#1
Verslaafd raken aan xtc is onmogelijk.. Het is een partydrug.. en iets heel anders dan bijv. coke... Wel kan het zo zijn dat je na veelvuldig gebruik het op een gegeven moment 'niet leuk' meer vind zonder 'E'.. Maar dat is iets wat iedereen in eigen handen heeft... Wat je doet, doe het met beleid... Het is uit onderzoeken bewezen dat het 'nog kan' wanneer je 1 pil gebruikt per kwartaal. Het effect blijft dan ook hetzelfde.. Je krijgt anders dat je lichaam eraan gaat wennen.. Begon je dus met 1... na een tijdje ben je met 2 pas tevreden...
Maar 1 pilletje?! Dat geeft toch geen effect man!
sweet