Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet meer

xtc werkt niet meer

61 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slik(te) er maximaal 3 op een avond..Dus ik zou er niet snel last van hebben :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na Koninginnedag ga ik ook eens zo'n piracetam kuurtje doen, maandje nemen en dan weer aan de mdma :beer:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?

Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.

Olle
Klik om te vergroten...

nee hoor kun je gewoon kopen.....bv piracetam.nl .... of mischien bij goede smartshop...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aaaaaaight!

Will do. :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Aaaaaaight!

Will do. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Haha, heb jij het al verpest ofzo?? Dat is ook wel rap.. :grin:

Wacky zei:
Heb al van meerdere mensen gehoord dat als je het een keer verpest hebt door xtc te misbruiken, (waar de grens ligt is natuurlijk niet helemaal duidelijk) dat het nooit meer terug komt, ook niet na een pauze.
Klik om te vergroten...

Daar was ik ook aan het denken. MDMA is echt te mooi om te misbruiken, vind ik. Balen als je dat gevoel nooit meer kan krijgen :P
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr Gonzo zei:
Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan. Als je goede pillen hebt en een goede dealer dan heb je kwaliteit, wel voor een hogere prijs dan vroeger heb ik gehoord. Maar tegenwoordig zijn heeeeeel veel pillen gemaakt met Mccp. Sommige mensen vinden het leuk maar voor mij is het echt smerig! Ik heb de afgelopen 2,5 j volgens alleen maar Mccp pillen gekregen, allemaal met een andere tekening erop. Het enige resultaat: geen love gevoel maar :kots: gevoel!
In de 2,5j heb ik mss 3 keer gebruikt. Toen een tijdje gestopt vanwege de teleurstellingen (mss 1,5 j of 2). Blijkbaar een goede dealer gevonden die zijn pillen laat testen en morgen kijken of het beter is :grin:

Is wel zo dat dat love gevoel van de eerste keer in 95% van de geval niet terug komt maar een beginner verlangt toch naar dat gevoel en gaat meer gebruiken, tevergeefs (spreek uit ervaring).

Conclusie: niet vaker dan 2-3 keer per jaar gebruiken, en dan alleen maar goede pillen gebruiken. Je betaalt wat meer maar je zult je vast beter voelen dan met een Mccp pil :wink:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pushu zei:
Nou dat is wel vreemd want overal op internet lees je dat de kwaliteit erg naar beneden is gegaan.
Klik om te vergroten...
Dat gooi ik op de stapel 'vroeger was alles beter' verhalen van de eerste generatie xtc groot gebruikers. Daarnaast zijn verhalen die je leest behoorlijk onderhevig aan kopieer gedrag. Als eenmaal het 'gerucht' ontstaat dat x vroeger beter was zal je dat niet meer uit het geneem goed gebeukt krigjen... zo denkt nog steeds 90% van de alcohol drinkers dat je je baileys niet met cola mag mixen...

En dat jij de afgelopen 3 jaar alleen maar mccp hebt gehad zegt natuurlijk geen klap over het kwaliteitsverloop van de XTC door de jaren heen... Meer over je connecties...

Als het goed is ben je as we speak de betere pillen aan het uit proberen :hearteyes: Wel goede shit?

(btw...je zegt dat het een dealer is die zn shit laat testen...dude. JIJ moet het testen. Niet je dealer...)

Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin :hearteyes: :wave:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

ik had het ook al gezien, hahahaha :P . ik denk: zeg maar niets....
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen :xtc:

what a wonderfull life...
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem je misschien Antidepressiva? Want ikzelf, en nog iemand uit m'n vriendenkring nemen antidepressiva en wij gaan veel minder hard als de rest. (ik heb het over mdma ipv xtc)
Het gevoel dat bij ons overheerst bij gebruik is eerder te vergelijken met speed.
Van xtc pillen heb ik nog nooit iets gevoeld, zelfs niet tijdens m'n eerste keren dat ik nam.
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ? :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je een SSRI neemt, een soort antidepressiva, samen met mdma krijg je bijna geen effect maar ben je ook erg dom bezig...serotonine syndroom is nu ook weer niet je van het.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet dat de kans bestaat dat je een serotonine syndroom kan krijgen, ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik heb al heel wat dingen naar binnen gewerkt die het zouden kunnen veroorzaken.
Kdacht ergens gelezen te hebben dat het risico vele malen groter is bij Monoamine oxidase inhibitoren de Maoi's onder de antidepressiva.

Maar het is waar, het is niet echt verstandig. Maar geen enkele drug is zonder risico.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
mdma maakt mij depressief .....

:(

geef mij maar Dextro
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedoel je achteraf of echt tijdens gebruik?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderspace zei:
Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ? :)
Klik om te vergroten...
melatonine zou ik zowizo niet gebruiken, de rest denk ook niet aangezien je gewoon gezond een half jaar heb gewacht.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij mij werkte het helaas ook niet meer. De laatste keer had ik 10 weken gewacht en helaas, het echte "love" gevoel bleef uit, of was in ieder geval nauwelijks aanwezig. Enerzijds denk ik dat het serotonine niveau wat langzamer op peil wordt gebracht als je wat ouder bent (ik ben 46) anderzijds denk ik dat regelmatig speed gebruiken ook niet echt een aanbeveling is.

Ik heb nu voor het laatst eind december xtc gebruikt en volgende week ga ik eens proberen of het weer wat wordt. Dan heb ik dus 4 maanden gewacht. Speed ben ik ook al een poosje doorheen dus we hopen maar op een goed resultaat! Ik heb geteste blauwe YingYangs, 120/140 mg dus daar kan het niet aan liggen.

Wel ga ik deze week flink aan de 5HTP ter voorbereiding. Ik zal jullie laten weten of het geholpen heeft.....
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#18
zodra ik de mdma inneem word ik depri, neerslachtig, impotent en introvert.

het inslaan gebeurt niet meer, luv betaat niet, en de feesten zijn ook zwaar kut met hun honden en hun ME macht en hun boetenmachines klaar staan.

FEESTEN BETEKENT IN NEFDELAND EERST BOETES INNEN DAN JE WEED AFPAKKEN EN JE DAN VERPLICHTEN VERSNEDEN BIER VERKOPEN !!

NEE NOOIT MEER !!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Versneden bier? XD
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja met water ... de vuile oplichter, lauw paarden pis voor 8 eu !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."