Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb geen contact meer kunnen krijgen met leverancier. verschillende sms-jes en telefoontje leveren niets op En ik heb zo'n zin om weer uit mijn dak te gaan met koninginnedag!!!!! En wil er zeker nog een paar scoren voor sensation!!! ikke niet blij!!!"
"pandalicious zei: ff off topic, maar tulp, wtf, ben jij een 15 jarig grietje ofzo. 6 posts op het forum en 6 keer "IK WIL PILLEN VOOR KONINGINNEDAG!!!!!!!" doe normaal joh, volgend jaar is het opnieuw en zonder pillen overleef je ook wel. en geen pm's meer aub. ik woon veel te ver en heb toch geen pillen (en ik ben daar niet panisch door) Klik om te vergroten... was het maar waar dat ik nog 15 was!! nee zo panisch ben ik ook weer niet!! was gewoon van plan om weer gezellig te doen met koniniginnedag. En ben zeker niet van plan om me niet te vemaken zonder. wist niet dat men zich zo aangevallen zou voelen!!! wilde gewoon advies aangezien ik niet wekelijks in dit wereldje leef."
"nieuwe gekregen, laten testen en weer bagger!!! Jammer hoor! Er is vlg mij echt moeilijk om op dit moment goede te krijgen. Maar rustig wachten op betere tijden. Heb nog wel de tijd voor dat we naar sensation gaan"
"Ik was 18 toen 1 x xtc. Dat een tijdje vol gehouden tot ong. 21 jaar. Toen radicaal gestopt na een zeer slecht ervaring. Na 9 jaar weer een keer geprobeerd en dat beviel zo dat we het nu af en toe doen!!"
"Ik ben echt maar alleen een party gebruiker. Twee of drie keer per jaar. Maar laatst pillen gekocht bij mijn dealer/ laten testen en bleek alleen mcpp of andere troep in te zitten. zeker GEEN MDMA. Nu zie ik de dealer maar heel zelden (was alweer bijna twee jaar geleden) omdat ik dan gelijk groten hoeveelheid koop. Maar hoe ga ik hem zeggen dat het slecht pillen zijn en ik andere goede wil. Op zoek naar een andere dealer zou ik hiet weten hoe, kom hier al jaren. En ik wil met koninginnedag wel weer een keer goed uit mijn bol!!! iemand tips????"
"Hij/Zij zei wel dat het "andere pillen"waren. en ze waren goedkoper dan anders. Dus of hij het echt niet wist??? aangezien ik niet echt vaak in deze wereld leef vind ik het wel moeilijk om het te confronteren. Als hij.zij pissed wordt ben ik mijn dealer kwijt en waar ik dan heen moet weet ik niet.....lees veel over slechte pillen laatste tijd."
"niks slik!!! heb ze in vertrouwen gekocht en toen laten testen. Hoe doe jij dat dan?? neem je je dealer mee naar het testcentrum???"
"ben zeker te naief ofzo.... Ga hem/haar straks maar eens bellen. hoop wel op goede vervanging ben wel toe aan een leuke avond na ruim een jaar"
"nicolai zei: het is ook al 2 jaar geleden zeg je. beetje laat om dan terug te komen met pillen natuurlijk. ik bedoel; als er al garantie op zat, dan is het nu inmiddels wel verlopen, dacht ik zo. maar goed, zo een probleem is het toch ook niet om voor 29 april aan nieuwe pillen te komen. beter zorg je er deze keer voor dat je zeker weet dat je goede pillen koopt. ik koop bijvoorbeeld nooit drugs van echte dealers, ik koop drugs van liefhebbers/vrienden/drugsgebruikers omdat ik weet dat zij die rotzooi zelf ook nemen en omdat het daarom dus in ieder geval redelijk moet zijn. Klik om te vergroten... de pillen zijn nieuw!! niet van twee jaar geleden. En ik koop ook liever bij liefhebbes/vrienden/druggebruikers, maar we zijn momenteel de samen met nog een stel de enige in onze vriendengroep die dit doen. En ik zorgde voor de pillen. Ben wel op dance valley iemand tegengekomen die goede had, helaas heb ik z'n nummer niet meer! iemand tips hoe ik met andere liefhebbers in contact kan komen?"
"LekkerDing zei: Ik moet altijd eerst 2 a 3x naar t toilet. Daarna komt ie binnen. Klik om te vergroten... ja dat heb ik ook. alleen is dat erg vervelend als dat op dat moment even niet kan. pijn in je buik krijg je dan!!"