Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie koopt er dan ook pillen zonder ze te testen"
"K weet mijn eerste keer nog Best wel goeie spul , vaker proberen zou ik zeggen"
"Dat is triest man afschieten... Tis toch een mooie herinnering aan escobar"
"Hey Ik heb pas weer gebruikt na een 3 maanden clean te zijn geweest Het was niet zo dat ik echt verslaafd was ik nam af en toe een grammetje T was echt van die spul dat echt sterk was , Maar wat ik nou wou zeggen is dat het voelde alsof ik mezelf niet was het was net of ik alleen op aarde was voelde me echt gek. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Thnxx"
"Nee joh ik zit niet altijd achter internet net zoals jullie... ik heb ook andere dingen te doen"
"Buiten jah maar daar is df niet voor"
"haha het verdient idd goed. maar dat zijn dingen voor buiten"
"Gewoon douchen deo spuiten geurtje spuiten en naar buiten rennen waar het koud is zodat je niet hoeft te zweten probleem opgelost"
"Begon in mijn jonge jaren met een halfje en heb het opgebouwd tot 3-5 per keer. Zie mezelf op een dag wel 5-7 nemen"