#1
heb geen contact meer kunnen krijgen met leverancier. verschillende sms-jes en telefoontje leveren niets op
En ik heb zo'n zin om weer uit mijn dak te gaan met koninginnedag!!!!! En wil er zeker nog een paar scoren voor sensation!!!
ikke niet blij!!!
![:(]()
ikke niet blij!!!