Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet meer

xtc werkt niet meer

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liesette zei:
Welke posts ?
Klik om te vergroten...
Nagenoeg elke post die je gemaakt hebt hier op 't forum.

Liesette zei:
Toen jij nog niet eens wist wat klaarkomen was nam ik mijn eerste XTC ouwe.
Klik om te vergroten...
Ohh? Ik was anders een vroege vogel. Vanuit beide aspecten gezien.

Liesette zei:
In mijn gloriedagen was Techno verboden en waagde geen radio station zich aan deze trekverwekkende pillenmuziek.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of je überhaupt weet wat de instelling was, en vaak nog is, van illegale feesten. Blijkbaar heb je je zelf ook geen benul van de oude piraten zenders 'vroeger' op de radio. Daar werd 'anti-commerciële' muziek altijd toegejuicht. Van punk tot tekno. Deze zenders waren er al vanaf de begin jaren bij. Alleen het feit dat je dat niet weet getuigd al van je onwetendheid.

Liesette zei:
Je neemt te veel pep vrees ik en haalt iemand anders erbij ofzo ?
Klik om te vergroten...
Ik zit al enige tijd zelden aan enige vorm van drugs. Behalve nicotine dan, dat dagelijks. Verder snap ik niet hoe ik er volgens jou iemand bij haal. Of waarom ik dat überhaupt hoef te doen? Iemand die zichzelf zo ver beperkt als jij dat doet, daar heb ik geen hulp bij nodig.

Liesette zei:
:hearteyes:

En ik accepteer geen hooligans om mij heen nog bezopen irritante peuken junks.

:wave:

Kus van Liesette
Klik om te vergroten...
Het echte hooliganisme is dood, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. En irritante peuken junks? Lol?

Hou die maar. :kots:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
met peukenjunks discussieer ik liever niet .... niet persoonlijk maar hun gedachte goed is solo gericht op de peuk.

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."