#1
Advies noemt hij dat ![:tearsofjoy:]()
ER IS EEN MDMA SCHAARSTE, voor de 100e keer. Als je je doppen opent, dan kun je dat ook al 40000x lezen op dit forum.Zarayin zei:Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?
Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?
Oom Klaas zei:Zeg: "je pillen zijn slecht".
triptulpje zei:niks slik!!! heb ze in vertrouwen gekocht en toen laten testen.
Hoe doe jij dat dan?? neem je je dealer mee naar het testcentrum???
En terecht, maar reken nergens op, de kans dat je iets goeds hebt (of uberhaupt MDMA) is tegenwoordig erg klein.triptulpje zei:ben zeker te naief ofzo....Ga hem/haar straks maar eens bellen. hoop wel op goede vervanging ben wel toe aan een leuke avond na ruim een jaar


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."