Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc thuis met vrienden?

xtc thuis met vrienden?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

ik vermoed dat jullie al meer ervaring hebben als ik daarmee.
kunnen jullie mij zeggen hoe het is om xtc pillen te nemen thuis gewoon onder vrienden. is dat fijn of niet ?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind ik vaak nog leuker dan in de discotheek of op een festival. Heeft ook wel wat maar er gaat niets boven een gezellige avond met vrienden.

Lekker muziek luisteren of kleppen.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het chiller dan op een feest, dan kun je je echt richten op het love/gevoel. Daarom is het ook leuker om het thuis met je vriend(in) te doen. :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er ooit eens een poll over gemaakt: viewtopic.php?f=3&t=19148&start=0&hilit=beste.
Het is maar net wat voor type persoon jij bent natuurlijk, maar thuis gebruiken is niet ongebruikelijk.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan misschien fijn zijn als je met vrienden bent die zelf dan ook nemen.

Zelf heb ik een keer thuis als enige twee pillen genomen, terwijl de rest keihard aan de drank zat. Echt heel fijn vond ik dat niet.

Doe mij maar lekker op een festival of een groot indoor feest! Lekker opgaan in de muziek en af en toe een 'boks'/high five/praatje met een onbekende, love it!
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het thuis doen heeft ook zijn charmes vind ik :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg een extreem scheve bek van xtc, doe het dus ook het liefste bij iemand thuis. Dan komen er geen mensen vragen of het allemaal nog wel goed gaat, en komt de security je niet van het terrein verwijderen :grin:
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thuis met wat vrienden is zeker een aanrader, zorg wel dat je niet de enige ben die aan de xtc zit zoals overalennergens al aangaf. Zorg er ook voor dat bv je ouders niet thuis zijn (of ze moeten het weten en het goedkeuren) want het is bij veel mensen echt wel goed te zien.

Als je het thuis doet en bv instrument speelt of zingt is dat ook zeker een aanrader :grin:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis met wat vrienden vind ik best wel relaxed. vage gesprekken met elkaar, mischien is een wandeling maken met zn allen. dan ziet de stad er op een één of andere manier er ook anders uit :P vind het wel een aanrader.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thuis is zeker een aanrader!!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#11
ken het alleen thuis en mij bevalt het top je kunt doen en laten wat je wilt
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dit ook al vaker thuis met wat vrienden gedaan, en dat beviel zeer goed.

Al moest ik er wel muziek bij hebben, anders vond ik het niet fijn :hearteyes:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijk vooral bij je eigen thuis kun je echt je eigen ding doen.
Vaker gedaan is echt aan te raden. Vooral muziek produceren lukt heel goed mits je niet te veel neemt :grin:
p
pringle1968Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als we eindelijk weer eens bemachtigd hebben dan genieten we daar thuis van. Heerlijk je eigen omgeving, je eigen dingen doen en los.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
pringle1968 zei:
Als we eindelijk weer eens bemachtigd hebben dan genieten we daar thuis van. Heerlijk je eigen omgeving, je eigen dingen doen en los.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens :grin:
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het nog nooit thuis gedaan als in in huis, wel vaker met vrienden gewoon ergens in het bos bij een chille picknickspot ofzo. Lekker survivallen, muziek luisteren en peuken roken, knuhuuuuus. Om de een of andere reden heb ik nooit de rust om thuis te blijven, als ik eenmaal wat op heb moet ik naar buiten, lopen, rennen, wandelen!
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem het altijd thuis met vrienden en vriendinnen niet zo druk max 6 personen
anders chil je niet echt !!

op zijn tijd ook op feesten maar op feesten raak je altijd elkaar kwijt ure zoeken spacen of genieten ik snap het ook niet

liever een plek waar je controle over elkaar hebt zo kun je ook ervoorzorgen dat er geen nare dingen gebeuren.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thuis een pilletje is best lekker ja, met een goeie blow en muziek erbij. :grin: Wel houd ik het 'thuis' het liefst maar bij één pilletje.

Op een feest liever helemaal los gaan op 2 tot 3 pillen :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#19
persoonlijk vindt ik het zonde voor het thuis te doen

ik voel me veel te energiek ,"dans" :grin: graag en als je even wilt chillen vraag je toch aan een van je vrienden om mee te gaan zitten,even een blokje te lopen
vind het vooral zonde omdat ik sinds kort na een slechte ervaring er altijd liefst 1.5-2 maan tussen laat en dan lijkt me thuis zitten die tijd niet waard .

conclusie als ik thuis zit met vrienden houd ik me liever bezig met andere drugs,alcohol,... dingen om jezelf bezig te houden
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Afgelopen zaterdag thuis gedaan, het was zeker hartstikke vet en gezellig! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."