#1
Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen ![:grin:]()
Oom Klaas zei:Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen![]()
Oom Klaas zei:Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen![]()
Mike zei:Oom Klaas zei:Blijven jullie iig maar lekker spacen op de xtc, dat ga ik ook overmorgen lekker doen![]()
Mmmmmzzz... Heb ik afgelopen weekend gedaan, in plaats van aankomend weekend.
Helaas.... The magic is over.![]()
Ik was behoorlijk waus, verward en had allerlei kenmerken van mdma, behalve de leuke.
Ben bang dat ik het met de herinneringen moet doen, het is niet anders. Ik ga het nog één keer met kristalletjes proberen, om zeker te weten dat het niet aan de pillen ligt, maar ik ben bang dat het er niet meer inzit voor me.
Anyway, voor de mensen die er nog wel van kunnen genieten: have fun! Ik ben jaloers op jullie!
angie123 zei:Het ligt maar helemaal aan je "state of mind" . Je moet echt lekker relaxed zijn en goed in je vel zitten en niets aan je kop hebben. Dan je heerlijk voor bereiden. Eet een lichte maaltijd en neem na een uurtje of 3 kristal (liefs rectaal). Laat je zakken in een warm bubbelbad en na 15 minuten stap je uit het bad zo de hemel in![]()
Meestal is op deze manier succes verzekerd. Toch komt het wel eens voor dat "het" niet zo valt als je had gehoopt. Dan maar weer geduldig wachten op de volgende gelegenheid, want die komt er heus wel weer een keer.![]()
En ehhh 40plussers weten pas echt wat genieten is!!!!!![]()
Beanhead zei:Piracetam...
TeKNoZem zei:Kus van Liesette
Hou die maar.![]()
Waar haal jij die piracetam?Dr Gonzo zei:nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen![]()
what a wonderfull life...
youperdepoep zei:TeKNoZem zei:Kus van Liesette
Hou die maar.![]()
is liesette lekker? dan wil ik em wel![]()

Knap trouwens dat je een quote plaatst onder de naam van Dr Gonzo, met mijn tekst erin![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."