#1
Ik slik(te) er maximaal 3 op een avond..Dus ik zou er niet snel last van hebben ![:)]()

Dopezilla zei:Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?
Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.
Olle
Dopezilla zei:Aaaaaaight!
Will do.
Olle
Wacky zei:Heb al van meerdere mensen gehoord dat als je het een keer verpest hebt door xtc te misbruiken, (waar de grens ligt is natuurlijk niet helemaal duidelijk) dat het nooit meer terug komt, ook niet na een pauze.
Dr Gonzo zei:Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden![]()
gevoel!Dat gooi ik op de stapel 'vroeger was alles beter' verhalen van de eerste generatie xtc groot gebruikers. Daarnaast zijn verhalen die je leest behoorlijk onderhevig aan kopieer gedrag. Als eenmaal het 'gerucht' ontstaat dat x vroeger beter was zal je dat niet meer uit het geneem goed gebeukt krigjen... zo denkt nog steeds 90% van de alcohol drinkers dat je je baileys niet met cola mag mixen...pushu zei:Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan.

Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin![]()
![]()
melatonine zou ik zowizo niet gebruiken, de rest denk ook niet aangezien je gewoon gezond een half jaar heb gewacht.Thunderspace zei:Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."