Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het kan wel voor euro maar dan heb je ook minder m erin. Je kunt denk beste zelf beoordelen of die vriend lult ja of nee."
"Heb het zelf ook keer gehad gewoon een hele lange tijd geen drugs meer gebruiken."
"Heb ik ook vaak last van maar als je eigen probeert te concentreren op het plassen komt het wel."
"Heerlijk vooral bij je eigen thuis kun je echt je eigen ding doen. Vaker gedaan is echt aan te raden. Vooral muziek produceren lukt heel goed mits je niet te veel neemt"
"Ja dat is echt K*T"
"Hier in de buurt is de prijs voor blauwe boom en olifanten allebei 4 euro zeer mooie prijs vind ik zelf. Want hoor regelmatig van mensen dat ze veel meer betalen voor zo'n knaller. voor de lagere gedosseerde betaal ik 3 euro dan praat je over de kersen en dollars. Maar hoe dan ook voor 10 euro heb je een leuk feestje"
"Vrienden van mij hadden hier ook last van. Vooral als ze hoog gedoseerde pillen namen. Maar ze hebben hier aan gewerkt welke dosis geschikt was voor hun. Nu nemen ze gewoon steeds een halfje (65mg ongeveer)"
"een simpele vraag! een vriend van mij heeft afgelope zaterdag zijn eerste feestje met drugs gehad. nacht van z'n leven natuurlijk echter heeft hij last van autoziekte, een klein stukje rijden van arnhem naar nijmegen. maar toch ging dit niet helemaal goed. normaal slikt hij pilletjes voor autoziekte. iemand enig idee of dit in combinatie kan met XTC?! of andere tips om er iets tegen te doen. alle tips zijn welkom!"
"Hartstikke bedankt voor je reactie. Ik dacht zelf dat het ook niet zo heel veel uit zou maken maar weet het liever zeker ik heb ook nog wat instanties vandaag gebeld en die zeiden precies hetzelfde."
"Alleen als ik naar een feest ga ligt er ook aan wat voor feest en hoe ik me die dag voel. Als ik echt er zin in heb 3 van 130 mg en 1 van 160voor het midden van den avond. Meestal toch 1 keer per maand. Daarna wel meteen alle reserves weer bij vullen en tijdens het feest ook veel fruit eten en water drinken."