Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet meer

xtc werkt niet meer

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja met water ... de vuile oplichter, lauw paarden pis voor 8 eu !!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je überhaupt overweegt om 8 euro neer te tellen voor een glas 'bier'. Dat vind ik schandaliger dan het zogenoemde 'versneden bier'.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#3
4 muntjes a 2 eu p muntje is normaal op de Dance Valley ouwe welke planeet kom jij ?

plastic flessie heiniken zonder dop ...was de laatste keer ouwe ...

ik blijf lekker thuis fuck Dance Valley

Lang leve the illegale parties.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga niet naar over-commerciële feesten zoals Dance Valley. Welke wereld ik leef? Als het goed is dezelfde als de jouwe. Ik vind het ronduit belachelijk om grote bedragen geld uit te moeten geven voor simpel recreatie. Dan heb ik 't niet alleen over een van de basis behoeften, drinken, maar ook de tickets.

Lang leve de illegale? Daar ben jij een mooie voor. Zover ik gelezen heb in je posts ben jij van het kaliber mens welke nu net het gezwel is zorgend voor de ondergang van de vrije feesten. Free party for free people. Laat jezelf eerst maar eens vrij en accepteer mensen zoals ze zijn, ook die 'irritante mensen' die je wekelijks ziet. :wave:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rock:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Ik ga niet naar over-commerciële feesten zoals Dance Valley. Welke wereld ik leef? Als het goed is dezelfde als de jouwe. Ik vind het ronduit belachelijk om grote bedragen geld uit te moeten geven voor simpel recreatie. Dan heb ik 't niet alleen over een van de basis behoeften, drinken, maar ook de tickets.

Lang leve de illegale? Daar ben jij een mooie voor. Zover ik gelezen heb in je posts ben jij van het kaliber mens welke nu net het gezwel is zorgend voor de ondergang van de vrije feesten. Free party for free people. Laat jezelf eerst maar eens vrij en accepteer mensen zoals ze zijn, ook die 'irritante mensen' die je wekelijks ziet. :wave:
Klik om te vergroten...

Welke posts ?
Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?

:hearteyes:

En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.

:wave:

Kus van Liesette
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liesette zei:
Welke posts ?
Klik om te vergroten...
Nagenoeg elke post die je gemaakt hebt hier op 't forum.

Liesette zei:
Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
Klik om te vergroten...
Ohh? Ik was anders een vroege vogel. Vanuit beide aspecten gezien.

Liesette zei:
In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of je überhaupt weet wat de instelling was, en vaak nog is, van illegale feesten. Blijkbaar heb je je zelf ook geen benul van de oude piraten zenders 'vroeger' op de radio. Daar werd 'anti-commerciële' muziek altijd toegejuicht. Van punk tot tekno. Deze zenders waren er al vanaf de begin jaren bij. Alleen het feit dat je dat niet weet getuigd al van je onwetendheid.

Liesette zei:
Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?
Klik om te vergroten...
Ik zit al enige tijd zelden aan enige vorm van drugs. Behalve nicotine dan, dat dagelijks. Verder snap ik niet hoe ik er volgens jou iemand bij haal. Of waarom ik dat überhaupt hoef te doen? Iemand die zichzelf zo ver beperkt als jij dat doet, daar heb ik geen hulp bij nodig.

Liesette zei:
:hearteyes:

En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.

:wave:

Kus van Liesette
Klik om te vergroten...
Het echte hooliganisme is dood, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. En irritante peuken junks? Lol?

Hou die maar. :kots:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
met peukenjunks discussieer ik liever niet .... niet persoonlijk maar hun gedachte goed is solo gericht op de peuk.

:rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
Klik om te vergroten...

Juist als je ouder bent kan het een toevoeging zijn en .... ik ben ook 39 jaar en pas 2 jaar aan de xtc en vind het een topspul.
Raar doen ach ja wie niet als je maar niet tot overlast van anderen bent toch
Have fun :wink:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb de laatste paar keer ook nooit meer echt het "ultieme" love gevoel gehad. En ik gebruik nu 3 jaar en heb er bijna altijd wel 2 maanden of langer tussen gelaten. Het zit denk ik vooral gewoon tussen mijn oren.

Misschien is het wel gewoon heel simpel te vergelijken met bijvoorbeeld een nieuwe en grotere tv. De eerste paar weken valt je echt op hoe groot en mooi die is. Maar na een tijdje ben je er aan gewend en raak je er niet meer door onder de indruk. Nog steeds is het gewoon precies dezelfde tv als een paar weken terug.

De impressie is denk ik ook echt een belangrijke factor met hoe fijn je de XTC trip ervaart. Gewoon omdat je "het" gevoel dan zoveel intenser ervaart als je er echt door onder de indruk bent.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het zelf ook een tijd gehad. Toen kreeg ik alleen nog maar een vies gevoel van X. Na een jaar of 2 weer es geprobeerd en t was weer als vanouds :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
Klik om te vergroten...

Parrrrrdon? :angry:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mike zei:
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
Klik om te vergroten...

Parrrrrdon? :angry:
Klik om te vergroten...


whahaha rustig mike ik hoor ook bijna tot die groep en wij weten juist hoe het voor ons voelt dus keep smiling :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Piracetam :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
Klik om te vergroten...

Ik zie liever mensen boven de 40 een pilletje nemen, dan een 16 jarige die al flink aan de snuif zit!!

Maar ik denk dat meerdere mensen dit zo zien! :)
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Mensen boven de 40 moeten gewoon geen xtc doen, worden ze zo vreemd van.
Klik om te vergroten...
okey okey ,

ik zal ook reageren jij je zin nog meer reacties.
mijn stelling is dat mensen beneden de 40 geen mening behoren te hebben over het gebruik van xtc door mensen van boven de 40

daarbij is het meer voor de hand liggend dat die xtc gebruikende 40 plussers al vreemd waren voor de inname van die tabletten.
en naar mijn ervaring zijn het door de bank genomen vredelievende ruimdenkende mensen die tot die groep behoren.

bij de weg,... normale mensen zijn saai
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:

Ik had 't alleen over die liesette, denken jullie nu echt dat dat serieus was bedoeld. :tearsofjoy:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Ik had 't alleen over die liesette, denken jullie nu echt dat dat serieus was bedoeld. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

nee...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."