Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet meer

xtc werkt niet meer

61 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:
Klik om te vergroten...

a) nee ik d8 niet dat je serieus was.
b) wij gebruiken geen xtc meer. niet uit principe maar omdat er betere lekkerder middelen zijn waar je jezelf mee kunt vermaken en tevens je niet zo brak voelt nadoen.
Sluit niet uit dat we het nog wel eens gebruiken, hebben namelijk nog het eea op voorraad tevens nog kristallen.
maar de 2tjes en de lsd bevallen gewoon beter :P
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:
Klik om te vergroten...

Mmmmmzzz... Heb ik afgelopen weekend gedaan, in plaats van aankomend weekend.

Helaas.... The magic is over. :(

Ik was behoorlijk waus, verward en had allerlei kenmerken van mdma, behalve de leuke.

Ben bang dat ik het met de herinneringen moet doen, het is niet anders. Ik ga het nog één keer met kristalletjes proberen, om zeker te weten dat het niet aan de pillen ligt, maar ik ben bang dat het er niet meer inzit voor me.

Anyway, voor de mensen die er nog wel van kunnen genieten: have fun! Ik ben jaloers op jullie!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mike zei:
Oom Klaas zei:
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen :grin:
Klik om te vergroten...

Mmmmmzzz... Heb ik afgelopen weekend gedaan, in plaats van aankomend weekend.

Helaas.... The magic is over. :(

Ik was behoorlijk waus, verward en had allerlei kenmerken van mdma, behalve de leuke.

Ben bang dat ik het met de herinneringen moet doen, het is niet anders. Ik ga het nog één keer met kristalletjes proberen, om zeker te weten dat het niet aan de pillen ligt, maar ik ben bang dat het er niet meer inzit voor me.

Anyway, voor de mensen die er nog wel van kunnen genieten: have fun! Ik ben jaloers op jullie!
Klik om te vergroten...



Kan aan de pillen liggen en of andere omstandigheden
Neem je rust erin en de volgende keer helemaal blank erin stappen en geen verwachtingen hebben.
Ik heb ook een paar keer gehad dat het niet werkte zoals het moest en deed dan bovenstaande en verrek ik vloog en genoot heerlijk
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ligt maar helemaal aan je "state of mind" . Je moet echt lekker relaxed zijn en goed in je vel zitten en niets aan je kop hebben. Dan je heerlijk voor bereiden. Eet een lichte maaltijd en neem na een uurtje of 3 kristal (liefs rectaal). Laat je zakken in een warm bubbelbad en na 15 minuten stap je uit het bad zo de hemel in :hearteyes:

Meestal is op deze manier succes verzekerd. Toch komt het wel eens voor dat "het" niet zo valt als je had gehoopt. Dan maar weer geduldig wachten op de volgende gelegenheid, want die komt er heus wel weer een keer. :wave:

En ehhh 40plussers weten pas echt wat genieten is!!!!! :hearteyes:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
angie123 zei:
Het ligt maar helemaal aan je "state of mind" . Je moet echt lekker relaxed zijn en goed in je vel zitten en niets aan je kop hebben. Dan je heerlijk voor bereiden. Eet een lichte maaltijd en neem na een uurtje of 3 kristal (liefs rectaal). Laat je zakken in een warm bubbelbad en na 15 minuten stap je uit het bad zo de hemel in :hearteyes:

Meestal is op deze manier succes verzekerd. Toch komt het wel eens voor dat "het" niet zo valt als je had gehoopt. Dan maar weer geduldig wachten op de volgende gelegenheid, want die komt er heus wel weer een keer. :wave:

En ehhh 40plussers weten pas echt wat genieten is!!!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...


:hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Piracetam...
Klik om te vergroten...

Ben hier echt zeer benieuwd naar! Op DF verschillende hele positieve reacties gelezen. Ik laat zelf altijd lang genoeg tussen mijn keren xtc, maar het begint toch zijn glans kwijt te raken. Denk dat je om het ultieme lovegevoel vast te houden, het toch bij 2-3 keer per jaar moet houden. Maar ik denk dat ik piracetam echt een kans ga geven, heb goede hoop! :) Iemand op piracetam.nl besteld? Is dit een beetje een betrouwbare site?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
TeKNoZem zei:
Kus van Liesette

Hou die maar. :kots:
Klik om te vergroten...

is liesette lekker? dan wil ik em wel :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dr Gonzo zei:
nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen :xtc:

what a wonderfull life...
Klik om te vergroten...
Waar haal jij die piracetam?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat zou ik ook graag willen weten Dr Gonzo. :) Ik ben ook van plan om te bestellen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
youperdepoep zei:
TeKNoZem zei:
Kus van Liesette

Hou die maar. :kots:
Klik om te vergroten...

is liesette lekker? dan wil ik em wel :grin:
Klik om te vergroten...

Liesette is eigenlijk beter bekend als: *censuur*
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel vaak gebruiken is ook misbruiken. Hoe vaak precies kan niemand je zeggen, maar elke week dat blijft in elk geval niet duren.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Piracetam...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na Koninginnedag ga ik ook eens zo'n piracetam kuurtje doen, maandje nemen en dan weer aan de mdma :beer:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

ik had het ook al gezien, hahahaha :P . ik denk: zeg maar niets....
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen :xtc:

what a wonderfull life...
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neem je misschien Antidepressiva? Want ikzelf, en nog iemand uit m'n vriendenkring nemen antidepressiva en wij gaan veel minder hard als de rest. (ik heb het over mdma ipv xtc)
Het gevoel dat bij ons overheerst bij gebruik is eerder te vergelijken met speed.
Van xtc pillen heb ik nog nooit iets gevoeld, zelfs niet tijdens m'n eerste keren dat ik nam.
T
ThunderspaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb al een half jaar geen Xtc meer gebruikt. En dat was mijn 1e x. Zou het helpen om te preloaden met L-Tryptofaan, 5-HTP en melatonine of zou dat alleen maar verspilling zijn omdat het al een half jaar geleden is ? :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je een SSRI neemt, een soort antidepressiva, samen met mdma krijg je bijna geen effect maar ben je ook erg dom bezig...serotonine syndroom is nu ook weer niet je van het.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet dat de kans bestaat dat je een serotonine syndroom kan krijgen, ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik heb al heel wat dingen naar binnen gewerkt die het zouden kunnen veroorzaken.
Kdacht ergens gelezen te hebben dat het risico vele malen groter is bij Monoamine oxidase inhibitoren de Maoi's onder de antidepressiva.

Maar het is waar, het is niet echt verstandig. Maar geen enkele drug is zonder risico.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."