#1
Neman zei:XTC is geestelijk verslavend. De vraag is dan meer of je het kunt laten of dat je het écht nodig hebt om een leuke avond te hebben. In het laatste geval is er te stellen dat je verslaafd bent. Er treedt gewenning op, waardoor de effecten zullen verminderen als er twee keer kort achter elkaar (zeg 2 dagen later) wordt gebruikt. Er is meer nodig om het gewenste effect te bereiken, je kunt dan dus beter minstens een week wachten alvorens het nog een keer te gebruiken.Fl0ortjeee zei:Wanneer ben je verslaafd aan XTC?
hoevaak moet je het gebruiken voor je verslaafd bent?
en is het ook normaal dat iemand het doet zonder op een feestje te zijn?
Ik ken namelijk iemand die het wel doet, terwijl hij niet eens naar feestjes gaat.. Hij doet het gewoon voor de "lol".
K hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden..
-xxx- een bang meisje![]()
![]()
De meeste mensen gebruiken XTC inderdaad alleen op feesten en/of tijdens uitgaan, uiteraard voor de "lol". Of het normaal is om het buiten feesten ook te gebruiken is moeilijk te zeggen, er is geen norm voor of iets dergelijks. Persoonlijk vind ik het in ieder geval niet normaal om op willekeurige momenten XTC te gebruiken, evenmin dat dat op regelmatige basis tijdens feesten gebeurt.
Een week?! Het duurt 6 - 8 weken voordat je serotine gehalte weer normaal is.
