben et veel te druk met zich zelf en als jij die gene lang aan kijkt ja dan het wel is zo zijn

hehehe same here, ik ga loenzen als ik vaag benImmo zei:Wanneer ik xtc gebruik is dat erg duidelijk aan mij te zien, en ik zie vaak zat mensen naar me staren op feesten met een blik in hun gezicht van "wtf?". Maar ik trek me er eigenlijk niets van aan, heb op dat soort momenten wel andere dingen aan m'n hoofd.![]()
Ja dat heb ik ook.. 1x staarde een beveiliger om die reden naar mij.. na 2 minuten kijken had hij geconcludeerd dat ik onder invloed wasBabbak zei:Ik denk dat ik altijd bekeken wordt als ik naar een kleinere lokale discotheek ga en pak daar paar snoepjes dan lijkt het net of iedereen daar nuchter is en alle ogen op je gericht zijn. Daarom ga ik liever naar grotere feesten.
Haha, dat gevoel ken ik.Beeeb zei:Ik vind het juist wel lekker. Ik voel me altijd heel lief en charmant ( maar als ik in de spiegel kijk is dat wel anders, haha)
Maar het is zo lekker, sta je lekker te dansen of te spacen en dan ineens valt het op dat je iemand aan zit/staat te staren. Maar ie ander doet dat ook en je lacht instemmend naar elkaar. Zo van lekker hè.... Dat je op dezelfde golflengte zit en elkaar volkomen begrijpt met een enkele glimlach/knik naar elkaar.![]()
Beeeb
Precies. Op sommige gelegenheden is het gewoon beter niet te gebruiken. Maar op die gelegenheden is de zin om te gebruiken toch nooit zo aanwezig.nilde zei:Maar het ligt gewoon aan de feestjes waar je heen gaat, als ik met bepaalde vriendinnen uit zou gaan, zou ik er echt niet aan moeten denken om te gebruiken![]()
Beeeb zei:Maar het is zo lekker, sta je lekker te dansen of te spacen en dan ineens valt het op dat je iemand aan zit/staat te staren. Maar ie ander doet dat ook en je lacht instemmend naar elkaar. Zo van lekker hè.... Dat je op dezelfde golflengte zit en elkaar volkomen begrijpt met een enkele glimlach/knik naar elkaar.![]()
Beeeb
BorisDude zei:...of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...)
Maar een goede vriend van mij, met"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."