Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vertel ik mijn dealer dat het slechte pillen zijn??

hoe vertel ik mijn dealer dat het slechte pillen zijn??

62 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Advies noemt hij dat :tearsofjoy:
Z
ZarayinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?

Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zarayin zei:
Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?

Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?
Klik om te vergroten...
ER IS EEN MDMA SCHAARSTE, voor de 100e keer. Als je je doppen opent, dan kun je dat ook al 40000x lezen op dit forum.

Schaarste betekend dat er WEINIG tot GEEN MDMA beschikbaar is. De reden hiervoor is dat er geen grondstoffen beschikbaar zijn om MDMA te maken.

Zolang tjappies ongeteste kutpillen naar binnen blijven gooien, blijven producenten die mcPP troep produceren.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
En als je ze wel kan krijgen, dan alleen grote aantallen, moeilijk irritant. Waarom begin ik niet gewoon mijn eigen drugslab:grin:
b
bobbyzLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon zeggen, is voor hem ook beter inplaats van dat die doorgaat met troep verkopen
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben echt maar alleen een party gebruiker. Twee of drie keer per jaar. Maar laatst pillen gekocht bij mijn dealer/ laten testen en bleek alleen mcpp of andere troep in te zitten. zeker GEEN MDMA. Nu zie ik de dealer maar heel zelden (was alweer bijna twee jaar geleden) omdat ik dan gelijk groten hoeveelheid koop. Maar hoe ga ik hem zeggen dat het slecht pillen zijn en ik andere goede wil. Op zoek naar een andere dealer zou ik hiet weten hoe, kom hier al jaren. En ik wil met koninginnedag wel weer een keer goed uit mijn bol!!!
iemand tips????
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja, misschien weet hij niet dat het slechte zijn en geeft hij wat nieuwe (goeie) als je hem er op wijst.
wel maken dat je je kasticketje meebrengt en anders naar een consumentenorganisatie gaan, die zullen je wel kunnen helpen.
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij/Zij zei wel dat het "andere pillen"waren. en ze waren goedkoper dan anders. Dus of hij het echt niet wist??? aangezien ik niet echt vaak in deze wereld leef vind ik het wel moeilijk om het te confronteren. Als hij.zij pissed wordt ben ik mijn dealer kwijt en waar ik dan heen moet weet ik niet.....lees veel over slechte pillen laatste tijd.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als hij nu toch slechte pillen heeft, wat maakt het dan uit dat je een andere moet zoeken?
Confronteer hem er gewoon mee dat het troep is, kenker zooi. Zeg dat je ze hebt laten testen en dat er mcpp inzit. Die dealer heeft meer aan jou dan jij aan hem wsl. Jij hebt een leuke avond maar jij bent een deel van zn inkomen. Zeg gewoon dat je andere wil en dat je ze anders wel ergens anders probeerd te regelen en je nooit meer bij hem komt halen. Hele grote kans dat hij of niks anders heeft óf pillen waar ook mcpp of iets dergelijks in zit. Maarja, nooit geschoten is altijd mis.. Als het echt je enigste kans is kan je ook nog beetje chanteren :P Zeggen dat je em aangeeft als hij geen betere pillen regelt :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bel je dealer,
ga naar hem toe of laat hem kopen.
Zeg: "je pillen zijn slecht".

:)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Zeg: "je pillen zijn slecht".
Klik om te vergroten...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent gewoon dom dat je ongeteste pillen koopt en ook nog eens slikt.

En je dealer is een lul, en dat kun je hem gewoon recht in zn bek zeggen imo.
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
niks slik!!! heb ze in vertrouwen gekocht en toen laten testen.

Hoe doe jij dat dan?? neem je je dealer mee naar het testcentrum???
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
triptulpje zei:
niks slik!!! heb ze in vertrouwen gekocht en toen laten testen.

Hoe doe jij dat dan?? neem je je dealer mee naar het testcentrum???
Klik om te vergroten...

EZtest mee en een druppeltje erop
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben zeker te naief ofzo.... :confused: Ga hem/haar straks maar eens bellen. hoop wel op goede vervanging ben wel toe aan een leuke avond na ruim een jaar
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
triptulpje zei:
ben zeker te naief ofzo.... :confused: Ga hem/haar straks maar eens bellen. hoop wel op goede vervanging ben wel toe aan een leuke avond na ruim een jaar
Klik om te vergroten...
En terecht, maar reken nergens op, de kans dat je iets goeds hebt (of uberhaupt MDMA) is tegenwoordig erg klein.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damn, bang voor een dopedealer ofzo :tearsofjoy:

Gewoon tegen die knakker zeggen dat die rommel verkoopt zoals de meesten. En dat dat de laatste keer is geweest dat je wat bij zo'n wannaB pusher hebt gekocht :mrgreen:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mischien chilt ie zelf op goede en verkoopt ie de ze verkeerde voorraadje ?
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nieuwe gekregen, laten testen en weer bagger!!! Jammer hoor! Er is vlg mij echt moeilijk om op dit moment goede te krijgen. Maar rustig wachten op betere tijden. Heb nog wel de tijd voor dat we naar sensation gaan :rock:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien op sensation zelf pillen kopen van iemand die er al een paar opheeft.. Weet je zeker dat ze werken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."