#1
Nagenoeg elke post die je gemaakt hebt hier op 't forum.Liesette zei:Welke posts ?
Ohh? Ik was anders een vroege vogel. Vanuit beide aspecten gezien.Liesette zei:Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
Ik betwijfel of je überhaupt weet wat de instelling was, en vaak nog is, van illegale feesten. Blijkbaar heb je je zelf ook geen benul van de oude piraten zenders 'vroeger' op de radio. Daar werd 'anti-commerciële' muziek altijd toegejuicht. Van punk tot tekno. Deze zenders waren er al vanaf de begin jaren bij. Alleen het feit dat je dat niet weet getuigd al van je onwetendheid.Liesette zei:In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Ik zit al enige tijd zelden aan enige vorm van drugs. Behalve nicotine dan, dat dagelijks. Verder snap ik niet hoe ik er volgens jou iemand bij haal. Of waarom ik dat überhaupt hoef te doen? Iemand die zichzelf zo ver beperkt als jij dat doet, daar heb ik geen hulp bij nodig.Liesette zei:Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?
Het echte hooliganisme is dood, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. En irritante peuken junks? Lol?Liesette zei:![]()
En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.
Kus van Liesette
Hou die maar.


