Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFeestjes van 8 - 12 uur

Feestjes van 8 - 12 uur

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap die planning nooit bij xtc, gewoon nemen wanneer je zin hebt lijkt me toch echt het makkelijkste
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
Klik om te vergroten...

bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...

heb ik zelf ook wel eens last van :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
Klik om te vergroten...
Hmmm, nee, dat heb ik niet gelukkig...
Ik ook niet, ik bewaar het bij andere mensen :wink:
Hier ist risicovol om dingen te bewaren :tearsofjoy:

Stel je voor dat mijn kat alles opsnuift :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:
Klik om te vergroten...

bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...

heb ik zelf ook wel eens last van :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat ja :tongueout: ik ben verslavingsgevoelig.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ook
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
ik ook
Klik om te vergroten...

Schept een band he :Love:
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fresh zei:
Ik heb zelf altijd het idee als je bijpakt terwijl het eigenlijk al wegzakt dat je dan nét te laat bent. Effect daaropvolgend is dan minder volgens mij? Of verbeeld ik me dat maar?
Klik om te vergroten...

Voor 1 of andere reden ga ik elke keer juist veel harder van mn 2e pilletje, ondanks dat ik echt 3u wacht met innemen. Op Q-Base begon ik met een canadeesje (140mg) en 3u later een rood duifje (120mg). Van die rode duif ging ik eigenlijk veel harder als van de canadees, zelfde deze maand gehad met 2 mdma capsules van 120mg.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
Klik om te vergroten...
Het einde is nabij :(
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
ftw??
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
Klik om te vergroten...
Het einde is nabij :(
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
Klik om te vergroten...
Het einde is nabij :(
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: :openmouth:
ftw??
Klik om te vergroten...
Fuck the whales?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Held! +1


Hahaha
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#13
taeknic zei:
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
Klik om te vergroten...

Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt? :confused: Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
taeknic zei:
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
Klik om te vergroten...

ja die zijn best gevaarlijk he :grin:

ik had er zelf ook 3 op een avond achter me kiezen +/- 550mg
vage avond en weet er nog weinig van
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#15
michael1992 zei:
taeknic zei:
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
Klik om te vergroten...

Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt? :confused: Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P
Klik om te vergroten...

Ja je moet voor jezelf dan gewoon relatief veel ophebben, en de voorgenoemde verschijnselen komen dan bij mij als het hele euforische gedeelte eraf is en je aan het crashen bent, het spul dwaalt dan nog wel door je systeem en kan dan voor interessante verschijnselen zorgen.

Ik hoorde trouwens ook nog stemmen in de trein op de terugweg.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey,

Wat is jullie tactiek om zo lang mogelijk de XTC "tijd" te rekken?

als je een feestje van 8 uur hebt denk ik dat je tot het einde wel lekker kan spacen.

Maar een feestje van 10 tot 12 uur word al eerder een uitdaging. Ik merk als ik niet op tijd bijpak het voor mij ook geen zin meer heeft (dat idee had ik op defqon, toen ik na 2,5 uur ofzo bij wilde pakken en ik niet meer terug ging naar het love gevoe.)


- Pakken jullie op gevoel, dus zodra het iets minder word bijnemen

- zodra het echt erg af begint te nemen bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inname van de 1e bijnemen

- uur tot anderhalf uur na inslag van de 1e bijnemen

en zo ja hoeveel neem je bij, dubbele dosis waarmee je begon of gewoon hetzelfde (halfje, hele / halfje, halfje)

Wanneer stop je met bijnemen, ik merkte op q-base (nam om precies het uur bij) dat het op een gegeven moment geen zin meer heeft (na 6x halfje genomen te hebben, Goh logisch).

Mijn plan voor Qlimax is het te houden op maximaal 1,5 pil (160-180mg) Ik merk dat het na deze dosering niet veel beter word en je langer kan genieten van het gevoel voor mijn idee. Ik pak denk ik om het anderhalf uur een halfje.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
HTID zei:
Tot maximaal 4 uur na inname bijnemen heb ik als persoonlijke regel :P
Klik om te vergroten...

klinkt als een goede, heb je altijd nog het gevoel als je binnen 4 uur van inname van het eerste pilletje een tweede doet (als voorbeeld 3,5 uur later) dat je dan nog omhoog gaat?
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi topic, kan wel wat tips gebruiken als het om bijpakken gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."