#1
Ja dat is echt K*T
Zarayin zei:Zijn er uberhaubt nog wel goede pillen om de markt?
En gaan de producenten ooit eens snappen dat wij alleen MDMA+bindingsmiddelen in onze XTC toleren?
Pff, ik denk dat ik in vervolg maar informeer naar MDMA in poedervorm.
Scheelt dit nog veel in prijs?

youperdepoep zei:ik zou nog liever 10e betalen voor een goede pil dan 10e voor 4bier. en toch betaal ik dat laatste regelmatig.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."